Son.

260 24 29
                                    

Savaş bitmişti. Androidler yok edilmişti. Cyberlife bir daha android üretmeyecekti. Bu Nines'ı mutlu etmişti. Gavin'siz yaşamak zorunda kalmayacağım.

Gavin'in cenazesinde pek kimse yoktu. Hank, Kaptan Fowler ve işten birkaç kişi vardı. Hep filmlerde cenaze sahnelerinde yağmur yağar, ama Gavin'in cenazesinde güneş en tepede parlıyordu. Aralık olmasına rağmen hava çok soğuk değildi. Sanki evren, Gavin gitti diye mutluydu.

Mezarın üstüne birkaç çiçek bırakılmıştı. Gavin'in silahı ve rozeti de üzerindeydi. Herkes oradan ayrıldıktan sonra Nines mezara baktı. Artık ağlamıyordu. Aslında doğrusunu söylemek gerekirse ağlayamıyordu. Mezarın önünde dizlerinin üstüne düştü ve toprağa elini koydu.

Soğuk. Gavin'in bedeni de buz gibiydi.

"Eğer cenazeni görebilseydin sinirlenirdin. 'Neden kimse yok, ha?! Sadece bu tost makinesine mi kaldım?!' diye bağırırdın" Nines güldü ve alnını toprağa koydu. "Özür dilerim. Seni koruyacağıma söz vermiştim. Binlerce kere söz vermiştim. Tutamadım sözümü. Umarım kızgın değilsindir." Nines'ın dizlerinin üstünde duracak kadar gücü bile kalmamıştı. Mezarın yanına yığıldı ve gözleri doldu.

Belindeki silahı çıkardı ve kafasına dayadı. "Cyberlife, benim modelimden bir daha üretmeyeceğim söyledi. Bu çok iyi. Ben ölürsem yerime biri gelmeyecek. Senin dediğin gibi. Geri dönüşü yok." Nines parmağını tetiğe koydu. "B-ben... ben çok özür dilerim. Senin ölmene izin verdiğim için."

Nines, sesi titreyerek Gavin'in en sevdiği şarkılardan birini söylüyordu.

Beni duyabiliyor musun?
Yanımda mısın?
Ayrılmış gibi davranıp
Tekrar buluşabilir miyiz?
Arabalarımız çarparken...
Söyleyebileceğim en kötü şey ne?
Kalırsam her şey daha güzel olur.
Elveda ve iyi geceler.
Elveda ve...iyi...geceler...

Nines, şarkıyı söylemeyi bitirdiğinde tetiği çekti. Mavi kanı Gavin'in mezarının yanından aşağı akıyordu.

  Sonunda sonsuza dek beraberlerdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonunda sonsuza dek beraberlerdi...

______________________________
Not:
Yazarken ağladığım doğrudur. Okuduğunuz için teşekkürler

Desperate For LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin