6

3K 167 17
                                    

"Boşanıyorsun So Youn, velayet Jungkook'ta kalıcak"
.
.
.

" NE DEDİĞİNİN FARKINDA MISIN? BENİ EŞİMDEN NE İÇİN AYIRIYOSUN Kİ? BİZİM BİR KIZIMIZ VAR VE O ÇOK KÜÇÜK ANLIYOR MUSUN?"
ağlamaya başlamıştım bunu ne diye yapıyorlardı

"Çünkü o piç kurusu sana tecavüz etmişti ve Min Hee'de o tecavüz sonucu doğdu" dedi Jimin

Ben şokla ağzımı açtım ne oluyordu da haberim yoktu?

"N-ne nasıl ya"

Kafam karışıktı şuan şurada mahmut tuncer senin babaannen deseler inanırdım.

"Bu gece burada kalıyorsun yarın o evde olmadığı zaman eşyalarını topluyosun ve gidiyoruz !" dedi abim

"Hayır ben gitmiyorum! Gidemem ben anneyim anlıyor musun? Min hee çok küçük onun bana ihtiyacı var, o-o çok hasta bensiz yapamaz"

bunları söylerken artık ayaklarım beni taşıyamamış ve dizlerim üstüne düşmüştüm bir yandanda ağlıyordum.

"Annemin kaderini mi yaşamam istiyorsun kusura bakmasa ben kız kardeşime bunu yaşatamam.."

Sinirle ayağa kalktım elimi belime koydum ve yanaklarımı ısırdım biraz daha üstelerse kafayı yiyecektim!

" Siz benim adıma karar veremezsiniz"

"Verdik bile So Youn sen yeni reşit bi kızsın kendine gel 2 yaşında kızın var 16 yaşında doğum yaptın! Daha ne kadar kendin hakkında karar verebilirsin  acaba?"

dedi Jimin

"Hadi şimdi şu misafir odasına git ve biraz dinlen dediğim gibi  bu gece buradasın" dedi abim, daha üstelersem sonu kötüye giderdi odama gittim ve biraz düşündüm Min Hee gerçekten tecavüz sonucu mu doğmuştu??

Telefonumu aldım ve baktım

____________________
25 Cevapsız Arama 📞
39 Mesaj 📩
12 tane Görüntülü arama
____________________

Hepsi annem ve Jungkook'tandı annemin attığı mesaja gözüm takıldı

'Abin çıldırmış lütfen onu dinleme!'

Bu ne demekti?




My Bad Teacher |jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin