Ardından hesabı kapattım çünkü hiçbirşey çakmasını istemedim. Yarın için alarm kurdum çünkü bay jeon saat 12:30 da gelecekti. Alarmımı kurdum pijamamı giydim maskemi yapıp dişlerimi fırçaladım ve yattım.
Giyilen Pijama
🕥🕚🕦
Çalan kapıyla ödüm bokuma girerek uyandım bildiğiniz. Kimse benim kıymetli uykumdan kaldıramaz
Annem de bana mesaj atmış okula kurs düzenlerini ayarlamak için gittiğini söylemiş
Her neyse gidip kapıyı açtım
HAY AMK BEN BAY JEONUN GELECEĞİNİ UNUTTUM!!!
NİYE UYKU SERSEMLİĞİ İLE ALARMı KAPATIRSIN Kİpardon capslock açık kalmış...
İçeri davet ettim yukarı çıkarken bacaklarıma baktığını gördüm. Ee bakar yani adamın karşısına 1 cmlik şortla çıktım.
Üstümü değiştim ve çalışma odasını ayarlayıp bay jeonu çağırdım geldi çantasını koydu ve konuları anlatmaya başladı şuan çok fazla yakındı sıcak nefesi yüzüme vururken gıcık hocamdan etkilenmem ne tür bir felaket olabilir.
Aslında öğretmenlik dışında değerlendirirsek taş gibi çok yakışıklı
Amagıcık
3 saat sonra
Saat 15:30 du. Annem hala gelmemişti ve ben çoooook açtım. Kahvaltı yapmamıştım. Artık dayanamadım ve konuştum
"Bay jeon ben kahvaltı yapmadımda bu yüzden çok açım. Ara vermeye ne dersiniz hem sizde açıkmışsınızdır."
"Aynen biraz ara verelim ve benimle okul dışında resmi konuşmasan daha iyi olur "
Tamam konuşmam
Aşağıya indik ve annemin çıkarken akşam yemeği için fırına koyduğu büftekleri ve tenceredeki patetes püresinden koydum yanınada kola ikram ettim. Jungkook beğenmiş olucak ki büyük bir iştahla yiyordu.
Bende yemeğimi yedim . Yemekler bitti Bulaşık makinesini doldurdum elimi yüzümü yıkadım ve jungkook un yanına geçtim. 1saat daha matematik çalıştık. Jungkook u yolcu edeceğimi düşünerek kapıya giderken " Annen 15 dakikaya gelirmiş beni bekleyin dedi annenle konuşmamız lazım,"
"Peki" dedim ne diyebilirdim ki
Salona geçtik kanalları gezerken kardeşim kreşten geldi servisin kornasından anladım
Evet bir kız kardeşim var Min Hee , Kim Min Hee malesef babamın lanet soyadını taşıyorduk gerçi baba demeye bin şahit gerek.
Kardeşimi kapıdan aldım ayakkabılarını montunu çıkardım ve ona püre ile en yumuşak büfteklerden koydum rahat yedirebilmek için. Min hee çünkü daha 3 buçuk yaşındaydı ve babam annemi hamile bırakıp gitmişti. Talihsiz min hee Ama korkmasın Onun kapı gibi ablasıyla annesi var duygulandım lan
Ona bu yaştan dövüşmeyi öğretmeye başladım kursa göndermiyorduk. Çünkü ona orda kıyarlardı canını acıtmadan gösteyordum her neyse min hee aynı ablası bana çekmiş...
Küfürlerimden rahatsız olanalar var mı ona göre kullanmayacağım 😊
So younun kardeşi MİN HEE
So youn un annesi SO BİN
So Youn