Y

6K 338 127
                                    

Annemlere gittik ve Min Hee'yi kucağıma aldım. Onla aramızdaki abla kardeş sevgisinden daha fazla bir bağ olmasının sebebi ortaya çıkmıştı..

Annem bana çaktırmamaya çalışarak Jungkook'a "söyledin mi?" dedi.

Jungkook'ta sesli bir şekilde "kızımızı ait olduğu yere götürmeye geldik" dedi.. Bu sanırım evet oluyordu, anneme de sarıldım ve evden çıktık.

Min Hee'ni artık kimlikteki baba tarafı boş değildi, orada Jungkook yazıyordu.

Ve o artık tamamiyle Jeon Min Hee idi.

Eve geçtik ve "anneym olduyunu biliyodum aynne"  dedi ve sonra "ananeym bana şöyledi" dedi. Ne diyebilirimki ben hariç herkes haberdar neredeyse...



1 Hafta Sonra

Artık bu yaşama alışmıştım. Min Hee'yi zaten kızım gibi seviyordum önceden ama bana anne demesine yeni yeni alıştım. Jungkook'un tekrar sevebildim (!)

Ve hayatım sanırım düzene girmeye başladı. 2 gün önce babamın ölüm haberini aldık. Mafyadan borç almış ödeyemeyincede vurmuşlar kafasına. Bize bu yaptıklarından sonra.

Kim Seokjin'in öz abim olduğunu öğrendim, babam daha o 8 yaşında iken pazarda pazarlamış onu. Halbuki ben doğacağım diye çok mutlu olmuş..

Bugün abimle buluşma kararı aldım.

Zaten Jungkook'la eskiden onların tayfası arkadaşmış ama Abimin yeni ailesi onu zorla yeni taşıdıkları yere götürünce kopmuşlar.

Min Hee'yide götürüyorum. Sonuçta dayısının görmeli. Abimde yeğenini görsün..

Jungkook'a da gel dedim ama

'ben onla buluşmuştum siz abi kız olarak bi görüşün'

dedi.

Neyse hazırlandım, Min Hee'yi hazırladım ve yola çıktık. Onu görünce birine benzettim. Bana benziyordu biraz. Geldi ve bana sarıldı. Bu koku bana çok tanıdık geldi ama çıkaramadım.

Uzun bir sarılmadan sonra "Bana benziyorsun" dedi aslında o bana benziyordu ama o daha büyük olduğu için sustum.

Sonra Min Hee'ye bakıp "Bu güzellik te kim böyle?" dedi. Bende  "Kızım" dedim.











Çok uzun bir süre sustu sonra jeton düşünce wtf bakışları attı,

"Bir dakika, s-sen"

Yüzüğümü gösterip

"Evlendim"

Dedim.

"Kiminle?"

Dedi.

"Jungkook'la"

Dedim.

Daha çok şok oldu, sonra...

"Anlamalıydım, senle Jungkook'a benziyor" dedi.

Sonra "Jungkook piçi bana hiç evlendiğini özellikle seninle evlendiğini söylememişti"
....

Güzel bir yemek yedik, Min Hee dayısının çok sevdi ve abimi eve davet ettim oda kabul etti.

Jungkook

Evde televizyon seyrederken So Youn ile Min Hee geldi bende onu karşılamaya gittim. "Gününüz nasıl geçti hayatım" dedim. Oda "iyi geçti canım bak misafirimiz var" diyerek Kim Seokjin'i gösterdi. O an korkudan geberecek gibi oldum.

O benim So Youn ile evlendiğimi bilmiyordu, hele bir kızımız olduğunu hiç bilmiyordu. Ona söylemediğim için birşeyler döndüğünü sandı ki haklı.

O an bana imalı imalı baktı. Bende onun bakışlarından kaçmak için Min Hee'yi alıp montunu çıkardım sonra kucağıma alıp üstünü değiştirmek için odasına götürdüm. Min Hee'ye orada soracaktım.

"kızım o abi kim biliyor musun?"

"o abiy beniym dayımmıyş"

"ne konuştular kızım?"

"seyn ona bişi dememişsin bu yüzdeyn sana piç dedi, piç ne demek baba?"

"o kelime güzel değil bir daha söyleme kızım."

"tamam"

Küçücük kızın yanında konuştuklarına bak gerizekalılar.


BYE BYE


My Bad Teacher |jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin