9 AY SONRA
So Youn Jimin'den hamile kalmıştı.
Jimin'den haber gelmemişti bir uzun süre. Daha sonra Jimin'in intihar ettiğinin haberi gelmişti.Ne kadar piç kurusu olsada üzülmüşlerdi,hemde çok.
Seokjin üstelemedi ve So Youn'un Jungkook'a geri gitmesine izin vermişti.
Ama Jungkook So Youn'un Jimin'den hamile kaldığını öğrenince hyunglarını suçladı ve onlarla iletişimi kesti.So Youn'un annesinin kanser olduğu öğrenilmişti ve kadını o süreç içersinde Amerika'ya özel olarak tedavi almak için göndermişlerdi. Herkes üzgün ve depresifti.
So Youn'un karnı burnundaydı. Karnında Jimin'den kalan son bir eser vardı. Jungkook ikinci çocuk istiyordu ama bu şekilde değil.
So Youn küçüktü, Jungkook hayatta acemiydi. Onlar yalnızdı. Aile büyükleri yoktu. Sadece So Youn ve Jungkook.
Min Hee??
O dayanamamıştı. Hayata gözlerini yummuştu. O çok küçüktü.3 yaşına yeni basmıştı. Hastalığı ilerleyince dayanamadı. Jungkook ve So Youn perişandılar .
So Youn'un suyunun geldiği gece apar topar hastahaneye gitmişlerdi.
Teklerdi, yalnızlardı. Jungkook korkuyordu. Tek başına orada karısını tam 12 saat bekledi. Doktorlar koşuşturunca korktu ama sadece bekledi ,bekledi ve bekledi.Doğum için geç kalınmıştı. Bebek'te, So Youn'da hayata göz yummuştu. Çok fazla kanaması olmuştu. Doğum çok erken başlamıştı.
Jungkook tek başınaydı.
Kimsesi yoktu.
Gerçekten kimsesi yoktu.
Ne hayat arkadaşı, ne bir arkadaşı nede bir akrabası.
Kızı bile yoktu.Jungkook sadece 3 ay baba olabilmişti. Kızıyla sadece 3 ay geçirebilmişti.
Bu ona çok koymuştu.
O sırada hyungları geldi. Ona sahip çıkmak istediler.
Bir süre beraber yaşadıktan sonra Jin okuldan döndüğünde banyoda gördükleri karşısında şoke olmuştu,Jungkook'un cesedi ve bir mektup
"Kimi sevsem elimden kayıp gitti. Burda onlarsız olamıyorum. Onlar yanıma gelmiyorlar. Belki ben onların yanına gitmeliyimdir? "
.
Stratejik bir Final.
destekleriniz için çok sağol kitabı ciddiye alanlardan özür diliyorum bu bir tassak gecme kitabı