Spokojnym krokiem , ruszyłam do sali balowej ...
Gdy pokonałam wszystkie schody , usłyszałam radosny krzyk ...- Sara ! Sara! Tu jestem !
Odwróciłam się w stronę dchodzącego głosu i zobaczyłam ich .
Wszystkich . Stała tam machająca do mnie Kate z Christianem , Anna z Davidem , rodzice Kate i Chris... Ze swoją blondynką.
Podeszłam do nich ...- No proszę! Kupę czasu cię nie widziałem~ uśmiechnął się Christian Całując mnie w policzek na przywitanie...
- To prawda , miło cię znów widzieć- odparłam. .
- Sara . Wyglądasz jak gwiazda... Jej ta sukienka jest stworzona dla Ciebie - powiedziala Kate piskliwym głosem, a ja przytuliłam ją mocno. ..
- Nie przesadzajmy... Ty też wyglądasz obłędnie. ..
Następnie Podeszłam do Anny i Davida .- Sara ... Wyglądasz super- powiedział David i też przywitał się ze mną cmoknieciem w policzek ...
- Dziękuję David. .. A wy razem wyglądacie cudownie...- przywitałam się z moja drugą siostrą i stanęłam przed wysoką szczupłą blondynką i Chrisem ...
- Witaj Chris... - powiedziałam, krótko i czekałam aż przedstawi mi swoją partnerkę.
- Sara.... To jest Emily , Emily , Sara.
- Miło cię poznać Emily..
Chciałam wyglądać na bardzo opanowaną a jednocześnie pewną siebie , powolnym krokiem Podeszłam do rodziców Kate ...
Nie patrzyłam na Chrisa ... Nie chciałam nawiązywać z nim żadnego kontaktu . Będę go unikać. ..- Sara kochanie wyglądasz czarująco~ powiedziala mama Kate i przytuliła mnie czule ...
- Młoda damo... Dodajesz blasku tej uroczystości. ..- powiedział tata Kate
- Dziękuję za miłe słowa, państwo też wyglądacie pięknie.
Pogawędziłam jeszcze chwile z starszą parą, a następnie Podeszłam do Kate i szepnęłam. ..;
- Idę się czegoś napić. . Będę przy barze...
- Dobrze ... Tylko nijdzie nie uciekaj - pogrozila mi palcem , na co zaśmiałam się. ..
- Nie martw się. Cały czas tu będę.
- Sara . Dzisiaj ze mną tańczysz - odezwał się Christian z uśmiechem. ..
- Jeden raz , Ci nie odmówię- odparłam żartobliwie.
Zauważyłam, że Chris spoglądał na mnie , odwaliłam się od nich i udałam się do baru ...- Poproszę szampana - powiedziałam do barmana
- Pani Kley , wyglądasz bosko !- znałam ten głos. .. To był Adam .. Nasz bliski kolega z okolicy ... Uśmiechnęłam się do niego..
- Adam... Dawno cię nie widziałam.
- Czy uczynisz mi zaszczyt i zatańczysz ze mną?
- Ale oficjalnie!- powiedziałam - Nie odmówię, ale najpierw muszę się czegoś napić. .Upiłam kilka szybkich łyków chłodnego szampana i ruszyłam z Adamem w stronę parkietu ...
Muzyka grała różna. Od klasyki do utworów pop..
Poruszaliśmy się powoli , ale z uśmiechem na twarzy ... Nie znałam tej piosenki .
Ale podobała mi się. . Adam prowadził mnie , wirując ze mną. Jak na razie przyjęcie szło w dobrym kierunku . Od czasu do czasu spoglądałam w stronę Chrisa i widziałam, że cały czas bacznie mnie obserwuje..
Nie mogłam dopuścić do tego by doszło między nami do rozmowy , nie jestem na to gotowa , a co najważniejsze. . nie chcę tego ...
CZYTASZ
NoW Or NeVeR
RomanceŻycie. . Upragniona Miłość. . Choroba... Opowieść o niespełnionej miłości , trwajacej walce przez która dwójka bohaterów staje do walki o szczęście. Szczęście, które mimo wszystko utrwala ich w ciągłych rozterkach ... 20-letnia Sara choruje na no...