🎈Seven🎈

2.6K 193 28
                                    

Pohled Todorokiho
Udal mě, aby se zachránil. Myslel jsem že mě opravdu miluje. Pak si ještě přišel a koukal na mě! Ale já se odsud dostanu, mám plán, opravdu velký plán. Ale stejně mi to přijde divné, proč by mě udal?

Pohled Dekua
Všechno bylo můj plán, všichni oslavovali, že chytli Todorokiho. Nabil jsem si zbraně. V záři měsíce šel vidět můj úsměv. Todoroki mi to nikdy neodpustí, ale jediné co mohu udělat je to, že ho zachráním. Měl jsem černý kabát, pod kterým byly nože a pistole, byly tam stříbrné náboje. Ty totiž, zabíjejí upíry.

Nemohl jsem se dočkat. Pomalu jsem vstoupil. U vrátnice byla Jirou. "Ahoj De-.." střelil jsem ji. Pokračoval jsem dál. Na chodbě stál perosnál na úklid, postřílel jsem je. Spokojeně jsem šel dál.

Pohled Todoroki
Na hoře slavili mé zajetí, ale slyšel jsem výstřeli, spousta výstřelů. Všechno ztichlo, šel slyšet jen jekot a střílení. Co to je? Co to má být?

Pohled Dekua
"Já-já ti v..věřil.." Ještě jednou jsem svého šéfa střelil. Chybí už jen jedna, chybí Uraraka.
Procházel jsem se tichou budovou. Klapot  bot byl jasně slyšet, i mé pískání. Vešel jsem do své kanceláře. Slyšel sem tichý nádech. "Opravdu sis na schovku vybrala mou skříň?" Otevřel jsem ji. Rychle se na mě koukla vyděšená Uraraka. "Prosím, nedělej to, prosím!" Bodl jsem ji do boku, spadla mi do náruče. "Víš proč sem si tě nechal naposled?" Koukla se na mě. "Nevím.." usmál sem se. "Protože to ty si mě práskla. Viděla si ty kousance!" Střelil jsem ji do hlavy. Zbývali mi už jen upíři.

Rozkopl jsem dveře, bylo tu 7 upírů, mám 6 nábojů. Rozrazil jsem jedny dveře a střelil upíra, takhle to pokračovalo, dokud jsem nedošel k Todorokimu.

Pohled Todorokiho
Tady je můj konec, vystřílel všechny, i upíry. Nemám strach, ale nikdy jsem si to takhle nepředstavil. Onen vrah střelil  do zámku. "Ty chujovino, otevři se!" Ten hlas.. je to snad on?! "Hele, bejt tebou se trochu posunu, byl bych nerad kdyby to tvoje sexy tělo rozmáčkly tyhle dveře!" Byl to on, můj milovaný Deku!

Kopl do dveří - nic. Začal do dveří bouchat, po chvíli do nich znovu kopl. Ty dveře spadli na zem. Byl tu, můj milovaný. Ale vypadal víc sexy.

Byl od krve, v opasku měl zbraně a nože. Seděl jsem na zemi, podal mi svou ruku. Chytl jsem ho a on mě zvedl. "Moc se omlouvám že jsem tě udal lásko." Sklopil tvář. Vzal jsem jeho bradu palcem a ukazováčkem. "Blázníš? Vždyť jsi pro mě zabil spoustu lidí!" Políbil jsem ho.
"Ano Todoroki, máš pravdu. Proto bychom měli odejít!" Chytl mě za ruku a běžel pryč.

Právě nám začal nový život.

K O N I CH I W A :3
Trochu akční díl, ale nevadí no :D
Další díl by mohl vyjít zítra :3

Please...bite me [YAOI]Kde žijí příběhy. Začni objevovat