Veled a reggel

26 4 0
                                    

Carl - Lassan nyitogattam szemeim, s amint kitisztult a látásom megpillantottam a gyönyörű eget, aminek aljában a nap jött fölfelé...
Oldalra néztem és láttam a szerelem gyönyörű arcát..
Majd pár perc után felültem és a nap állása szerint megnéztem az időt amiii nem más mint 4:09 perc.. Ezek szerint van még 2 teljes óránk odaérni...nem is rossz
..

Ekkor már Asita is pilláztatta szemhélyait majd szép lassan kinyitotta azokat. A szemeimbe furta tekintetét, s rámmosolyogtt...

Asita - Jó reggelt szerelemem -. Mosolygott rám kedvesen, s végig simított az alkaromon...

Carl - Neked is -. Nyomtam egy puszit a szájára...

Asita - Mennyi az idő?-. Kérdezte komásan...

Carl - 4 óra múlt pár percel...

Asita - Induljunk? Lehet kéne... -. Mondta tanakodva..

Carl - Rendben, induljunk.. -. Adtam az egyszerű...

Asita - Rendben -. Nyomott egy puszit a homlokomra...

1 órával késöbb.....

Carl - Sikeresen beosontunk az ablakon kersztül.. Kicsit mókás volt.. Van még egy óránk míg kelés van...
Én a kanapén ülök és olvasok egy könyvet a látomásokról...mivel én arra gyanakszom, hogy ami a korházban láttam, az nem volt más mint egy látomás...
....

Na lássuk csak.... Ide az van írva,hogy " A látomások, a jövő részletei ami 99% -ban valós esmények, amit az ember a fejében lát részletekben. Mellékhatásai lehetnek; fejfájás, szédülés, és ritka esetben eszméletfesztés is többek között.
A látomások általában akkor zajlanak mikor az adott személy éber állapotban van de, nem sürűn azért álmodó állapotban is észlelhető."- Ekkor valaki megérintette a vállam, én a váratlanságtól felugrottam...

Asita - Ne félj csak én vagyok...mit olvasol?-. Nézett bele a könyvbe, állát a vállamnak támasztva...
- Óó, úgy véled ennek köze van, ahoz ami a korházban láttál?..

Carl - Már biztos vagyok benne.. De... De..

Asita - De?

Carl - A Könyv azt írja, hogy ezek valós dolgok, a jővő részletei...

Asita - Igen de csak 99%-ban..-. Mutatta maga elött, mutatóujját..

Carl - De.-----

Asita - Nincs de! Inkább gyere ide-. Húzzott az ölébe majd a combomat kezdte simogatni és szépen lassan, haladt fölfelé.. De mielött hozzáért volna tagomhoz, megállt és a nyakamat kezdte csókólgatni, néhány helyen megis szívta, avagy harapta...

...

Majd újból elkezdte fölfelé húzni kezét, de most nem állt meg, nadrágomon kívül maszírozta már-már félkemény tagomat...

Carl - Ahh- szaladtt ki ajakim közül egy apró sóhaj..

Asita - Fordulj meg.-. Mondta, amit meg is tedtem, vad s szenvedélyes csókba invitált, majd nyelveink vad táncba kezdtek, Ő engem felkapva ment be a hálószobába. Ledobott az ágyra, majd levette a pólóját és elhajtotta a szoba egyik sarkába. Majd pár perc múlva az én pólómmal is ugyan ezt tette. A nyakamtól az alhasamig húzta a nyelvét bőrömön, majd kiszabadította már teljesen kemény tagomat. Lassan végignyalt hosszomon, és adott egy puszit a makkom hegyére, majd rálehelt..ah nembírom..
Kicsit fellöktem a csípőmet, egy sóhajt is megeresztve mellete..

Asita - Jaj de türelmetlen az én kis hercegnőm - Nevetett, erre már nem tuddtam válaszolni mer az egész hosszom a szájába vette és kinzó gyorsagággal huzogatta a fejét.. Én csak nyögtem és nyögtem, majd az ő nevét kiálltva elmentem. Ő az egész élvezetem lenyelte majd megnyalta alsó ajkait, mitől enyhe pír jelent meg arcomon, ezt ő csak egy nevetéssel kottázta.. Majd az ölébe rántott és váratlanul belém halolt. Nagyot síkítottam a hirtelen fájdalomtól. Ő csak lecsókolta a kicsorduló könnycseppeim, majd enegem is lágyan megcsókolt.

Asita - Lovagolj meg édes...- lihegte a fülembe erotikusan majd óvatosan, megharapta azt.
Egy kis idő után lassan mozogni kezdettem de már tapasztalat szerint a fájdalmat felváltotta az élvezett érzése.
Egyre gyorsabban mozogtam rajta, mire ő próbált lelassítani...

Asita - La..Lassíts mer el...elfogok menni..-. Lihegte Asita..

Carl - Élvezz belém Asita... -. Amint ezt kimondtam pár másodperc után elment bennem, én fáradttan szuszogtam rajta... Megnéztem az időt 5:32, elmentünk lezuhányozni, majd reggelizni.. Amint ezzel végeztünk a Felügyelő lépett be a szobába és mivel látta hogy fent vagyunk csak arra utasított minket hogy 5 perc múlva legyünk kint, az utolsó falatokat lenyelve mentünk, felöltöztünk az eggyenruhánkba majd bálltunk a sorakozóba. Én úgy érzem hogy ez a mai nap izgalmas lesz
...........
...

 ▶A VARÁZSLÓ KRISTÁLY◀ Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang