Flashback
So Youn bugün arkadaşı Jungkook ile buluşacaktı. Beraber bir kafede buluşcaklarına dair sözleşmişlerdi.
Jimin, Tae, Jungkook, Hoseok, Namjoon ve Yoongi ile çocukluk arkadaşıydı.
Bahsettiklerine göre bir abisi vardı. Ama şerefsiz babası abisini Annesi onu evde tek başına acı çekerek doğrurken pazarda pazarlamıştı.
Sonra annesi abisini ne kadar arasada bulamamıştı ve So Youn'uda pazarlamasın diye annesinin evine geçmişti.
So Youn daha çok hüzünlenmek istemediği için Jungkook'u beklemeye devam etti.
Nerde bu çocuk diye düşünürken bir çift el So Youn'un gözlerini kapattı. Baktığında Jungkook'tu.
Jungkook eve gitmeyi önerdi So Youn'da kabul etti.
Jungkook bir bardağa soju doldurdu So Youn'a isteyip istemediğini sordu.
So Youn kabul etmedi sonuçta o 15 yaşındaydı Jungkook ne kadar daha yeni reşit olursa olsun kendisi içemezdi.Jungkook'un ailesi yoktu, babası kim bilmiyordu annesi tecavüz edilmişti ve annesi 14 yaşında doğum yaparken ölmüştü. Ama o doğmuştu.
Dedesi çok zengindi onu büyütmüş reşit oluncada ev tutmuştu.
Bunları düşünürken bir bardak daha dikip hüzünlenmeye devam etti. Aşık olduğu kız kendisinden 3 yaş küçüktü ve kız ona abi gözüyle bakıyordu yazık olmuştu.
Bunları düşünürken Jungkook 3-5 demeden sarhoş olmuştu .
O sırada aşık olduğu kız ona çok ateşli gelmişti . So Youn'un dudaklarına yapışıp odasına çıkardı...
Kız hem bakireliğini hem yaşam umudunu kaybetmişti abisi gibi gördüğü çocuk tarafından tecavüz edilmişti.
Engel olamamıştı. Ağlaya ağlaya üstünü giyinip dışarı çıkmıştı koşarak eve giderken bir araba ona çarptı.
Çok şiddetle çarpmıştı bundan sonra bitkisel hayatta kalacaktı...
So Youn hafızasınıda kaybetmişti bitkisel hayattayken hamile olduğu anlaşılmıştı ve doğum yaptı bebek sorunsuzdu adını Min Hee koymuşlardı.
So Youn'a kendi kızını kız kardeşi diye göstermişlerdi.
So Youn nerden bilebilirdiki uyandığında kızını kız kardeşim diye kafasını okşayacağını...
Jungkook sonra So Youn'nun doğum yaptığını ve doğurduğunun kendi kızı olduğunu öğrendiğinde şok oldu ben bunu nasıl yaparım diye düşündü. Öğretmen olduğunda para biriktirmeye başlayıp kızını en güzel okullarda okutacaktı.
Dedesi ne kadar zengin olursa olsun onun parasını yiyemezdi.
Biraz büyüdüğünde So Youn ile zorakide olsa evlenecekti. O seviyordu So Youn'ada kendisini sevdirecekti.
Kendi hikayesini kızının kaderine yazdırmak istemiyordu...