Carl - Nemrég értünk be a szobába és kis idő mulva a csomagjaink is követtek minket... És így neki álltunk a kipakolással...
Asita - Melyik a fürdő?
Carl - Az emeleten a második...igen anyék a legjobb szobát rendelték.. A tudttom nélkül...na de mindegy... Asitának tetszik szóval úgy döntöttem lenyelem ezt a dolgot...
Asita - megtaláltam..- Ordította le onnan....
Carl - Rendben... Mikor végeztem a kipakolással egy 3 óra után.. Neki álltam pálcikás jégkrémet enni.. Késsel és villával..jó na.. Én csak ezt a módot ismerem.. Ezt nevelték belém..
Asita - Ömm Carl te mi a jó büdös szart csinálsz?... - Értetlenkedett..
Carl - Eszek?..Jó na nekem így tanították...
Asita - Na acccca... - Odattam neki ő megynyalta majd a beleharapott egy aprót majd visszanyujtiottam nekem...
- Érted?..Carl - Igen.. Köszi...
Majd én is elkezdtem enni..Asita szemszöge:
Asita - Akkor jó.. Elöször végignyalt a hideg édességen majd, bekapta a közepéig...ajaj én kezdek alul feléledni...
Ez után benyelte az egészet...
Ahh bazdmeg ezt direkt csinálja?!
- Carl.. Kérlek ne csináld...Carl - Mit?..
Asita - Mindegy semmi...ezután megin végig nyalt rajta...
Asita - ahj én ezt nem bírom tovább Carl...
Carl - mi----- nemtudta befejezni mer vadul csókolni kezdtem...
Carl szemszöge:
Carl - Vadul kezdett csókolni az én kezemből lassan kiesett a jégkrém így kezeimet nyaka köré fontam..
Asita - Már értem mit akatrál a jégkrém akciód alatt..cseles...- nyalja végig alsó ajkaim... - De tudod csak annyit kellet volna mondanod hogy; Asita.. Dugj meg...
Carl - Mi mi mi miii???. - De tudod Asita h már így alaku-----
Nemtuddtam befejezni mer ajakimnak esett Mikor bejutott a számba...akkor feltérképezte azt..én egy gondolathoz híven...a kezem a nyakárol a seggére tevedt majd így magamnak nyomtam..Ekkor kezemet ruhán kívül, tagjára helyeztem..Ekkor nyögött eggyet... Én meg elmosolyodttam..majd kicibzároztam a nadrágját..és boxren keresztül megfogtam neki....Asita - Ha így folytatod meleszel dugva.. - Ekkor megfogta a seggem....
Carl -Erre várok...- lihegtem..
Asita - Kis huncut... - Sugta a fülembe amitől nyögtem eggyet...
Megfogott és az ölébe vett lábaimmal átkaroltam a derekát..a kezzemel pedig a nyakát..., ő egy percre se szakította meg csókunkat majd mikor felértünk a hálóba ledobott az ágyra, és felettem térdelt..
Majd farkaséhes szemeivel végig mért....Asita - Nemtudod mennyire kívánlak...
Carl - Akkor mutasd meg..- És megcsókolom..
Asita - Igen is hercegnőm.. - Nevetett..
Carl - Rohadj meg...
Majd mikor már mindketten csupaszok voltunk...ő végig nyalt alhasamon én evvel együtt, egy jólesőt sohajtottam...
Majd végig nyalt hosszomon...és az egészet a szájába vette..Carl - Ahh..... Asita... Ahhh - nyögtem..pár perc múlva a csúcsra jutottam és ő az egész élvezetem lenyelte...
Carl - Most én jövök.. Mondtam majd az egész hosszát bevettem a számba..
Asita - Carl... Ahh..nghh..
Nyögött.. Ekkor egy ujjat éreztem magamba...erre csak nyögtem eggyet.. Majd kis idő mulva a második.. Majd a harmadik.. Elöször fájdalmas..de utána jóleső nyögésekkel telt meg a szoba...mikor ő már a csúcsra jutott.. Akkor hátamra fordítva.. Elhelyezte a tagját bejáratomhoz..Asita - Mehet?..kérdezte
Én erre csak bólintottam egyett majd kis idő mulva magamban éreztem.. Elöször megvárta hogy megszokjam majd mozogni kezdett...elöször fájt... De egy kis idő alatt.. Már a fájdalmat felváltotta az élvezett...Carl - Gyho.. Gyhorsabban...ahhh.. - Nyögtem...
Asita - Azzonal - nyögte..
Majd eltalált bennem valamit amitől az egész hátam ívbe veszült... Ekkora élvezetet még nem éreztem..Asita - Megvagy.... - Majd kissebb - nagyobb sikerrel találta el azt a pontott...
Carl - Ngh..ah... Ahhh.. - nyögtem..majd egy kis idő mulva elélveztem...és pár lökés után ő is követett...még lökött párat...majd kihúzodott belőlem....
És mellém feküdt
...Carl - Úristen mit tettem??!!!!
Nah halii itt az új rész.. Hát a 18 úgy nézz ki nem
Maradt el..de nyugi ez nem erről fog szólni...csak ez kell a storiba....na mindegy.. 😂😂😂..Sziasztok 😂😂💖💖💖💌
ESTÁS LEYENDO
▶A VARÁZSLÓ KRISTÁLY◀
Fantasía°~||ÁTÍRÁS ALATT||~° RÉSZLET: Carl - Zorto. Megöllek.-. Nézztem rá. És elindultam felé. De ő szokás szerint eltünt. Zorto - Majd máskor -. Küldött egy puszit a levegőbe. RÉSZLET: Asita - Szeretlek. És soha nem foglak elengedni. Történnyék bármi...