17

140 19 55
                                    

Speram ca Jung si Chanmi sa renunte la ideea lor de a se tatua pentru Saptamana Muzicii Nationale.Multumim lui Jimin si lui Desteptul nostru Namucios ca au spus "In niciun caz!".Dar cand ne-am intalnit in sala de gimnastica erau inca destul de suparate.

Profa de sport, Lisa, ne-a impartit in mai multe grupe de cate doi pentru proba de balet si, la inceput, m-am bucurat ca eram in grupa cu Jimin.Macar aveam o sansa sa castig.Fiecare grupa trebuia sa-si aleaga o melodie de muzica clasica din colectia profei, pe care sa execute cinci pozitii de balet invatate in ultimele saptamani de la cealalta profesoara.Cun le stiam pe toate, eram destul de sigura ca o sa primesc un 10 sau un 9.50.
Dar, din nefericire, Jung si Chanmi erau prea deprimate ca sa participe.

Eu le tot strigam"Hai ma inveseliti-va!Trebuie sa va pregatiti programul de balet si sa-l exersati.Ca de nu o pun pe Mia sa se culce in mijlocul clasei si sa va ia ea la dans"Insa ele nu puteu face altceva decât sa se holbeze la mine cu ochi de câine plouat.

-E atât de nedrept ca asta nu ne lasa sa ne facem tatuaje, se plângea Jung

-Doamna Irene nu ne va alege niciodata pentru calatoria la Seul!Este ca si cand sperantele si visele noastre s-ar fi ofilit si ar muri,Chanmi si-a tras nasul, stergandu-si o lacrima.

-Stai ca magarul nu va muri niciodata.El va fii mereu aici sa ne dea care o caopita a sperantei, spuse Jung.

Si-au petrecut urmatoarele patruzeci si cinci de minute eliberandu-se de toata frustrarea, iar eu, ca o prietena sensibila si grijulie, am tacit si le-am ascultat.

Apoi Lisa a venit la noi ni ne-a apuntat ca va începe notarea, iar grupa mea este programata sa intre a doua.Aproape ca mi-a saric inima din piept, eu nu facusem nimic rau.Sa sper ca Jimin a exersat.

Am fugit si am luat repede un CD, singurul ramas era lacul lebedelor.Si pentru ca o vazusem pe Lisa mai devreme uitandu-se la el, eram putin suspicioasa.Asa ca primul lucru pe care l-am facut a fost sa deschid carcasa si sa vad ce era inauntru.Am fost surprinsa si usurata sa vad CD-ul acoli.Hei, nu aveam delic incredere in femeia asta.La nunta mi-a dat cu suc in fata si a zis ca era din greseala, da tot a ras.

Grupa Yunei era prima si trebuie sa recunosc ca au fost destul de bune.Dar nu din cauza extraordinarului lor talent.Ea cu Jungkook pareau sa fi strans optzeci si noua de lectii private.Ce se mai da si in spectacol Yuna.Adica, ce balerina adevarata si-ar incheia dansul in spagat si ranjind(care, in treacat fie spus,inseamna zambind)de parca ar fi scapat de aparatul dentar sau ceva gen?M-am gandit.

Urmam eu si Jimin.Am inceput sa simt fluturi in stomac.Nu pentru ca as fi fost emotionata, da chiar uram sa ma fac de ras in public.Jimin trebuie sa-mi fi vazut expresia fetei, deoarece a soptit:

-Nu te panica!Incearca sa ma urmezi.Am facut lectii de balet din clasa a doua, soptise el

-Multumesc ca mi-ai dezvaluit asta,Jimin.Acum ma simt mai bine(pa dracu'.Imi vine sa lesin),i-am spus

Aveam un presentiment foarte rau in privinta progranului nostru si nici macar nu-l incepusem.Si asta, pentru ca descoperisem ceva----CD-ul nostru cu Lacul lebedelor NU era chiar un CD cu acel cantec.Pe coperta scria Lacul lebedelor, dar pe CD-ul dinauntru scria altceva.Am citit titlul si era Thriller de Michael Jackson

Apoi profa mi-a luat CD-ul din mana si l-a pus in CD player, spunandu-ne sa ne asezam in pozitie, in fata clasei.

Vroiam sa-i explic ca avusesem o mica incurcatura cu bucata muzicala, dar ma distras Yuna si Jungkook care incepuse sa scheleleie si sa se imbratiseze.Primisera 10+ pentru programul prezentat.Dar nu de parca as fi geloasa sau ceva.Vreau sa zic, cat de infantil ar fi asta?

미진 ||  ռɛɮʊռɨǟUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum