Kate przywiozła mnie do domu .Nie miałam ochoty na rozmowy , a tym bardziej na impreze.
Dziewczyny myślały, że skoro wyszłam ze szpitala , to pojawię by spotkać się z Chrisem .
Jednak były w błędzie, ciągle źle się czuję, nie mam siły doczołgać się do łóżka. .. Zostanę na tej kanapie . Dalej nie mogę jeść. .. Wiem , że muszę, ale każdy zapach działa na mnie odpychająco . Wymioty wróciły. ..
Czyli mam zajęcie na dziś.
Ramie okropnie mnie kłuje. Mam ochote płakać tak głośno jak tylko potrafię.**************************************
#Ana#!1#Kate#!2#
- Co z nią?
- Myślę, że nie jest dobrze . Nie chciała ze mną rozmawiać. .. Zamknęła się w domu
- Czyli nie jest dobrze .
Myślisz że przyjdzie?- Myślę, że Sare coś dręczy , tylko nie chce nam powiedzieć co . A czy przyjdzie? To raczej mało prawdopodobne...
- A co z Chrisem? Co mu powiemy jak o nią zapyta?
- Prawdę.
- Czyli?
- Czyli że Sara nie ma ochoty na imprezę.
- Okey...
- Bierz się do roboty . Zaraz się wszyscy zjadą a my nie jesteśmy gotowe...
##Kate#2!#
Zachowanie Sary nie dawało mi spokoju , coś jest nie tak . Pielegniarka mi powiedziała, że bardzo źle przechodzi Chemie w ostatnich miesiącach, ale czy dlatego zamknęła się w domu . Zastanawiałam się nad naszą rozmową gdy ją odwiedziłam z Ana poprzedniego dnia. Była odmieniona , tak jak by ktoś ją zabrał. .. Jak by zabrał jej duszę. To nie była ta sama Sara , rozumiem przez co musi przechodzić, ale teraz wydaje mi się taka , zrezygnowana ...
Według mnie Sara próbuje podjąć jakąś decyzję. ..
Czy to ma związek z Chrisem?
Nie wiem ...
Prosiła mnie , bym trzymała Chrisa z dala od niej . Ale czy dam radę? A może , On już o niej zapomniał. .
Zobaczymy co da się zrobić.Goście zaczęli przychodzić. A ja z Aną czekaliśmy na gości honorowych.
I o to oni ...
Są jak te piękne istoty z bajek , które kończą się Happy End-em .. A jeden z tych mężczyzn należy do mnie .
Christian podchodząc do mnie ujął moją twarz i pocałował mnie czule... Z resztą David zrobił to samo z Aną. ..
A Chris ? Chris stał z rękoma w kieszeni i rozglądał się.
Wiedziałam czego szuka , a raczej kogo...- Nie ma jej ~ powiedziałam smutno
- Coś się stało?~ zapytał niespokojnym głosem
- Nie ... Jest zmęczona. Miała ciężki tydzień, ale powiedziała, że zadzwoni do Ciebie.
- Jasne...
Posmutniał ... Nie chciałam żeby był taki już od początku zabawy , ale czy mogłam coś na to poradzić?
Zauważyłam jak nasza koleżanka ze szkoły ślini się na jego widok , wkurzylo mnie to ... Wiem co powiedziala Sara , ale nie wydaje mi się żeby Chris był jej obojętny. Nie chciała tego przyznać, ale iskrzyło między nimi
I nie pozwolę żeby ta lafirynda zabrała go Sarze ... Obiecałam mojej przyjaciółce, że będę trzymać Chrisa z dala od Niej , ale nie Obiecałam że będę go trzymać z dala od jej mieszkania .
To był dopiero pomysł! Widząc mine Chrisa myślę, że chce ją zobaczyć.
Nie znam go dobrze , ale chcę mu pomóc. ..- Chris ! Widzę, że chęć imprezowania przeszła Ci ...
- No coś ty ...
- Mnie nie oszukasz - Uśmiechnęłam się i odciągnęłam go od reszty
- Sara nie ma ochoty tu być, ale jeśli chcesz to z chęcią podam Ci jej adres , jestem pewna że nie śpi jeszcze ...
Nie byłam pewna czy tego chce , ale nie chciałam żeby stał pod ścianą albo żeby ta suka Vanessa przystawiała się do niego . Nie wiem co było pomiędzy nim a Sarą , ale sadzę że ona tylko udaję obojętność.
- Nie wiem czy to dobry pomysł. Nie odezwała się od niedzieli ...
- Sara zmieniła się od naszego powrotu ... Jest ciągle zamyślona , buja w obłokach, Posmutniała . Rzadko opuszczała imprezy. ..
- A pomyślałaś może, że nie ma tu jej z mojego powodu? Może nie chce mnie widzieć?
- A daleś jej do tego powód?
- Niee... Chyba nie .
- No właśnie. Daj telefon wbije Ci adres i śmigaj! ;)
- Dzięki. .. Odwdzięcze się kiedyś: )
- Spraw aby była szczęśliwa, to mi wystarczy...
- Postaram Się. ..
Wsiadł do samchodu i odjechał .
Wiem że Sara będzie zła, ale uciekając przez czymś co może nadać jej życiu cel , nie zazna szczęścia.#############################
CZYTASZ
NoW Or NeVeR
RomanceŻycie. . Upragniona Miłość. . Choroba... Opowieść o niespełnionej miłości , trwajacej walce przez która dwójka bohaterów staje do walki o szczęście. Szczęście, które mimo wszystko utrwala ich w ciągłych rozterkach ... 20-letnia Sara choruje na no...