LUNA~
Bol krásny slnečný horúci deň a ja som sa prechádzala po mojej obľúbenej pláži v Cancúne. Sem tam keď sa nudím vyjdem takto von a väčšinou zavolám aj moju najlepšiu kamarátku Ámbar. Poznáme sa už od malička a vždy sa na ňu môžem spoľahnúť. No dnes som šla sama pretože Ámbar oslavovala so svojimi rodičmi jej 16. narodeniny. No večer sa s ňou stretnem a budem jej blahoželať aj ja, no ešte nemám pre ňu darček.,, Musím jej rýchlo niečo kúpiť! " A tak som z pláže zamierila rovno do mesta. Hľadala som darček veľmi dlho no konečne som našla ten pravý ktorý Ámbar spraví určite radosť. Sú to krásne biele korčule ktoré majú naboku aj písmenko A.Vždycky túžila mať korčule no mamina je ich nikdy nechcela dovoliť pretože si myslela že je to nebezpečný šport zato ja korčuľujem už od malička. Mám krásne fialovo ružové korčule s krídlami na boku.
Tiež som ich dostala na moje 16. narodeniny no ešte predtým som mala staré biele korčule ktoré som zdedila po mojej mamine. No teraz bude mať korčule konečne aj Ámbar a tak budem mať s kým korčuľovať naučím ju všetko čo viem a budeme na korčuliach najlepšie. No koniec rozmýšľania musím sa poponáhľať domov a pekne darček zabaliť a ísť ku nej domov.
O pár minút neskôr:
Luna~,,Mami už som doma!"
Mónica~,,Ahoj Luna."
Luna~,,Mami idem za chvíľku ku Ámbar pretože má dnes 16 rokov a pôjdem jej zablahoželať.
Mónica~,,Dobre Luna.A čo si jej kúpila?"
Luna~,,Mami ona bude z toho darčeku taká rada! Kúpila som jej krásne biele korčule."
Mónica~ Že má to nenapadlo od Luny že??? Ale nie sú krásne a určite sa jej budú páčiť. No dobre nestrácaj už so mnou čas a bež ku Ámbar."
Luna~ ,,Áno len jej ich ešte pekne zabalím hore rýchlo v izbe tak ahoj!"
LUNA~ Hore v izbe som jej už zabalila darček obliekla som si niečo krajšie a vyrazila som ku nej domov.Takže ľudia toto je úvodná kapitola do tohto príbehu dúfam že sa Vám páčila a tešte sa na ďalšie a budú ešte lepšie a určite aj dlhšie.❤️
Kate💓
BINABASA MO ANG
🌙Lutteo forever🌙
RomanceAhojte! Tento príbeh bude o dievčati menom Luna ktoré bude žiť v Mexiku v meste Cancun.Jej rodičia sa budú chcieť presťahovať do Buenos Aires kôli lepšej práci a tam bude začínať spoznávať samu seba prvú lásku jej záľuby... dúfam že sa Vám pribeh b...