2-Oslava

176 9 2
                                    

LUNA~Už som sa ocitla pred Ámbarinou vilou.  Zazvonila som na zvonček a dvere mi otvorila jej mamina Sharon. Ámbar bola adoptovaná už keď bola veľmi malá a tak si skoro nič nepamätá z jej minulosti. Avšak priezvisko Smith jej ostalo po jej pravých rodičoch no tí zomreli pri vážnej autonehode a preto skončila v detskom domove kde ju adoptovali jej terajší rodičia Sharon a Rey. Ámbar má šťastie v tom že nikdy nič o jej minulosti netajili no snažili sa ju chrániť no z mojej strany to dakedy až moc preháňali. Napríklad s tými korčuľami – nechceli jej ich kúpiť ani dovoliť jej korčuľovať pretože sa báli že sa jej niečo stane. No teraz ich už Ámbar mať bude vďaka mne a nebude sa cítiť ukrátená.

Sharon~ ,, Ahoj Luna! "
Luna ~,, Dobrý večer pani Saharon."
Sharon~,,Ámbar ťa už čaká v jej izbe tak môžeš ísť ku nej hore."
Luna~,,Dobre."

LUNA~ Prešla som po obrovskom schodisku a ocitla som sa na chodbe kde mala Ámbar izbu. Prešla som ešte pár krokov a stála som pred jej izbou.

Luna~,, Ahoj Ámbar."
Ámbar~,,Luna!"

LUNA~ Ámbar sa rozbehla a objala ma.

Ámbar~,, Ako sa máš? "
Luna ~,, Ale celkom dobre. A ty? "
Ámbar~,, No... ale dobre."
Luna~,,Čo je Ámbar?"
Ámbar~,,Vieš dnes mi rodičia blahoželali no kúpili mi zase ďalší nový mobil. A mňa to už nebaví Luna! Každý rok očakávam že dostanem na narodeniny niečo iné no vždy je to nový mobil.
Luna~,,Tak to ma mrzí. Ale dosť negatívnej nálady Ámbar. Dnes máš výnimočný deň máš 16 rokov a ja som ti darček kúpila tiež. Všetko najlepšie Ámbar!"
Ámbar~,, Luna to si nemusela."
Luna~,, Ale no je to maličkosť. Tak otvor ho."
Ámbar~,,Dobre Luna."
LUNA~ V tom momente otvorila darček a od radosti jej vypadlo pár sĺz z očí."

Ámbar~,,Luna... Ďakujem! Bože ja neverím. Ďakujem ti veľmi moc. Naozaj. Toto som nečakala.
Luna~,,Neďakuj Ámbar. Si moja najlepšia kamarátka zaslúžiš si to.

LUNA~ Hneď sme sa objali a ja som bola rada že som Ámbar aspoň trochu potešila zároveň ma aj tešilo že môj darček zobrali dobre aj jej rodičia. Potom sme sa už len rozprávali a rozprávali. Po dákej hodine som už musela ísť domov a tak sme sa rozlúčili. Hneď ako som prišla domov som si ľahla do postele a v momente som zaspala.

Sen~ Korčuľujem na ploche
            Robím otočky skoky piruety
            Spievam za zvuku melódie
            No zrazu sa zrazím s chlapcom
            Pozriem sa naňho a on na mňa

Sen~ Korčuľujem na ploche            Robím otočky skoky piruety            Spievam za zvuku melódie            No zrazu sa zrazím s chlapcom            Pozriem sa naňho a on na mňa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Tunak máte ďalšiu novú kapitolu
dúfam že sa Vám bude páčiť.❤️
Kate💓

🌙Lutteo forever🌙Where stories live. Discover now