13-Open music

141 6 5
                                    

LUNA~ Dneska je posledný deň kedy si môžem ešte niečo nacvičiť na Open Music pretože zajtra sa to už celé koná! Strašne sa teším neviem čo mám od toho čakať ale predstavujem si to úžastne. Ale keď si pomyslím čo všetko chcem dneska stihnúť tak si myslím že mi to dáko nevyjde. Pri predstave že mám stihnúť ísť do školy prísť do Rolleru tam sa poučiť a spraviť si všetky domáce úlohy zo školy,potom si ísť trochu zakorčuľovať na plochu a potom ešte trénovať s Matteom na Open,neskôr ísť domov vybrat si outfit na Open...Ježiš ani sa nad tým nejdem zamýšľať lebo je toho naozaj veľa.

Mónica~,, Luna už si pripravená do školy? V kuchyni máš raňajky."
Luna~,, Áno mami dneska som výnimočne všetko stihla a idem dole."
Mónica~,, A čo sa také stalo slečne Lune Valenteovej že všetko dneska stíha?"
Luna~,,Mami to je strašne nadlho a nechce sa mi ti to teraz takto ráno vysvetľovať."
Mónica~,, Dobre Luna tak chod ... Ale počkaj! Je v tom nejaký chlapec?"
Luna~,,Čo???...Nieee Mami ako ta to mohlo napadnúť."

LUNA~Rýchlo som vyšla z izby dole do kuchyne aby sa ma už radšej nič nepýtala inak by som bola ešte zmätenejsia ako ona. Rýchlo som zjedla raňajky a šla som do školy kde to prebehlo celkom rýchlo a hneď som šla do Rolleru. Úlohy som mala rýchlo pretože nám ich učitelia dneska dali málo, trošku som si pokorčuľovala pretrénovala všetko s Matteom a obaja sme boli s našim výkonom spokojný a tak sme boli viac než pripravený na Open Music. Prišla som domov a hľadala som niečo na seba čo by som si zajtra dala. Trvalo mi to snáď vecnosť ale našla som si svoj vyvolený outfit. Ihneď som si ľahla do postele a ešte pred spaním som zavolala Ámbar.

Luna~,,Ámbar?"
Ámbar~,,Áno Luna?"
Luna~,, vieš len som sa s tebou chcela ešte porozprávať ako s mojou najlepšou kamarátkou tak to večer ešte predtým Open Music. Strašne sa bojím vystupovať čo ak tam niečo pokazím?"

 Strašne sa bojím vystupovať čo ak tam niečo pokazím?"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ámbar~,,Luna neboj nič tam nepokazis."
Luna~,,Ámbar vieš si predstaviť koľko tam bude ľudí a pred nimi budem ja vystupovať."
Ámbar~,,A kde je problém?"
Luna~,,Problém je v tom že ja som ešte nikdy pred nikým nevystupovala.Dobre bude tam so mnou Matteo ale on to zažil už veľakrát a ja to zažívam úplne po prvý raz a čo ak sa tam totálne strapnim Ámbar?"
Ámbar~,,Luna neboj sa nikde sa nestrápniš a keď ti to vravím ja tak to tak bude. Ver mi."
Luna~,,Dobre budem ti veriť kamarátka."
Ámbar~,,To robíš dobre."
Luna~,,No...ja už buďem musieť ísť spat tak ahoj."
Ámbar~,,Ahoj Luna."

Ámbar~ Zajtra je ten deň kedy budem s Matteom spievať pred publikom. Strašne sa teším,viem je to hnusné voči Lune ale veď ona ona nemá oňho záujem ako už povedala.Takže tá vyvolená ktorá s ním má spievať som ja a aj to budem ja a zajtra to všetkým dokážem.

Mónica~,, Luna? Spis už?"
Luna~,,Nie mami nedá sa mi zaspať."
Mónica~,,Mohli by sme sa spolu porozprávať nie?...ako matka s dcérou.
Luna~,,Tak fajn."
Mónica~,,Tak povieš mi to? Kto je ten chlapec?"
Luna~,,Mami je to zložité."
Mónica~,,Ja rada poslúcham."
Luna~,,Dobre poviem ti to pretože viem že by si dovtedy neodišla kým by som ti to nepovedala."
Mónica~,,Presne tak dcérka." (Pousmiala sa mamina)
Luna~,, Celé to je tak že keď sme prišli do Buenos Aires tak som našla Jam&Roller. O tom som vám už vravela no a keď som tam bola úplne po prvýkrát tak som sa tam zrazila s jedným chlapcom na korčuliach. Volá sa Matteo. Neviem a odvtedy sa spolu stretávame stále je so mnou a je strašne vtipný dobre korčuluje,spieva....neviem ako to mám opísať ale keď je so mnou, vždy ma rozosmeje a je mi pri ňom dobre ikeď to zapieram pred všetkými."
Mónica~,, Luna tento stav ktorý prežívaš sa nazýva láska. Zamilovala si sa doňho."
Luna~,,Asi áno."
Mónica~,Ach moje dievčatko už vyrástlo."
Obe sme sa objali a ja som už išla spat a mamina tiež.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 02, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

🌙Lutteo forever🌙Where stories live. Discover now