Am iesit din camera lui si m-am inbracat in ceva lejer , doar ma duceam la Seolhyun.Fata asta se inbraca cu ce apuca.Am iesit afara si mi-am gasit motorul parcat langa scara.Dar, am venit cu masina.Nu mai conteaza.Ma sui pe el si o pornesc la drum.Ajung acasa la ea.Cobor de pe motocicleta si aud niste tipete.Ce naiba fac astia?De ce m-a chemat asta aici?Intru in casa si verific,sa vad daca usa era incuiata,dar nu era.Deschid usa si il vad pe YoonGi fara tricou lipit de Seolhyun pe canapea.
*Perspectiva lui Seolhyun*In dimineata cand Seolhyun a sunat-o pe pe Jung.
*Dupa convorbire*
Cobor jos, deoarece imi era foame si il vad pe YoonGi aproape adormit cu caietu' in brate.
-'Neata, zic eu cu ochii in frigider.-'Neata...
-Pari obosit,n-ai dormit?am zis in timp ce imi faceam painea prajita.
-Nu,nu am dormit.Trebuie sa termin ultimul cantec din album in 3 zile,e greu,nu am imaginatie.
-Vrei sa iti fac o cafea?
-Da, te rog.
-Si...despre ce este cantecul?
Eram atenta la paine,sa nu se arda.YoonGi nu mi-a raspuns la intrebare.Dintr-o data simt doua maini pe talia mea.Imi intorc capul si vad ca e el.Am continuat sa privesc painea.Painea a sarit din prajitor si am pus-o pe farfurie.YoonGi tot ma tinea de talie.Vroiam sa ii dau mainile jos,deoarece ma simteam incomod,dar nu m-a lasat.M-a luat mai strans in brate.
-YoonGi,nu...
Nu am zis bine propozitia ca am simtit buzele lui pe gatul meu.Am vrut sa scap din mainile lui dar nu am putut.Deci, de asta doarme el atata,isi face puterea.Firai tu sa fii de lenes..
-Nu vreau sa-ti spun despre ce este cantecul.Este surpriza.Mi-ai dat inspiratie,mersi babygirl.
Imi da drumul si se duce la loc sa scrie.Stai ce?Babygirl?Nu sunt copil!Incerc sa par ca nu sa intamplat nimic.Pun unt cu gem si termin de facut cafeaua.I-au cafeaua intr-o mana si farfuria in cealalta.Ma indrept spre YoonGi sa-i dau cafeaua dar m-am impiedicat si am varsat cafeaua pe tricoul lui.Am vrut sa vad de ce m-am impiedicat si vad caietul sau pe jos.Ce cauta acolo?
*Perspectiva lui YoonGi*
Seolhyun pregatea cafeaua si tocmai am scris primele idei pe care le-am simtit cand am imbratisat-o.Le-am scris in caiet dar dupa mi-a pierit inspiratia.Se pare ca Seolhyun e speranta mea.As vrea sa o mai iau in brate dar imi e frica sa nu apara Jin si apoi sa ma dea afara.Cu greu l-am convins sa ma mai lase sa stau inca o saptamana.Din cauza furiei arunc caietul pe jos.Se pare ca nu a observat.Imi las capul pe spate si incep sa ma gandesc.Cum s-o cuceresc?Cum sa fiu cu ea?Desigur, daca il intreb pe Jin cu frumosul el va fi ceva de genu':"Ce?Fiica mea cu tine?Pfff ahahhaha!Nici vorba!Nu-i pregatita.Ia valea din casa mea!Ai venit aici doar sa te dai la ea?"Cat eu eram in lumea "Genius Swag" (asa imi numesc gandurile) Seolhyun arunca cu ceva fierbinte in mine.Imi venea sa injur dar mi-am dat seama ca sunt un geniu.De fapt, mereu sunt un geniu.Ma ardea, la dracu ce ce cafeaua arde?"Pentru ca abia a facut-o during steptule!'Mersi constiinta.Am dat lovitura.O fac sa se indragosteasca de mine.Nimeni nu rezista la burta mea patratoasa.Nu degeaba am lasat patul pentru un an si m-am dus la sala cu Jungkook.OoF!Da Doamne sa nu vina Jin.Te rog eu mult
*Perspectiva lui Seolhyun*
Dupa ce vars cafeaua pe YoonGi el a inceput sa se uite in gol.Nu il ardea?Abia ca am facut-o.S-a uitat in jos pret de cateva secunde apoi si-a atintit privirea in ochii mei.A inceput sa zambeasca pervers.S-a ridicat dupa canapea si si-a dat tricoul jos.Stiu sunt o mica perversa si as fi dorit sa ii vad abdomenul.Nu m-am putut abtine si m-am uitat.Dar, mi-am dat seama ca faceam o greseala.Nu am permis sa par o perversa in fata lui,poate ma sifoneaza lui tata.(a sifona=a para, e un cuvant inventat de colegii mei prefetati si m-am gandit sa-l folosesc si aici fiindca este funny cum suna).Mi-am pus mainile la ochi.E a inceput sa rada.
