Megtettem....

39 3 0
                                    

Carl - Amint kinyitottam a dobozt... Soha nem gondoltam volna egy álomban éreztem magam és féltem attol hogy felébredek...

Jim - Úgy érzem hogy a tiéd kell legyen...

Carl - Köszönöm apa...
- a dobozba nem más volt mint a Nagyapám nyaklánca...abból a kristályból... A Tambira kristály.. A világ legerősebb kristálya..és ez csak egy darabja... De így semmi haszna... De ez akkor is... Annyira érdekel ez a kristály de akik elmentek megkeressni nem tértek vissza csak úgy, mint a nagyapám is...

Asita - Ez az amire én gondolok?...
Nézett a nyakamba majd kezével vegig simított de köbe a börömön is amire olyan színem lett.. Hogy egy paradicsom is megirigyelne...

Carl - öh...i izé..

Asita - Na Carl.. Ideje lenne elkészülni..

Carl - Tudom... Itt maradsz és segítesz?

Asita - Miben?

Carl - levetkőztetni meg felöltözni..
- Hát ja magamat is megleptem ezzel.. De csak őt kérhettem meg rá mivel Miko nem, anya nem, apa nem milyen lenne már ha egy lány öltöztetne meg a szüleim? Nem vagyok 5 éves ezért kértem meg őt.. Mivel Nemvagyok szégyenlős..és hát neki is az van ami nekem így ő volt az egyetlen akit megkérhettem erre..

Asita - Hát persze - úgy csattant ki a boldogságtől mint mikor én csattantam a földön... Nem értettem de okééé...

Akava királynő - Akkor mi megyünk..
Mi is készülődni.. sziasztok..

Asita - Gyere ide.. - Majd megnyalta a tarkómat..

Carl - ömm Asita? Te mit csinálsz?

Asita - Megfürdetlek..

Carl - Ja télleg elötte azt kéne... Vakartam a tarkómat kínos nevetés közepette....

Asita - Segítsek? - Kérdezte perverzen...

Carl - Azt megköszönöm..
Majd megenkedve beleültem a vízbe...
Csak annyit látok hogy Asita is vetkőzik...

Carl - Asita te mit csinálsz?

Asita - veled fürdök hogy ne huzzuk az időt külön.. - Amint ez kimondta levette a pénsziét takaró anyagott nem bírtam nem rá nézni...

Asita - Látom tetszik..

Carl - Asita miket beszélsz...nem is azt néztem..
Majd a szemgolyóim úgy döntöttek hogy saját akartuk lesz és ismet odapillantottam...

Asita - aha én meg vak vagyok... Hajolt hozzám közelebb

Carl - Asita! Nem szálsz be a vízbe?

Asita - de azzonal - Majd bemászott a vízbe... Majd megragadott és az ölébe rántott.. MIVAAAAAN???????? Érzem, érzem az izéjét...jóóó Carl nyugiii

Carl - Asita.. Elengednél?
Kérdeztem kissé ilyedten

Asita - lehet róla szó..de csak akkor engedlek el ha megcsókolsz..

Carl - Hogy.. Hogy mi?
Tuti hogy nem azt mondta amit hallotam.. Ugye.. Ugye ugye? Mond hogy ugye...

Asita - Csókolj meg és elengedlek
....

Carl - Ezt nem szabad Asita...
Próbáltam elnyomni magamtól..
De egy kéz a derekamra majd lecsuszott szépen lassan a hátsómra...
Erre nyögtem eggyet...

Asita - pedig élvezed...
Majd kezével végig simitott hosszomon... Megfordultam és lekaptam...nem bírtam úgy döntöttem megteszem mer lehet ha kicsit is nem figyelek oda már az ágyba dugnánk... Ezért míg észnél voltam...
Nyelvemet táncra hívta mibe beleegyezettem....

Asita - Carl..... Lihegte mikor elváltunk...

Carl - mostmar elengedsz?
Majd széznyitotta karjait amibe tartott.. És önelégult fejjel elengedett....ajajjj eből meg baj lesz úgy érzem...

 ▶A VARÁZSLÓ KRISTÁLY◀ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora