Sonsuza dek beraber.

267 24 25
                                    

                            Not:
Bu aslında tamamen tatlı olan kısa bir bölüm. Aslında favorim bu çünkü en sevdiğim şarkıyı dinlerken yazdım. <3
___________________________________
Sevgililerdi. Evet. Gavin'in bir sevgilisi vardı. Buna hiç anlam veremiyordu ama sorgulamak istemiyordu.

  Onu kaybetmek istemiyordu.

  İlginç bir şekilde çok iyi anlaşıyorlardı. Nines her zaman onu koruyup kolluyor, öpüyordu. Gavin de Nines'ın dudaklarına karşı koyamıyor, onu sürekli öpmek istiyordu.

  Gavin onu ilk defa öptüğünden beri Nines asla diğer insanlara itaat etmedi. Sadece Gavin ne derse onu yaptı. Onun yanında olmaktan hoşlanıyordu. Sonuçta onun sayesinde hissetmeye başlamıştı.

  İşten döndükleri bir gün, ikisi de çok yorgundu. Gavin yatağa yığıldı ve hemen uykuya daldı. Nines da onun yanına uzanmıştı, kolları arasında tutuyordu onu.

  Gece yarısı Gavin'in uykusu kaçmıştı. Nines'ın gözlerinin kapalı olduğunu görünce sessizce yataktan kalktı ve salona gitti. Koltukta oturdu ve gitarını eline aldı. Bir zamanlar çalmayı çok severdim, diye geçirdi içinden. Ama artık Gavin değişmişti. Eski Gavin, Nines'ın mavi gözlerinin içinde kaybolup gitmişti. Şimdi hayattan zevk alan, kaba olmayan tatlı ve sırılsıklam aşık bir Gavin vardı.

  En sevdiği şarkıyı düşündü, The Neighborhood grubunun Sweater Weather şarkısıydı. Sesi mükemmel sayılmazdı ama yine de söylemeye karar verdi.

O ne hakkında düşündüğümü bilir
Ne düşündüğümü
Bir aşk, iki ağız
Bir aşk, bir ev
Tişört yok, bluz yok
Sadece biz, sen anlayacaksın
Sana söylemek istemeyeceğim hiç bir şey yok, hayır
Çünkü burası çok soğuk
Senin için
Ve şimdi
Bırak tutayım
Kazağımın kollarıyla iki elini

  Şarkının nakaratını çalmayı ve söylemeyi bitirdiğinde Nines'ın duvara yaslanıp onu dinlediğini farketti. Gavin gitarını koltuğun üstüne bıraktı ve güldü. "Ne zamandan beri orada duruyorsun?" "Şarkıyı söylemeye başladığımdan beri." Nines gülümsedi ve ona doğru yürüdü. Kollarını beline sardı ve dudaklarını Gavin'inkilerle birleştirdi. Gavin neredeyse eriyecekti. Gözlerini kapattı ve anın tadını çıkardı.

"Sonsuza dek benimle kalacak mısın, Nines?" Gavin, Nines'ın gözlerinin içine bakıyordu. Nines kafasını hızlıca salladı. "Elbette, meleğim. Sonsuza dek beraber."

  Birkaç gün sonra yaşanacaklarla ilgili en ufak fikirleri yoktu...

Desperate For LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin