Pohled Todorokiho
"Deku, mám strašný hlad!" Momentálně jsem snědl asi pět jídel, a furt mám hlad. Deku furt lítal sem a tam aby mi něco donesl. Položil jídlo na stůl a já se do toho rychle pustil. "Deku?" Unaveně se na mě podíval. "Mám žízeň, donesl bys mi pití?" Šel do skladu kde mám krev, nalil mi skleničku a podal mi to.Měl jsem furt hlad a byl unavený, šel jsem si lehnout. Ležel jsem v posteli a koukal na televizi, kde mluvili o brutální vraždě. Cítil jsem se najednou strašně vzrušený. "Co to sakra?" Odhrnul jsem ze sebe deku a málem se propadl. Já. Mám. Dementní. Erekci. Rychle jsem se zakryl dekou. Panebože proč teď?!
Pohled Dekua
Bože to bylo hrozný, furt jsem mu chodil pro jídlo nebo pítí. Šel jsem za ním do ložnice. Měl zavřené oči, kolena měl až pod bradou a pohupoval se. "Co je?" Optal jsem se. Načež on vyběhl a zamkl se v koupelně. Přišel jsem za ním a jemně zaťukal. "Todoroki? Je ti špatně?"
Todoroki zakňučel a pak vzdychl. "Todoroki?" Zalomcoval jsem s klikou.Stál jsem tam přibližně půl hodiny. Todoroki furt neotevíral, tak jsem se rozhodl vykopnout dveře. Seděl ve vaně , byl úplně rudý a celý mokrý. Přišel jsem k němu. "N- nepřibližuj se ke mě!" Zakrýval se. Furt mi nedocházelo co mu je. Klekl jsem si k němu a pohladil ho po zádech, mírně sebou cukl. Všiml jsem si jeho problému a pousmál se. "Tak tohle tě trápí?" Zakryl si svou erekci ještě víc. "J-jdi prosím p-pryč." Smutně jsem se na něj koukl a odešel.
Todoroki
Vyhodil jsem špinavé kapesníčky do koše a převlékl se. Šel jsem zpátky do ložnice a k mému překvapení tu Deku nebyl. Naštval se a odešel? Šel jsem prohledat celý dům. Nebyl v koupelně, nebyl na balkóně, nebyl zkrátka nikde! Byl jsem už opravdu zoufalý. "Kde jsi?" Zašeptal jsem do větru. Uslyšel jsem smích, ze střechy?Pomalu jsem stoupal na střechu, Deku tam seděl a koukal se na noční život. "Díky bohu! Nemohl jsem tě najít, bál jsem se o tebe a-..." nestihl jsem to doříct. Dal mi prst před pusu. "Todoroki, neměli bychom spolu být."
K O N I CH I W A ;3
Po dlooooouhé době nová kapitola :DD
Taky se divím ale tak co :D
Doufám že se vám kapitola líbila <3
ČTEŠ
Please...bite me [YAOI]
Romance80% populace má super schopnosti. Ale pak tu je 10% normálních lidí bez quirku a zbylých 10% jsou upíři s quirkem. Ti jsou obvzlášť nebezpeční. Midoriya Izuku je lovec upírů. Ale co když se zamiluje do své kořisti? [YAOI] *sexuální scény, vulgarita...