Átírva:
Carl: - Iszonyatosan fáj a fejem....ez az első gondolatom, amint felkelek....álmodttam volna........? Mozgolódni kezdek de a szemeim mázsanehezek. Kicsit összeszorítom, majd pislogok nehezen párat, majd kinyitom. A látásom összemosódik, de egy alakot kiveszek magam elött. Egyre tisztábban látok, majd egy utolsót pislogva, már látok is. Asita....
Asita: - ÚRISTEN CARL....nagyon megijedtem. -. Hallom a hangját, ahogy összecsuklik......Ne...ne sírjon. Átölelem, és a haját kezdtem simogatni. Olyan puha....
Megszorítja a felsőm, és jobban belebújik az ölelésembe. Így olyan törékeny...
A szívem most fájdalmasan dobban. Két dolog miatt: Annyira jól esik,hogy így tarthatom a karjaimban...
Másodszor pedig, hogy miattam érez most így...
Fáj is de iszonyat mennyiségben boldogsággal tölt el. Akkor....én most önző vagyok? Homlokon csókolom, és felemelve a buksiját, letörölöm a könnyeit. Egy kopott mosoly ül ki az arcára, és a homlokát az enyémnek dönti. A tekintetem az övébe fonódik, és nem enged. Könnyes szemei, csak úgy ragyognak...
Tekintete fájdalommal teli. Nyel egyett. Az egyik kezét az arcomra helyezi, és lágyan cirógat vele. Beleremeg a testem...
Egy reszketeg sóhajt hallatok, majd lehunyva a pilláim, kicsit összeszorítom az ajkaim.
Érzem, ahogyan a feje kicsit megmozdul, ezért kinyitottam a szemem. És ő is. Könyörgően nézz rám. Mire én értetlenül nézzek ragyogó íriszeibe. Egy kicsit összeszorítja a szemeit.
Mintha koncentrálna....
A fejét feljebb emeli, és......Megcsókol......
A szívem egy pillanatra megáll, ahogy a tudatom is...
Ez az egy röpke pillanat, egy percenek tűnik. Amint az ajkai megmozdulnak, úgy mozdul meg a szívem is. A testem ledermed....mintha hibernáltak volna.Mi történik?......
A gerincemben mintha tüzijáték robbant volna fel.
Úgy érzem mindjárt.....elájulok....
Ami most bennem kavarog...Leírhatatlan.....
Kicsit gyorsabban kezd el csókolni, nem durván. Henem érzékien. Bekacsolódom.
A kezem a tarkója felett összefonom, és közelebb húzom magamhoz, hogy mégjobban érezzem.
Fölém mászik, és pólóm alá nyúlva, az oldalam simogatja, a hátam kicsit meghajlik az érintésére. Lassan elvált tőlem. És a szemembe nézz.Asita: - Szeretlek!.....
ESTÁS LEYENDO
▶A VARÁZSLÓ KRISTÁLY◀
Fantasía°~||ÁTÍRÁS ALATT||~° RÉSZLET: Carl - Zorto. Megöllek.-. Nézztem rá. És elindultam felé. De ő szokás szerint eltünt. Zorto - Majd máskor -. Küldött egy puszit a levegőbe. RÉSZLET: Asita - Szeretlek. És soha nem foglak elengedni. Történnyék bármi...