-Nu ai mai vazut piele sau corp de barbat?
-Nu!Sa sti ca nu am vazut.Si tu nu esti barbat, esti adolescent,zic eu cu mainile la ochi.
-Bravo tu Newton(singurul fizician pe care il cunostea YoonGi).Si chiar ca te protejeaza taica-tu.S-a asezat pe canapea langa mine imi ia mainile de la ochi si ma apuca de barbie.Se uita prin ochii mei in suflet.Zici ca ma vrajea cu privirea aia rece.Ne-am uitat unul la altul.A vrut sa ma sarute dar nu l-am lasat.YoonGi a vazut ca nu vroiam, dar nu s-a lasat batut.M-a inpins pe spate si s-a urcat pe mine.Nu putem face nimic,ma tinea strans de maini si era asa de greu incat nici nu imi puteam misca picioarele.S-a apropiat de fata mea dar norocul a sunat la usa mea.Bine ca am uitat sa incui usa.Fix cand YoonGi vroia sa ma pupe intra Jung uimita.
*Perspectiva lui Jung*
YoonGi isi ridica privirea si se uita la mine furios.Ce am facut?Seolhyun m-a pus sa vin.Puteam sa stau acasa cu Jimin dar nuuuu a trebuit sa vin la amorezii astia.Se da jos de pe Seolhyun si urca scarile.M-am dus la ea si ma uitam isterica.
-Ce cauta ala pe tine?
Nu imi raspundea,se uita la podea.Da cu podeaua sa vorbesti,nu cu mine.
-Haide spune!Promit ca nu-i spun tatalui tau.
Se uita la mine ingrijorata.A tras aer in piept si a inceput sa-mi povesteasca.
Eram uimita si confuza in acelasi timp.*Perspectiva lui YoonGi*
De ce a chemat-o Seolhyun pe asta?Abia incepusem sa ma distrez.Bine ca nu a fost Jin,ca altfel o incurcam.Dar daca ii spune lu' ta-su?Sunt mort!
Stau eu pe ganduri si dupa imi suna telefonul,era Namjoon.
C.T -Ce vrei ma?-Ho ma, esti beat?
-Putin...
-Oare nu ai facut?
-Era aproape.
-Baaa, daca afla Jin ne omoara.
-Ce?Mai stiu si altii?
-Nu doar eu si Jimin.
-Da Doamne sa nu afle Jungkook,Tae si J-Hope.
-Sa dea, ca daca afla.......suntem morti.
-Bine!Ma duc sa dorm.Pa!
-Pa! C.T. incheiata
Arunc telefonul.Naiba stie unde a cazut si ma arunc in pat.Adorm instant.
CITEȘTI
미진 || ռɛɮʊռɨǟ
Fanfictioncнιar daca nυ eѕтe тoтυl cυм pare...υn мιc lυcrυ neιnѕeмnaт poaтe ѕcнιмвa rυтa poveѕтιι ιn ceva anorмal. Inceputa:16 Noiembrie 2018 Terminata:-------- Coperta de @Autumnjjk