HUZUR BULDUĞUM KOKU

535 65 213
                                    

Satır arası yorumları bekliyorum 😘

Hatırlatma

Hazan bir anda yağızın ellerini tutup gözleri tekrar sabitledi ne çok özlemişti o gözleri özellikle de ona  aşk ile bakmasını

O iyileşecek yağız ben buna eminim

Yağız buruk bir gülümseme ile cevap verdi ..
.o hazanı suçlarken Hazan yine ve yeniden onun yanındaydı

Ben pislik adamın tekiyim demi Hazan ..
Senin kalbini kıran incilten hayvan herifin tekiyim ben ...

Seni üzmek istemezdim kim ister ki sevdiği kadını üzmek canını yakmak
Sinir ile söyledim hepsini meleği öyle görünce kimseyi düşünmedim yoksa ben cennet kokumu hiç inciltmek ister miyim ?

Hazan gözlerinden bir kaç damla akıttı yeniden yağız parmakları ile teker teker sildi ikisininde gözlerinde küçük bir umut oluştu o an belki yeniden başarma ihtimali vardı ...

Nil ise o sıra da amaliyattan çıktı gözleri yaşlı öylece sevdiği adama bakıyordu .. yağız ile Hazan ise korku ile birbirine bakıyordu .. Hazan bir anda yağızın ellerini tuttu ona umut olmak için varlığını hissettirmek için ..

Gökhan ise sevdiği gözlere bakıp anlamaya çalışıyordu Nil ise buruk bir ses ile konuştu bu sefer

Melek maalesef ......

....

Yağız ve diğerleri acı ile baktı nile . Nil ise hiç kimsenin yüzüne bakamıyordu
Tam söyleyecekti ki içeriden bir hemşire çıktı

Hocam hastanın kalbi geri geldi . .

Nil mutluluk ile gülerken diğerleri ise hem üzüntüyü hem mutluluğu bir arada yaşadı. ....

Neredeyse gidiyordu küçük melekleri .....

2 hafta sonra

Dayı ben sıkıldım evde oturmaktan artık okula gitmek istiyorum ..

Gökhan ve yağız gülerek izliyordu meleği ..

Yağız küçük bir öpücük kondurdu ve geri çekildi

Pazartesi başlıyorsun küçük hanım bence tatilinin tadını çıkar ...

Melek el çırparak karşılık verdi dayısına ...

Yağızın telefonu çalınca hemen eline telefonu açtı arayan Hazandı . Bugün umutun kontrolü için hastaneye gideceklerdi. ...

Telefonu açıp yarım saate geleceğini bildirdi ...

Kalbi hızlı hızlı atmaya başladı ... Sevdiği kadının oğlunun yanına gidiyordu..

...
Evin önüne geldiğinde hazanın  kucağında ona gülücük saçan oğlu ile karşılaştı ..

Hazanın kucağından alıp küçük küçük öpücükler kondurdu tombul yanaklarına ...

Aslan oğlum benim diyerek arabanın arkasına bebek arabasına yerleştirdi.   ..

Huzurlu bir aile olabilirlerdi ... Huzurlu bir yuvaları olabilirdi ama ne Hazan geçmişi unutabilmisti ne de yağız .....

...

Ece küçük küçük öpücükler kondurur kızına ve üzerini değiştirmişti aşk ile bakıyordu kızına ..

Sinan ise uzaktan izliyordu eceyi ... Onun varlığı herşeye değerdi ...

BENİ AŞKA İNANDIR (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin