3-Zlá správa

165 6 0
                                    

LUNA~ Skoro ráno som sa zobudila na krásny no zároveň zvláštny sen. Ihneď som zbehla dole do kuchyne a tam už varila moja mamina raňajky.

Mónica~ ,,Dobré ráno Luna! Tak skoro hore?"
Luna~,,Vieš sníval sa mi zvláštny sen."
Mónica~ ,, A čo sa ti také zvláštne snívalo?"
Luna~,Noo... keď sa nad tým tak zamyslím nič až tak zaujímavé tam nebolo."
Mónica~,,No nevrav."

LUNA~Nechcela som jej to moc povedať. Síce je to pekné že som tam korčuľovala no na konci ten chlapec... bolo by to divné jej to povedať. Vyšla som naspäť hore po schodoch do izby prezliekla som sa z pyžama do normálneho oblečenia a zamierila som na raňajky.

Miguel~,,Dobré ráno Luna! "
Luna~,,Dobré ráno Oci."
Miguel~,,Tak čo vyspaté je moje dievčatko?"
Luna~,, Ale celkom aj áno. "
Mónica~,, Lune sa sníval zvláštny sen. "
Miguel~,,Vážne? A o čom bol Luna? "
Luna~,,No..."
Mónica~,, I keď podľa Luny nebol až tak zaujímavý. "
Miguel~,,Aha. Tak to asi nebol taký zaujímavý. "
Luna~,,Dobre,dobre pochopila som. Proste iba som tam korčuľovala. "
Mónica~,,Áno Luna určite to bolo o tomto. Ale ak nechceš nemusíš nám to hovoriť."
Miguel~,, Áno my s maminou len tak žartujeme. "
Luna~,,Už som dojedla môžem ísť hore do izby? "
Miguel~,,Samozrejme Luna."

LUNA~,,Tak toto bolo teda vypočúvanie. "
Keď som vošla do izby ľahla som si na posteľ a rozmýšľala som nad celým tým snom.
Po chvíli som zavolala Ámbar von na korčule a tak sme sa za hodinu stretli v parku. Chvíľku sme sa len tak rozprávali a popritom sme si obúvali korčule po chvíli som ju začala učiť triky na korčuliach párkrát aj padla no nevzdala to a šla ďalej.

 Chvíľku sme sa len tak rozprávali a popritom sme si obúvali korčule po chvíli som ju začala učiť triky na korčuliach párkrát aj padla no nevzdala to a šla ďalej

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Po takej hodine stáleho korčuľovania sme si sadli a ja som musela aspoň niekomu povedať o mojom sne

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Po takej hodine stáleho korčuľovania sme si sadli a ja som musela aspoň niekomu povedať o mojom sne.

Luna~,,Ámbar musím ti niečo povedať."
Ámbar~,,Áno Luna?"
Luna~,,Vieš dnes sa mi sníval úžasný sen. Korčuľovala som na krásnej ploche robila som rôzne triky a bolo to jednoducho úžasné no a potom..."
Ámbar~,,Potom?"
Luna~,,Zrazila som sa tam s nejakým chlapcom a pozreli sme sa potom navzájom do očí bolo to zvláštne a aj ten pocit."
Ámbar~,,Ach Luna veď to je normálne. Možno ti ten sen len chcel niečo ukázať. "
Luna~,,Možno ale čo?"

LUNA~ Zrazu mi zazvonil mobil.

Luna~,,Halo? Mami?"
Mónica~,, Luna musím ti niečo povedať."
Luna~,, Čo sa deje?"
Mónica~,, Luna keď ja neviem ako ti to povedať."
Luna~,,Mami?!"
Mónica~,,Sťahujeme sa."
Luna~,,Čože?"

Tak ľudia tretia kapitola je tu dúfam
že sa Vám páčila a tešte sa na ďalšiu.💕
Kate💓

🌙Lutteo forever🌙Where stories live. Discover now