Hazan şaşkın bir o kadar da karışık duygularla yağıza bakıyordu. Ne diyordu bu adam böyle nasıl bir çaresizlikteydi ki hiç tanımadığı bir kıza evlenme teklifi ediyordu . Sahi demin evlenme teklifi almıştı demin hazan ? Karşısında ki adama baktı yakışıklıydı bunu inkar edemeyecek kadar hem de , zengindi her genç kızın hayallerini süsleyecek bir hayata sahipti istese bir kızla sevgili olup evlenebilirdi . Bunları düşünüyordu genç kız ama bilmiyordu ki karşısında ki adamın neler yaşadığını .
Hazan diyebildi yağız sadece kızın neler düşündüğünü az çok tahmin ediyordu. Hatta yağızın deli olduğunu bile düşünmüş olabilirdi . Ama yağız gerekirse melek için onu da olurdu . Yeter ki melek yanında olsun o masum gülüşüyle etrafa gülücükler saçsın , dayısına sarırsın daha ne isterdi ki yağız .
Lütfen diyebildi sadece kızın hiç bir şey dememesini avantaja çevirmek istiyordu. Lütfen dinle beni . Ben çok çaresizim hazan ! Şimdi diyeceksin bu adam deli kesin hiç tanımadığı bir kadına yiğenini nasıl emanet edecek ?
Seni araştırdım hazan daha 18 yaşında abla iken bir anda kardeşine nasıl anne olduğunu tüm acılarla nasıl savaştığını nasıl güçlü bir kadın olduğunu .... Ama en önemlisi ben senin kardeşin için her şey yapabileceğini biliyorum . Tıpkı benim melek için herşey yapabileceğim gibi .
Hem evlilik sahte olacak , söz verdiğim gibi kardeşin amaliyatı gerçekleşecek , daha sonra çok iyi bakılacak sonra sınavlara hazırlanıp istediği okula gidecek , teyzenin yaptığı oyunu ortaya çıkartcam bunun karşılığında senden sadece sahte bir evlilik ve meleğe ablalık yapmanı istiyorum 6 ay yada 1 yıl . Lütfen hazan küçük bir kızın hayatı , kardeşinin hayatı için hem sözleşmede yapalım başka ne istersen sözleşmeye yazarım para , araba , ev ne istersen .
Yarvalıyordu adeta yağız çünkü korkuyordu kabul etmemesinden davayı kaybetmesinden göZleri acıyla bakıyordu karşısında ki kıza .
"Bitti mi " diyebildi hazan . Ne diyeceğini bilemiyor karşısında ki adamın yüreğinin acısını anlıyordu . Biliyordu yaralıydı bu adam . O yüzden korkuyordu ya daha bir kaç saat önce kısa bir süreliğine görmüştü oysa ki adamı . Kim derdi ki böyle bir şeyle karşılaşacağını . Şaşkın ve heyecanlıydı . Sadece kardeşini değil küçük masum bir kızda vardı ortada . Kim o kızın yanında olmak isterdi ki ? Annesi ve babasını doğum gününde kaybetmek ve daha bunun farkına varamayacak kadar küçük olmak . Düşüncelerinde sıyrılmaya çalıştı .
"Ben şey düşünmeye ihtiyacım var "dedi . Alnını kaşıyarak "biraz düşünüp cevap versem"
Yağız olumlu bakışlarla olur dedi .
Hazan derin bir bakış atıp yağızın ellerini tuttu . Sanki yıllardır tanıyordu yağızı . Aslında tanıyordu kendisini değil belki ama genç adamın yüreğini tanıyordu çünkü o yürekten onda da vardı.
"Melek çok şanslı " diyebildi sadece hazan , elleri hala yağızın elinde devam etti yağızın ise gözler hazandaydı .
Senin gibi bir dayısı var . Sakın ondan vazgeçme olur mu yağız . Derin bir nefes alıp devam etti . Çünkü senin kalbin güzel ve güzel kalpler bir gün mutlu olur.
Yağız hazana baktı gülümsedi sadece bu sefer sözler ondaydı.
O zaman yakın zamanda sende mutlu olacaksın çünkü senin kalbinde temiz .
Ben o zaman artık gidiyim." En kısa zamanda arayıp cevabımı vereceğim ." Diyip ellerini yağızın ellerinden aldı . Bir anda bir boşlukta olduğunu hissetti . Güvenmeli miydi bu adama . Güven duygusu hazana o kadar uzaktı ki artık . Teyzesinin yaptıkları , sonra bir zamanlar sevdiğim dediği adamın açtığı yara . Sevdiği adam bile incitmişti onu . Hiç tanımadığı bir adam niye incitmesin ki onu . Düşünceleri o kadar derindi ki . Sonra adamın okyanus gözleri geldi aklına . Ne Çok şey saklıyordu o gözler ne çok acı , ne çok keder. Oysa bilmediği daha ne çok acısı vardı adamın . Bunları düşünürken meleği de düşünmeyi ihmal etmiyordu ne çok mutluydu iki dayısı yanındayken peki ama amcasına ihtiyacı yok muydu? Belki yağız yalan söylüyordu . Meleğe hastalıklı bir sevgisi vardı belki de . Sinan dediği adam belki de meleği hiç kaçılmaya çalışmadı. Neye inanacağını neye güveneceğini bilmiyordu artık tek bildiği ecenin hastalığıydı . Düşünmesine bile gerek yoktu teklifi . Cevabı zaten belliydi . Nasıl bir oyun olursa olsun sonunda kardeşi iyi olacaksa ateşte yanmaya bile lazıydı hazan . Yeter ki yağız verdiği sözü tutsun Ece iyileşsin daha ne isterdi ki .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİ AŞKA İNANDIR (TAMAMLANDI)
FanficYıllar önce aşka inancını kaybetmiş bir genç kız , yıllar önce sevdiği kadını kazada kaybetmiş bir adam . Kardeşinin hayatını kurtalmak için canını verebilecek bir hazan çamkıran . Küçük kız kardeşinin son hatırasına sahip çıkmak için hayata tekrar...