Z

5.6K 313 79
                                    

Min Hee'yi girdirdikten sonra So Youn ona ilaçlarını vermek için aldı. Vitamin alıyordu, kan değeri çok düşüktü. So Youn'u hamile bıraktığım gece araba çarptığı için Min Hee sakat bile kalabilirdi ama Allah'ıma çok şükür ki kalmamıştı.. (I'm Müslim Boy)

Bende Yanlarına gideyim derken bir kol beni çalışma odasına çekti ve konuşmaya başladı..

"Bana niye kardeşimle evlendiğini söylemedin, bir şey mi saklıyorsun yoksa?"

"..."

"Çok önceden ilişkiye girdiğinizin farkındayım, So Youn öyle bişey o yaşında asla yapmazdı.. Buna inanmak istemiyorum ama ona tecavüz mü ettin?"

"H-hayır"

"İnanmadım ama öyle olsun, ben Jimin'e sorarım"

İşte şimdi sıçmıştım, Jimin'e sormaması lazım.. Ne kadar kardeş gibi olsak ta Jimin So Youn'a tecavüz etmemden dolayı benden çok soğumuştu ve beni çok pis benzetmişti. Neredeyse öldürecekti ama öldürmedi.. Çünkü sarhoş olduğumu biliyordu ve vicdanı el vermezdi..

En çokta olay açığa çıkınca So Youn'un kızımıda alıp gitmesinden korkuyordum.. Hayatıma giren bu iki cennetinde kaybetmek istemiyordum..

Ben salona geçtiğimde Seokjin Hyung ayaklandı ve hazır buraya gelmişken diğerlerinde görmek istediğini söyledi ve bana imalı bir şekilde 3-4 saniye falan bakıp gitti..

Asıl amacı So Youn'u nasıl hamile bıraktığımı bizimkilere sormaktı. Ağzıma sıçacaklar ama neyse...

..


EHEHEHEHEHEEHEHEHEHFEHEHEHE

My Bad Teacher |jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin