🎈one🎈

10K 386 10
                                    

Jmenuji se Midoriya Izuku. Jsem lovec, narodil sem se jako lovec, a jako lovec zemřu. Je to dobrá práce. Vzal sem si čaj a šel do své kanceláře. Sedl sem si ke stolu a hledal na počítači svojí oběť. "Takže tenhle to je?" Koukal sem na fotky. Nikdo o něm nic neví. Prohlížel sem si fotku, červenobílé vlasy a černý plášť ho zahaloval.

"Dobré ráno Deku" pozdravila mě Uraraka. Je to taky lovec, ale nižší třídy. "Už si o tom upírovi něco zjistil?" Vyptávala se, usrkl sem ze svého hrnku a kývl "Zadržuje se v opuštěných částech Japonska, je mu 18" dokončil jsem svůj monolog, zaujatě kývla a odešla.

20:00 je to tady!
Vydal sem se do opuštěného parku, tady se prý zdržuje. Seděl jsem na staré lavičce.

00:00
Čekám tu 2 hodiny, dovolil sem si usnout.

Probudil mě chlad, koukl sem se před sebe, pod starým stromem stála postava a pozorovala mě. Koukl sem se za sebe, jestli tam někdo nestojí, nikdo tam nebyl. Otočil sem se zase rovně, ta postava tam nebyla. Koukl sem se do leva, ani tan nebyla, otočil sem hlavu do prava, lekl sem se, seděl vedle mne!

Zatajil sem mi dech, když promluvil "Co tu děláte tak sám?" Koukal na oblohu, bál sem se odpovědět, ale přemohl sem to "N-někoho hledám" nervózně sem se usmál.

Sedí celou dobu vedle mě. Co když mě chce sežrat? Nebo znásilnit!? Jen klid Deku, je to ten co hledám, mám z něho celkem strach!
Říkal sem si celou dobu tato slova, on se uchechtl a řekl "To že sem upír, neznamená že tě chci sežrat" zasmál se, počkat jak to ví!? "Chci mít jistotu" nafoukl sem tváře.

Koukl se na mě, nečekal sem to, povalil mě na lavičku, seděl na mě obkročmo, nahl se k mému uchu a pošeptal "ale dlouho sem už neměl sex" co to právě řekl?! "C-co?!" Byl sem nervózní, co teď udělá? Znásilní mě? Nechci! "Hm, není s vámi sranda" zastěžoval si. "Pardon,ale nejsem laciná kurva, co se nechá ojet na lavičce!" Snažil sem se ho schodit.

"Pardon" zvedl se ze mě, jako kdyby se ze mě zvedla snad tuna! Tohle je strašné! Cítím se ponížený "Jak se jmenujete?" Optal se "Midoriya Izuku" odvětil jsem "Pěkné jméno" no co? Nezdá se mi jako nějaký zabiják, jako o něm mluví lidé "A ja se jmenujete vy?" Jestli on zná moje jméno, já chci znát jeho "Není to podstatné" nafoukl sem tváře "T-tak aspoň iniciáli!" Zasmál se "Nuže dobrá, T.S"

Seděli jsme tam tak v tichosti, přemýšlel sem. Je 1:00 ráno, sedím tu se svojí kořistí. Byl sem tak zabraný do myšlenek, že mi uniklo to, že dal svojí ruku na mé stehno "T-trochu brzy to je, nezdá se vám?" Svou ruku dal pryč, uff!

Ten kluk se zvedl, zamával mi a se slovy "Uvidíme se jindy pane Izuku" odešel. Zvedl sem se a šel pryč. Toto bude dlouhé.

Byl jsem už doma, v pyžamu i v posetli, už nežiji s matkou, zabil ji upír, nenávidím je a slíbil sem že každého zabiju, tak proč sem ho dnes nezabil? Nevím, nedokážu si na zo odpovědět. Musím si zítra s jednou důležitou osobou promluvit!

K O N I CH I W A :3
Jsem tu s novou knihou :3
Ano musím si jich rozepsat tunu 😂
Snad se vám kniha bude líbit :33

Please...bite me [YAOI]Kde žijí příběhy. Začni objevovat