Eve döndük.. Çok yorgun olduğum için ben evde kalıp pizza sipariş ettim, Jungkook'ta Min Hee'yi annemlerden almaya gitti.
Pizzacı geldiğinde cüzdanımda para çıkartıp kapıya doğru ilerledim. Kapıyı açıp parayı uzatıp pizzaları aldım. Tam kapıyı kapatmaya yeltenecekken arkadan Jungkook ve onun kucağında uyuyan Min Hee ile geldiğini gördüm.
Bana tatlı bir şekilde gülümsedi, sahi bu çocuk bu kadar tatlı mıydı? Ben sadece seksi ve yakışıklı olduğunu düşünürdüm.
Neyse pizzaları mutfaktaki masaya bırakıp Min Hee'yi kucağıma aldım.
Onu uyandırmamaya özen göstererek montunu ve ayakkabılarını çıkarttım. Elbise ile rahat uyuyamazdı bu yüzden dikkatlice şortuyla elbisesini çıkarıp kirlilere attım ve rahat bir gecelik giydirdim. Daha rahat görünüyordu.
Üstünü örtüp alnına bir öpücük bıraktım.
Kapıyı yavaşça kapatıp aşağıya indim Jungkook çoktan pijamalarını giymiş koltuğun üstünde uzanıyordu.. Bende pizza yesin diye onu yanıma çağırdım.
Pizzayı yedik ve 5-6 dilim kaldı onuda dolaba koydum.. Sonra
"Jungkook Min Hee'nin karnı tok mu?"
"Evet tok.. Annen yedirip verdi bana"
"Hmm peki"
Salona geçtik o L koltuğa uzanıp ayaklarını koydu bende ona sarılıp başımı göğsüne koydum. Kalp atış sesleri.. Çok rahatlatıcıydı tam mayışmışken aklıma birşey takıldı, Yarın salıydı ve benim fen sınavım vardı..
Panikle doğrulduğumda Jungkook ne olduğunu sordu, ona yarın fen sınavım olduğunu söyledim oda beni çalıştırabileceğini söyledi
"Hangi konular var So Youn?"
Yukarıdan kitaplarımı alıp sınavı olacağım konulara baktım..
"Hmm Bi bakalım, çiçeğin oluşumu, iskelet yapısı, organ hücreleri ve üreme"
Üreme hariç bütün konulara çalışmıştım çünkü üreme son konuydu ve ben gerçekten yorulmuşum Jungkook'ta öyle görünüyordu,
"So Youn üremeyi es mi geçsek zaten her gece yatakta işliyoruz bu konuyu"
"o üreme ile bu üreme aynı değil Jungkook"
Kitabtan çalışırken jungkook kitaptan bilgiler okuyor sonra bu bilgiye kendisinde şaşırıyordu
"So Youn kadınlar her ay yumurtalıkları yenilendiği için regl oluyormuş, ben bunu bilmiyordum"
"So Youn sanırım erkeklerim tesislerinde yumurtalık varmış"
"Gerçekten mi?"
"Evet canlı canlı incelemek ister misin? Dur yada sana şu konuyu ben en iyi yatakta anlatabilirim..yatağa gidelim mi?"
"Hayır"
"Amk karısı 1 haftadır vermiyosun kocanı rahatlatsan ne olur sanki?"
"siktirgit"