2

5.2K 315 187
                                    

Yaklaşık 24846135 yıl sonra yazarınız...

Eve geçtik saat 00:00 olmuştu Min Hee'yi yatırdım ve yatağa uzandım.. O sırada Jungkook çıkmadan önce kıyafet sececem diye etrafı dağıtmıştı ona topla dedim oda

"Zirvedeyim bebeğim sesin duyulmuyor..."

Ben de

"Tatlım balon da zirvede ama içi boş" dedim

";("

...

Sabah kalktığımda Jungkook yanımda yatıyordu.. Aşağıya indiğimde Min Hee uyanmış dolabtan koca meyve suyu kutusunu almış kafasına dikerken anpanman'ı izliyordu? Yerler koltuklar hep meyve suyuydu... Min Hee'yi kovalayıp etrafı temizledim ve o sırada Jungkook geldi

"Günaydın hayatım nasılsın?"

Dedi. Min Hee nin arkasını temizledim, Kötü bir gün başlangıcıydı...

"Sanane"

O da

"bebeğim niye bu sıralar benle geçinemiyorsun?"

Ben de

"Şu sıralar asgari ücret gibiyim, kimse benimle geçinemiyor"

Dedim..

Sonra gitti sofrayı hazırladı ve "ben sanırım yemiyeceğim senin bugünlerde bana yedirdiğin laflar bana yetiyor" dedi.. Peh peh peh diyene bak...

....

Bugün okula gidiyorduk. E artık gitmem gerekliydi. Okul gazetesinde evliliğimizin haberi daha yayılmadığı için arabayla gitmedik yanlış olurmuş peh peh peh. Hem onlara ne ki?

Gittik ve ben kantine oturup bizim kızları bekledim...

Sonra okulun popi çocuğu geldi ve

"Bana gel güzelim. Bak buradasın tam kalbimde..."

Ben de

"Bana kalbimdesin deme, bilirsin kalabalık yerleri sevmem.." dedim o sırada kantindeki ooooouww sesleriyle başa çıkamadığımı anladığımda sınıfa çıkıp kafamı sıraya koydum..

Sürtük Mi Cha gelip "Bay Jeonla seni kafede gördüm bidaha olmasın o BENİM erkeğim tamam mı?"

Dedi iyide o adam benim çocuğumun babası sanki biraz fazla geç kaldı bende ona "Götüne söz hakkı vermedim, o neden kalktı?"

Dedim o sırada Jungkook geldi. Mi Cha bembeyaz olmuştu karşılık vereceğimi beklemiyordu galiba...

Benim yerim şöyleydi

Ö. Masa
-------------
  ___         ___      ___

___         ___       ___

___           ×        ___

  ___         ___       __
  
___        ___      ___

Ders işlendi Jungkook'un bana karşı olan bakışlarından herkes bir imalar çıkardı falan..

En sonunda Jungkook gittiğinde arkadan Mi Cha benim yanıma gelerek "Şerefsiz" dedi ben hiç altta kalırmıyım hemen lafı soktum "Oturur sana şerefi anlatırdım sana ama, kaybettiği bir şeyi dinlemek  ağır gelir insana..."

....



My Bad Teacher |jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin