Chlapec~,,Hej,hej! Dávaj pozor kade korčuluješ."
Luna~,, No dovoľ. To ty by si sa mal pozerať pred seba. Veď ty si do mňa narazil."Chlapec~,,Myslíš? Ja si myslím že si narazila schválne pretože veľa dievčat by to urobilo."
Luna~,,Vieš no... ja potom nie som tá väčšina dievčat. A ešte naraziť do takého..."
Chlapec~,,Do koho? Do úžasného talentovaného a pekného chlapca ako som ja."
Luna~,,Nie neboj sa. Myslela som do nafúkaného ,,hošánka,, !"
Chlapec~,, Fúúúúha. Myslím že som porazený pretože na toto sa nedá argumentovať."
V tom sa začal smiať čo ma ešte viac vytočilo.
Luna~ ,,Čo ti je smiešne?"
Chlapec~,,Nič len celé toto všetko, pretože toto sa mi ešte teda nestalo."
Luna~,, Vieš čo ja idem."
Chlapec~,, Ale noo. Ty nechceš so mnou tráviť svoj čas? Pretože toto nemá možnosť každý."Luna~,,Lenže ja nie som ako si to ty povedal ,,väčšina dievčat,,.Čau."
Chlapec~,,Hej veď počkaj! Ani si mi nepovedala svoje meno."LUNA~ Hneď som od neho odišla. Bolo to hrozné. Čo si o sebe myslel?! A ešte k tomu nevedela som čo mám robiť.Bolo to úplne ako v mojom sne: plocha, korčuľovanie a zrážka s chlapcom. Celé to bolo divné akurát som si šla do šatne vyzuť si korčule no po ceste tam ma stretol Gastón.
Gastón~,,Tak tu si. No poď ideme na plochu Luna."
Luna~,,Noo... Ja som tam už bola."
Gastón~,,Nevadí. Ale nebola si tam ešte so mnou."LUNA~ Nechcela som tam môcť ísť kvôli tomu chlapcovi no nemala som moc na výber keďže Gastón bol neodbytný a tak som musela ísť. Hneď ako sme vkročili na plochu nás ten chlapec zbadal a v tom momente bol pri nás.
Chlapec~,,Gastón!"
Gastón~,, Čauko kamarát."
Chlapec~,,Ááá...toto dievča je tu s tebou?"
Gastón~,,Áno prečo?"
Chlapec~,,Vieš toto dievča tu do mňa narazilo. Dávaj si pozor kamarát aby nenarazila aj do teba."Luna~,,Vy sa poznáte?"
Chlapec~,,Jasné veď sme najlepší kamoši tunak s Gastónom."
Luna~,,Aha."
Chlapec~,, Ale tak keď už sme tu takto mohli by sme sa predstaviť. Som Matteo."
Luna~,, Ja Luna."
Matteo~,, To sedí. Zrejme si bola na Mesiaci keď si do mňa narazila."Luna~,, Strašne vtipné Hošánku."
Matteo~,,Tak Gastón, Luna. Pome si zakorčuľovať keď sme tu takto pokope."
Luna~,,No..."
Matteo~,,Takže áno. Neboj mi s Gastónom sme králi plochy. Takže nebudeme narážať do ľudí tak Ako ako si ty pred chvíľou narazila do mňa. A môžme ťa niečo naučiť aby sa tu nestal dáky úraz keď do dakoho znova narazíš."LUNA~ Iba som prikývla a začali sme korčuľovať. Ako Matteo vravel obaja korčuľovali veľmi dobre. A to som si myslela že korčulujem ja úžasne. No stále mi Matteo vŕtal hlavou. Bože on bol taký,taký namyslený ako ja hovorím ,,hošánek,, . No po dákej pól hodine Gastón musel ísť domov a ja som chcela ísť s ním ale Matteo mi povedal že ak nemusím tak mám ešte ostať s ním. Bol síce namyslený a mal veľké ego no bol aj vtipný a rozhodne som sa pri ňom nenudila. Videla som v ňom síce toho hošánka no bol to aj milý a zábavný chlapec. Neskôr sa už zotmelo a Roller sa už zatváral a tak sme obaja už stáli pred východom.
Matteo~,, Tak Luna trafíš domov sama?"
Luna~,,Áno nemusíš sa o mňa báť."
Sarkasticky som dodala
Matteo~,,Ja sa nebojím o teba ale o ľudí do ktorých môžeš naraziť ako do mňa."
Luna~,,Hošánku neboj budem dávať pozor. Pôjdem veeeelmi pomaly."
Matteo~,,Dobre teda budem ti dôverovať že to zvládneš."
Luna~,,Maj sa Matteo."
Odrazila som sa od brzdy a pomaly som šla.
Matteo,,Aj ty Luna a bacha na ľudí!"
Luna~,,Jasne,jasne..."LUNA~,,Po chvíli som bola už doma a cely večer som rodičom básnila o Rolleri. Samozrejme som im nepovedala nič o Matteovi a obaja boli nadšený že som tu našla niečo čo sa mi páči. Potom som už šla hore do izby ľahla som si na posteľ a rozmýšľala som. Zvláštne že to čo sa mi dnes stalo sa mi pred pár dňami snívalo. Bolo to divné. No po chvíli som začala byt už unavená a zaspala som.
Tak toto bola ďalšia časť po dlhšej dobe dúfam že sa páčila❤️
Kate💓
BẠN ĐANG ĐỌC
🌙Lutteo forever🌙
Lãng mạnAhojte! Tento príbeh bude o dievčati menom Luna ktoré bude žiť v Mexiku v meste Cancun.Jej rodičia sa budú chcieť presťahovať do Buenos Aires kôli lepšej práci a tam bude začínať spoznávať samu seba prvú lásku jej záľuby... dúfam že sa Vám pribeh b...