6. Bölüm

232 13 1
                                    

--Young Soo--

Yemekhaneye girdiğim anda her gün olduğu gibi yine bütün kızlar "Oppa oppa!!" diye peşime dolanmıştı.Yemekhane içinde yürümeye başlamıştım. Etrafta göz gezdiriyordum ki o anda bizim sınıfa yeni gelen kızı gördüm. 'ders boyu hıçkıran kızı' Bir an için göz göze geldik. Hemen çekinip kafasını çevirdi ve iştahlı bir şekilde yemeğini yemeğe devam etti.

*Sanırım bakışlarımdan o da etkilenmişti. Ama önümde nasıl yemek yemeye devam edebiliyordu?* Etrafta uğraşcak bir şeyler arıyordum ki o sırada tezgahın önünde sarışın bir kız bir anda "Kapa çeneni!!" diye gürledi.*Benim okulumda, benden habersiz kavga? Olacak şey değil* Bunu duyunca ona doğru yürümeye başladım. Yanındaki çocuk benim geldiğimi farkedince bana doğru bakmaya başladı. Kızda yüzünü döndü. O an onun 'psikopat kılıklı' kız olduğunu anladım.

*Tabiki de ona yardım etmeyecektim, sadece önünde bir kaç tur atıp ilgisini çekecektim. Yani bir bakıma diğer kızlar gibi hayran olmasını sağlayacaktır.*İçimden şeytani bir kahkaha atarak yürüdüm yürüdüm ve sonunda onların yanına geldim. Köşede kuyruklarımdan biri beni izliyordu. Kuyruklarımın dedikodu yapmayı sevdiğini bildiğim için onlara malzeme vermeliydim. Durmadan önce 'psikopat kılıklı' kızın yemekhanenin ortasında umarsızca bağırmasına sebebiyet veren çocuğa kaş göz yaparak ordan yok olmasını sağladım.*İşte en sevdiğim ana geldik.* diye geçirdim içimden. 'Psikopat kılıklı' kız bana bakıyordu. Tam yanına gelmiştim ki ani bir manevra yaparak elimi onun arkasında ki dolaba uzatarak su aldım. Bir yudum alarak uzaklaşıcaktım ki 'psikopat kılıklı' kız bana yüzünü farklı bir şekle sokarak "bu neydi şimdi?" dedi. Şaşırmıştım. Yaptığım bu hareketten sonra bana aşk ve hayranlık dolu gözlerle bakması gerekiyordu. Gözlerinin içine bakınca *teşekkürler oppa!!* cümlesini görmem gerekiyordu, fakat onun gözlerinin içinde sinirden ve alevden başka bir şey yoktu ve bir anda "bu neydi şimdi?" dedi. Çok sinirlenmiştim fakat belli etmedim.

*Yoksa o çevredeki diğer kızlar gibi değilmiydi? Bu cevapta neydi böyle? Ona gününü göstermeliyim...*Hemen arkamı dönüp suyu havaya atıp geri tuttuktan sonra; “Senin için değil Okulun huzuru için. Sonuçta bu okul benim ailemin parasıyla dönüyor.” dedim. *Evettt işte aradığım cevap buydu, of be ben gerçekten harikaydım. Ağzının payını almıştı.*Bana öylece bakıyordu. Tam arkamı dönmüş yürümeye başlamıştım ki aklıma yeniden harika, hatta onun sinirlerini bozabilcek bir cevap geldi ve döndükten sonra gülerek konuştum.

"Ah bu arada bundan sonra başını belaya sokmamaya çalış. Tamam mı? Burada sorun istemiyorum. " Tekrardan bir gülüş attım ve arkamı dönüp yürümeye devam etmiştim ki; bir şey yere düştü, yemekhanenin bütün sessizliğini bozmuştu. Sesin geldiği yöne baktığımda 'hıçkırıklı kız' kaşığını düşürmüştü. Bu gerçekten komikti. Gülmemek için kendimi zor tuttum. Ona baktığımda kafasının benim az önce olduğum yere doğru dönük olduğunu farkettim.

*Sanırım beni izliyordu.*

Kıza öylece bakarken karşısında oturan kız bir anda sesli bir şekilde gülerek bi kaç bir şey söyledi. O da ona karşılık verdi, fakat o kadar kötü rezil olmuştu ki ona bir daha bakmadan kantinden çıkıp gittim.Sınıfa doğru yürürken o kızı düşünüyordum.

*Fakat kızın davranışı bir yandan sinirimi bozmasına rağmen diğer yandan da hoşuma gitmişti. Hayatımda ve bu okulda ilk kez böyle bir kız görüyordum. Sanırım o cidden diğer kızlardan farklıydı. Gerçi kızların hepsi benim için aynıydı. Farklı kız yoktu ya da vardı ama şu ana kadar bana denk gelmemişti. Her neyse bu sene çok eğleneceğiz.*diye geçirdim içimden.

----SaeJin-----

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 22, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Arkadaşım, Bir Aşık !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin