🎈two🎈

7.9K 364 36
                                    


Pervert scéna 😏😂

Probudil sem se. Chvilku sem jen tak ležel, pak sem si sedl, instinktivně sem se koukl kolik je hodin. 11:55, sakra nestíhám! Mám jen 5 minut, musim to stihnout!

Nasoukal sem se do oblečení, vyčistil si zuby, vzal sebou nějaké dokumenty, mobil, klíče a utíkal sem do práce.

11:59. Panebože děkuju! Stihl sem to v čas. Sedl sem si k počítači. Takže jeho iniciály jsou T.S jo?

Zapsal sem to do počítače. Jediné co tam mám je toto:

Jméno: T.S
Věk:18 (předstíraný lidský věk) jeho pravý věk je neznámý..
Přezdívka: Japonské monstrum
Výskyt: opuštěná místa

To je vše! Je toho málo, musím něco zjistit, a už vím od koho.

19:00 snad tam bude. Šel jsem k domu, mě již moc dobře známém, zaťukal sem. "Kdo je to?" Ozvalo se za dveřmi "Já, Izuku" osoba otevřela dveře. "Dlouho sme se neviděli" odvětil "Jo já vím, Denki" stál sem u dveřích, on je taky upír, ale udělali sme smlouvu. "Co chceš?" Opral se nasupeně "Znáš někoho, s iniciáli T.S?" Vytřeštil oči, přitáhl si mě blíž, jakoby nás někdo sledoval, začal mluvit.

"Izuku, být vámi tak ho nechám být! On je nebezpečný, já ho znám!" Pobídl sem ho aby mluvil dál "Je z mocného kmene upírů! Jmenuje se Todoroki Shoto, je mu 125 let, je ro nejmladší syn lorda, radím ti dobře, NEZABÍJEJ HO!" Odtáhl se ode mne, poděkoval sem a vyšel do temných ulic Japonska

Todoroki jo? Pěkné jméno. Šel jsem do toho parku, kde sem ho viděl naposledy, seděl na laviče pozorující hvězdy. Sedl sem si vedle něho, usmál se a pozdravil "Ahoj Izuku" úsměv sem opětoval "Dobrý večer Todoroki" úsměv se mu rozšířil do úšklebku "Jste vskutku chytrý" koukl se na mě, měl jsem dokonalou příležitost si ho prohlédnout .

Jedno oko modré a druhé šedé, kolem modrého oka byla červená skvrna, červenobílé vlasy mu padali do nebesky krásného obličeje, malý nos, pootevřené rudé rty, šli mu vidět tesáky. Bože je tak roztomilý a krásný. Počkat?! Co sem to řekl?

Usmál se, awww. "Přijdu ti roztomilý?" Usmál se, byl sem rudý až na zadku "eee no ano" zvedl se a chytl mě za ruku. "Pojď semnou" zvedl sem se a šel.

"Kam to vůbec jdem?" Optal sem se. Odněkud vyndal šátek a zavázal mi oči. Pak mi dal k něco k nosu a já upadl do bezvědomí.
°
°
°
°
°
°
°
°
Probudil sem se v nějaké místnosti, chtěl sem se pohnout ale nešlo to, koukl sem se na ruce, byly přivázané. Co se to tu děje? Někdo vešel do místnosti, byl to Todoroki. "Co to má znamenat!" Vykřikl sem, jen se uchechtl a odpověděl "Říkal sem ti, že sem dlouho neměl sex, tak ho dnes mít budu, s tebou, Izuku-kun" vytřeštil sem oči, to snad nemyslí vážně! "T-to snad nemyslíš vážně! Víš jaký věkový rozdíl je mezi námi!" Dělal zamyšleného "hm ne, a je mi to jedno, vymrdám z tebe duši!" Zasmál se, co mu je?! "T-todoroki vždyť tobě je 125  a mě 16!" Jen pokrčil rameny.

Víc v prdeli být nemůžu! "N-no dobře! A-ale buď něžný!" Bože s čím to souhlasim? Mimochodem, vztahy mezi upíry a námi jsou zakázané, když mi Todoroki udělá značku, jsem v háji! Rozvázal mě, díky bohu aspoň že tak!

Todoroki si na mě obkročmo sedl a začal mě líbat, nejdříve to byly polibky plné něhy, pak to byly pouze dravé a majetnické, přesunul se na krk, zastavil sem ho "N-nedělej tam značku!" Protočil očima. Začal mě na krku kousat a dělat značky, budu potřebovat make-up! Sundal mi tričko, udělal si mokrou cestičku až ke hrudi, bože! Začal mi dráždit bradavky, různě je mnul nebo mačkal, pak se přesunul jazykem, o jednu pečoval rukou a o tu druhou pusinkou, kousal a sál. Přestal, zavrčel sem, on se zasmál. "Nelíbí se mi, že ty máš triko a já ne!"

Triko jsem mu sundal, začal mě znovu líbat a přitom sundával tepláky, koleno dal do mého rozkroku, mohl sem se zbláznit! Sundal si tepláky, přes boxerky se rýsovala boule, tohle monstrum se do mě nemůže vejít! Sundal mi boxerky, svoje prsty mi dal do pusy, nechápavě sem na něj koukal "poslintej je" vysvětlil, prsty sem mu začal oblizovat, po chvíli je vyndal. Dál mě líbat, začal jedním prstem kroužit u mého vstupu, pak tan ten prst strčil, prohnul sem se v zádech, bože to bolí! Počkal až si zvyknu, pak mi do zadečku vtazil druhý a třetí prst, bože to je slast! Prsty vyndal, sundal si boxerky, lehl si na záda, teď sem na něj seděl obkročmo já.

"Víš, je mi to trochu blbé, ale já nevím co dělat" zrudl sem studem, chápavě kývl, vzal mě za boky "sedni si" ukázal na svůj rozkrok, opatrně sem si sedl, nasměroval svoji chloubu do mého vstupu "sedni" řekl, opatrně sem si sedal, bolelo to! "To bolí!" Chytl mě za boky "Neboj, zachvíli to přestane" povzbudivě se usmál. Začal sem na jeho penis dosedat, bolelo to, ale pak narazil do nějakého místečka, tělem se mi prohnala vlna slasti, začal sem na něj dosedat rychleji, zřejmě to na něj bylo moc pomalé, chytl mě za boky, div mi je nedrtil a začal zrychlovat.

Mé i jeho vzdechy naplňovali místnost. "T-todoroki-kun, u-už!" Udělal jsem se na nás, po chvíli zaplnil mé nitro. Rozdýchával sem svůj orgasmus, Todoroki ve mě ještě byl, po chvíli sem z něj slezl, vetřel sem se mezi jeho nohy, koukal na mě "Dlužím ti to, senpai" chytl jsem jeho úd a jezdil rukou nahoru a zas zpátky. Bylo to pomalé tempo, mé ruce vystřídala pusinka. Naschvál sem měl pomalé tempo. Todoroki chytl mojí hlavu a určoval si svoje tempo, po chvíli se udělal a já to spolkl.

Usmál sem se, lehl sem si k němu, dal mi ruku přes bok. Po chvíli sem slyšel tiché oddychování. Taky sem usl.
Je to takový vztah, bude z toho problém, ale kašlu na to!

K O N I CH I W A :3
Vím šli na to rychle ale tak co  😪😂
Pro perverzní dušičky 😏💙

Please...bite me [YAOI]Kde žijí příběhy. Začni objevovat