Alissa:
Artık affetsen de hiçbir anlamı kalmayacak.Alissa:
Kararımı verdim ben.Karen:
Bunu bana yapamazsınAlissa:
Üzgünüm.Görüldü*
Alissa:
Merak etme meleğim. Gitmeden önce seninle son kez sevişeceğim.Alissa:
Seni hissetmek istiyorum.Her noktasına kadar.
Tenlerimiz birbiriyle uyumunu,
Çıkardığımız ateşi görmek istiyorum.
Seni istiyorum
Her zerresine kadar hissetmek
Vücuduna temas edip, muhteşem dudaklarını öpmek
Sana kocaman sarılmak,
Ve
Hiç bırakmamak
İstiyorum
...
Karen:
Sanırım ben de seni istiyorum.Eğer bu, seni mutlu edecekse
İstiyorum
Seni
Evime gel Alissa..
Camı açık bıraktım ;)
●●●●●●●●●●
Camdan girmesiyle üstüne atlaması bir oldu kızın. İkisi de, yıllardır öpmediği dudaklara kavuşmanın hazzına varıyorlardı. Alissa, kızın bacaklarından tuttu ve yatağa yatırdı. Dudaklarını deliler gibi emerken bir yandan da tapılası göğüslerini avuçluyordu. Karen, ellerini Alissa'nın beline, ordan da şortunun içine soktu. Şortun içindeki muhteşem kalçaları sıkarken Alissa onun üstünü çıkarmıştı bile. Boynunu emmeye başladı. Karen da Alissa'nın üstünü çıkarmıştı. Çıplak göğüsler birbilerine değdikçe titriyorlardı. Alissa, uzun zamandır hayallediği vücudu sımsıkı tuttu ve dudaklarını göğüslerine yapıştırdı. Öpüyor, yalıyordu. Bir yandan da parmaklarıyla ıslanmış kilodunu okşuyor, Karen'dan inilti sesleri duydukça hiç bırakmayası geliyordu. Göbeğinden aşağı inerek kilodunu çıkardı. Uzunca inceledikten sonra dilini vajinasının içinden geçirdi. Karen yorganları yumrukluyor, deliler gibi inliyordu. Alissa diliyle öyle hamleler yapıyordu ki.. Daha sonra Karen, Alissa'yı altına aldı. Küçük göğüslerinden başlayarak aşağı dorğu indi. Alissa'nın da ondan bir farkı yoktu. Dil her vajinaya deydiğinde Alissa inliyordu. Hatta, sarı saçlarını daha da bastırıyordu. Daha çok istiyordu. Sevdiği kızı daha çok istiyordu.
İkisi de terden mahvolmuştu. Çok uzun süren performansın sonunda Karen tamamen azmıştı. Nefes nefese birbirlerinin çıplak vücutlarıyla oynuyorlardı.
Birkaç dakika sonra Karen " Seninle uzun zamandır yapmadık bunu. Yine aynı hissettim."
Gülümsemekle yetindi Alissa.
"Ölmeden önce bana bu şansı verdiğin için teşekkür ederim birtanem.."
Elini eline yerleştirdi.
"Umarım beni affedersin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ʙᴀᴄᴋ ᴛᴏ [ɢxɢ]
Romance↬вαzєn kαlвindє вirчєrlєrdє hissєdiчσr musun вєni .. ↬ 'tamamlandı