Carl - Még mindig nem döntöttem el, hogy bízzak - e Zortoban. Mer, mivan ha tényleg igazat mondott? De ha nem? Áhhh ez nekem túl sok volt. Ja és még mindig a Szirén- tóhoz tartunk. Áááh mostmár végleg nem tudom, hogy hol áll a fejem. Na haggyuk.
Éééés itt vagyok, vagyis pontosabban vagyunk.Felügyelő - Hát ifjak, itt is lennénk. Mindenki vegye fel a búvárfelszerelést, és aztán merülés
Mindenki - Igenis
Asita - Carl, te velem jössz -. Mondja erotikusan majd seggembe markolt, mi egy kis halk nyögést váltott ki belőlem.
Carl - Kényszeríts -. Pimaszkodttam.
Asita - Tényleg ezt akarod? -. Mondta majd kezeit az alhasamra csúsztatta.
Felügyelő - Ti meg még mindig.... -. De ahogy meglátta mit is művelünk lefagyott. Opsss. Most mi lesz.
Felügyelő - Nyomás öltözni-. Mondta hiper-super gyorsagággal, majd el is tűnt egy pillanat alatt.Carl - Szerinted rájött?
Asita - Lehet, de nem érdekeli úgy nézz ki. -. Mondta nyugodttan, aminek köszönhetően és is megnyugodottam tőle.
Carl - Szeretlek -. Mondtam majd, amilyen gyorsan csak tudttam megfordultam és megcsókoltam..
Aztán észbe kapott és becsatlakozott. Kezei a hátsómra tévedttek amibe bele is markolt.
Ennek köszönhetően belenyögtem a csókunkba.Asita - Carl. Akarlak. Itt és most. -. Sutogtta erotikusan a fülémbe majd belenyalt.
Carl - Majd a küldetés után mer...ahhhhh -. A mondatom átment nyögésbe, mikor megéreztem, hogy a kezével ráfog a tagomra.
Asita - Mit szerettél volna mondani? -. Kérdezte gúnyosan és éreztem, hogy mosolyog.
Carl - Azt, hogy.. Dugj meg itt és most jóóó keményen -. Néztem rá kihívóan, majd rámarkoltam a már nagyon kemény tagjára.
Asita - Ahh... Te kérted... -. Mondta mindent sejtően, s egy hirtelen mozdulattal a hátamra fordított és, elterültünk a puha és illatos füvön. Lerángatta rólam a pólóm és a többi ruhám kivéve a boxeremet. Úgyan így saját magát is.
Lehajolt majd szenvedélyesen megcsókolt, majd áttért a nyakamra, lassan szívvta kulccsontomat, ami egyre és egyre csak több nyögést váltott ki belőlem. Majd lehajolt és a szájába vette a férfiasságom és lassan körkörös mozdulatokkal mozagatta a fejét amibe beleremegett az egész falloszom.Carl - Ahhhhh -. Nyögtem és nyögtem majd egy kis idő után a hajába vezettem kezeimet, és úgy jutottam a csúcsra, majd ő az egész élvezetem lenyelte.
Asita - Imádom az ízed -.. Nyalta végig alsó ajkait. Áhhhhhhhhhhh kikészít.
Na várj csak....
Hirtelen mozdulattal rámarkoltam a már nagyon kemény tagjára és masszírozni kezdtem a makkja hegyét.Asita - Rosszh vagyh Carlh -. Fogta volna meg a kezem de én leöntöttem őt a fübe és fölé mászva lassan végig nyaltam a kő kemény tagján.
Asita - Ahhhh Carl -. Nyögte majd a hajamba túrt. Én a tövig bekaptam a hatalmas méretét majd gyorsan mozagattam a fejem rajta. Majd nem kellet sok, és ő is elélvezett mit én le is nyeltem. Az ő íze is jó....
Asita - Mennünk kéne,...már biztos várnak ránk..-. Mosolygott rám kedvesen.
Carl - Rendben -. Ezzel felöltöztünk a búvárfelszerelésbe majd elindultunk a kijelölt ponthoz.
Ahol egy kurva nagy csata zajlott. a Szirének és a csapattársaink közt, és mit ne mondjak. Rohadt szarul állt a mi részünkről ez a csata. Nekünk se kellet több, akcióba lendültünk. Épp az egyik csapattársamhoz igyekezztem mikor valami megfogta a bokám és lehúzott a víz alá.Carl - Áááááá -. Ordítottam míg el nem nyelt a víz.
Asita - CARL! Ennyit hallotam majd még annyit láttam ahogy Asita egyszerre kettő szirént átszúrva, jött felém. De engem addigra már elnyelt a víz mélysége.
Szirén - Add nekem a szíved -. Mondta dallamosan és az én agyam megszünt gondolkodni.
A szirén átnyúlt a testemenCarl - Áhhhhhhhhhhh -. Ordítottam fel fájdalmasan.
Szirén - A Szíved már az enyém -. Mondta majd ráfogott a szívemre és elkezdette kifele tépni...
Carl - Áhhhhhhhhhhhhh -. Ordítottam tovább, de a Szirén abbahagyta a kínzásom mer Miko jelent meg aki átszúrta a Szirént. Én meg elájultam.......
Álom:
- Nagyapa? -. Kérdeztem a amint a rácshoz értem...ez olyan valóságos...
- Carl menny innen, efogkapni siess...
- Nem hagylak itt, csak most találtalak meg. És Apa nagyon nagyon boldog lesz, hogy élsz.
- Nem Carl meny el most, míg nem késő. És apádnak ne szólj. Hidd el hamarosan kijutok. De te menny el míg nem tudják, hogy itt vagy siess-. Mentem volna ki az ajtón, de valaki elállta az utam és mikor ránéztem volna hatalmas fájdalom nyilalt a fejembe, majd feketeség.....
Mi történik most?
...........
KAMU SEDANG MEMBACA
▶A VARÁZSLÓ KRISTÁLY◀
Fantasi°~||ÁTÍRÁS ALATT||~° RÉSZLET: Carl - Zorto. Megöllek.-. Nézztem rá. És elindultam felé. De ő szokás szerint eltünt. Zorto - Majd máskor -. Küldött egy puszit a levegőbe. RÉSZLET: Asita - Szeretlek. És soha nem foglak elengedni. Történnyék bármi...