5-Odchod

122 9 4
                                    

LUNA~Potom ako som sa ukľudnila po hádke s mamou prišiel ku mne do izby ocino.

Miguel~,, Luna?"
Luna~,, Áno Oci?"
Miguel~,,Viem že je to ťažké prijať. Je to veľká správa ktorá urobí zmeny nielen v tvojom živote ale aj v tom našom."
Luna~,, Ja viem"
Miguel~,, Luna maminu to moc mrzí čo sa stalo pred chvíľou a mňa tiež."
Luna~,, Mňa to tiež moc mrzí. Ja sa s ňou hádať nechcem a hlavne nie v tejto chvíli."
Miguel~,,Tak by si sa s ňou mohla udobriť. Čo na to hovoríš?"
Luna~,, Áno pôjdem hneď dole. Len si ešte zbalím korčule."
Miguel~,,Dobre Luna."

LUNA~ Hneď ako ocino odišiel som si zbalila korčule a šla som sa ospravedlniť mamine ktorá ako vždy bola v kuchyni.

Luna~,, Mami... vieš ja... Prepáč že som bola taká protivná. Nechcem sa s tebou hádať a moc ma to mrzí"
Mónica~,,Aj mňa to mrzí Luna"

LUNA~V momente sme sa obe objali a ja som bola rada že sme sa s maminou udobrili. Potom sme sa najedli a ja som šla za Ámbar. Stretli sme sa pri jej dome odkiaľ sme zamierili rovno ku moru. Tam sme si sadli obe na mólo a rozprávali sme sa o starých zážitkoch.Vo vnútri som si uvedomovala že toto sú moje posledné chvíle s Ámbar. No pomaly sa nám krátil čas a museli sme sa začať lúčiť.

Luna~ ,,Ámbar ja už budem musieť ísť."
Ámbar~,,Dobre Luna."
Luna~,,Budeš mi môcť chýbať kamarátka."
Ámbar~,,Aj ty mne.Nezabudni na mňa Luna."
Luna~,,Ámbar  mám ťa moc rada a vždy budeš moja najlepšia kamarátka aj keď sa stane čokoľvek."
Ámbar~,,Aj ty moja."
LUNA~ Vtedy sme sa objali a mne vyšlo pár sĺz a tak isto aj Ámbar. Bolo to hrozné pre nás obe.Potom som ju išla odprevadiť domov a tam sme sa ešte raz objali. O pár minút som bola už doma a všetky naše veci sme už mali zbalené a položené v hale. Išla som sa ešte na večerať  a potom som zamierila so izby si ľahnúť pretože budeme vstávať skoro ráno.

Ráno o 3:00:
Mónica~,, Luna vstávaj! Musíme už ísť!"
Luna~,,Čo?... Jaj už viem,dobre idem sa obliecť."

 LUNA~ Hneď som sa obliekla a ja s rodičmi sme nasadli do taxíku ktorý nás odviezol na letisko

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

LUNA~ Hneď som sa obliekla a ja s rodičmi sme nasadli do taxíku ktorý nás odviezol na letisko.
Po skoro 1 hodine v taxíku sme sa ocitli na letisku tam sme prešli cez všetky kontroly a zrazu som už sedela v lietadle. Let prebehol v poriadku a neskôr som už okna videla Buenos Aires a po chvíli sme pristáli. Hneď ako som vyšla z lietadla som si uvedomila že tu začína môj nový život.

Tak tu je ďalšia kapitola dúfam že sa bude páčiť.
Pomaly začne byt príbeh lepší a
zaujímavejší tak sa tešte na ďalšie
kapitoly ktoré sú už pripravené❤️
Kate💓

🌙Lutteo forever🌙Donde viven las historias. Descúbrelo ahora