'Küçük Liss'in 3. katın kızlar tuvaletinde elindeki kutuya bakarak saçmalıyor. İlacın etkisi olmalı.."
Bayan Porter'dan izin isteyerek koştu tuvalete. Boştu? Bir an afalladı, 3. kat?
Kendisi zemin kattaydı..SİKTİR.
Merdivenler çok uzundu. Asansör çalışmıyordu. Koşmaya başladı.
Normalde olsa zar zor çıktığı merdivenleri saniyeler içinde çıktığına şaşıracak zamanı bile yoktu. Hızla tuvalete girdi. Kapıyı çok sert açtığından kulpu kırılmıştı.3. kabinin önünde yerde yarı baygın yatan Alissa'sını gördüğünde aklına binbir şey geldi. Ve, öyle ağır bir suçluluk duygusu hissetti ki. Siniri dışa yansıdı ve elinde kalan kapı kulpunu hızla aynaya fırlattı. Eli ayağı titriyordu. Alissa hala nefes alıyordu. Yanına oturdu ve tüm vücudunu kollarının arasına aldı. Bir yandan parmaklarını ağzına sokmaya çalışıyordu. Kusması lazımdı! Ölemezdi.
Hem de katilinin kucağında. Olamaz, Alissa bu sefer cidden ölüyor gibiydi. Zar zor kafası yerine gelen Karen bağırmaya başladı. Alissa ise parmak uçlarını sevdiği kızın ıslak yanaklarında gezdiriyor, onun kucaklarında öleceği için gurur duyduğunu tekrarlıyordu.
Yeşil gözler hiç mavisinden ayrılamadı. Yatakta tanıştıkları ilk günden, kucaklarında öleceği güne kadar...
Karen'ın en acı çığlıklarını hafifleten Alissa'nın sesi oldu.
"Bu, mükemmel. İlk ve son aşkımın kollarında ölüyorum."
"Seni çok seviyorum.."
"Bana bir anne olduğun için.. Senin kucağında ağlamama izin verdiğin için.. Başımı göğsüne yaslayıp kalp atışlarını dinlememe izin verdiğin için.. Bana şans tanıdığın için.. Lanet sevgimi istediğin için.. Beni hiç yanlız bırakmadığın için.."
"Benden nefret ettiğini söyleyip, aynı zamanda sevdiğin için.."
"Ve, özür dilerim.. Seni bu acıya hapsettiğim için."
Durakladı bir an
"Kucaklarında öldüğüm için çok mutluyum sevgili Karen.. "
"Benim için gelen meleği senin gözlerinde görmeme şans verdiğin için sana minnettarım."
Karen sevgilisinin yanaklarından öpüyor, son öpücük olacağını bile bile yaşayacağını söylüyordu.
Devam etti yorgun sesiyle Alissa
"Ah, tanrım. Ölürken şiir yazmak çok zormuş.."
Bu sözden sonra.. mavi kendini yeşile bıraktı..
'Her zaman yanında olacağım, meleğim..'
AⓁⒾⓈⓈA..
Sen benim en muazzam hatamdın Liss. Sanaa asla kıyamadım, ve.. Senden asla nefret etmedim. Herşey için çok özür dilerim.. herşey için.. Kendimi asla affetmeyeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ʙᴀᴄᴋ ᴛᴏ [ɢxɢ]
Roman d'amour↬вαzєn kαlвindє вirчєrlєrdє hissєdiчσr musun вєni .. ↬ 'tamamlandı