Látomás:
Carl - A szobában ülök az ágyon amikor valakit meglátok a szoba másik felébe, azt hittem, hogy Zorto. De nem. Mivel neki nem fekete a haja, henem ősz. De ennek az alaknak fekete haja van.
Ismeretlen - Carl....végre találkozunk. - Az arcát meg mindig nem láttam. De a hegyes fogai, kivillogtak a hold fényében, ami megfagyasztotta bennem a vért is.
Carl - Ki vagy te? -. Kérdeztem. Ő elémteleportált, és hirtelen a nyakamra fogott.
Ismeretlen: - A vézeted -. Kinyitotta a szemeit, mik vérvörösen fényledtek.Carl - ÁÁÁÁ -. Kelek fel ordítva.
Asita - Carl mi a baj? -. Kellt fel ő is ilyedten.
Carl - Láttam, hogy...hogy... -. Mondtam kétségbeesetten.
Asita - Sssss mostmár vége -. Ölelt át védelmezően, és a fejem simogatta.
Miko - Ordítást hallodtam minden rendben? -. Jött be kapkodva Miko.
Asita - Csak rosszat álmodott. -. Mondta helyettem.
Miko - Asita. Gyere beszélnünk kell. -. Mondta komoly hangsúlyban, Asita rámnézett, én csak bólintottam, hogy jól leszek.
Kimentek, én meg felültem az ágyra.Ismeretlen - Carl....végre találkozunk. -. Mi? Na ne.
Carl - Ki vagy te? - Kérdeztem
Ismeretlen - Atalrott vagyok. Zorto fia. A sötétkirályság trónörököse. -. Mondta, és jött közbe egyre közelebb. Féltem, de nem mutattam ki.
Carl - Mit akarsz? -. Kérdeztem flegmán.
Atalrott - Szerintem tudod. -. Mosolygott.
Carl - Nem fogom nektek megkeresni a 10 kristályt! -. Mondtam elhatározottan.
Atalrott - Szerintem Igenis fogod -. Mondta mintha tudná, hogy ez lesz.
- Hisz akkor nem hal meg a nagyapád. -. Sutogtta a fülembe.Carl - Ő már meghalt -. Mondtam
Atalrott - Ó..ez biztos? -. Kérdezte, majd a kezével egy furcsa mozdulatott csinálva, egy füstgömb jelent meg. Ami a nagyapámat ábrázolta, egy tömlöcben ült.
Carl - Nagyap-----. Nem tudtam befejezni, mer fájdalom nyilalt a hasamba, lenézztem, és egy tőr volt bennem. Vért felköhögve nyúltam a zsebemhez, majd kivettem onnan a tőröm, mikor vágtam volna belé, ő kihúzta a kést a hasamból, majd maga elé rakta a kezét. A kisujja ki volt nyújtva, így a nyaka helyett, az vágtam le.
Atalrott - ÁÁÁÁÁ - Ordított fel. Mire berontott Miko és Asita. Asita egyből a kardját húzzta elő, míg Miko elkapott mielött összeestem volna. Már a látásom is homályos volt, de azt még kivettem, hogy Atalrott elteleportált Asita meg odafutott hozzám. De aztán minden sötét lett.
^{°°°°°°°*°°°°°°°}^
Carl - Kinyitottam a szemem és egy engem néző Asitát pillanatottam meg.
Asita - Carl. Carl ugye jól vagy? -. Kérdezte.
Carl - Igen. Mostmár igen. -. Mivel felülni nem tudtam, így őt a nyakánál fogva, lehúztam magamhoz, és hevesen megcsókoltam, amit ő is hevesen viszonozott.
Asita - Ki volt az aki ezt tette?-. Kérdezte, majd ökölbe szorította a kezét.
Carl - Atalrott. Zorto fia. -. Mondtam.
Asita - Ő nem a......?-. Kérdezte és a tekintete felő volt.
Carl - De. Pontosan ő az. -. Mondtam.
Asita - És mit akart? -. Kérdezte.
Carl - Ugyan azt mint Zorto. A 10 kristályt. És a Tambira kristályt. És....úgy nézz ki..a nagyapám él. -. Mondtam.
Asita - Ugye nem segítesz nekik? És nem hiszel nekik? -. Kérdezte aggodalmasan.
Carl - Nem akarok. De valami legbelül...azt mondja, hogy kéne.
Asita - Nem Carl. Ezt felejsd el. Most! -. Mondta.
Carl - Jó. Rendben. -. Mondtam.
- De akkor mit tegyünk? -. Kérdeztem félve.Asita - Harcolunk. -. Mondta a szemembe nézve.
Carl - Nincs esélyünk -. Mondtam rá egyből.
Asita - De. Ha hiszel benne. Én hiszek bennünk. Már csak neked kell. -. Mondta a szemembe nézve.
Carl - Még....át kell gondolom ezt. -. Mondtam és lefeküdtem.
- Inkább aludjunk. -. Ásítottam.Asita - Rendben. Jó éjt szerelmem. -. Mondta és átölelt. Nem kellet sok és hallodtam a lélegzetvételeit. Akkor ideje elmennem.......
........
VOCÊ ESTÁ LENDO
▶A VARÁZSLÓ KRISTÁLY◀
Fantasia°~||ÁTÍRÁS ALATT||~° RÉSZLET: Carl - Zorto. Megöllek.-. Nézztem rá. És elindultam felé. De ő szokás szerint eltünt. Zorto - Majd máskor -. Küldött egy puszit a levegőbe. RÉSZLET: Asita - Szeretlek. És soha nem foglak elengedni. Történnyék bármi...