20

100 18 26
                                    


Noaptea, linistita, placuta, pana cand suna ceasul "BEEP!BEEP!BEEP!".I i dau 2 pumni, insa tot nu inceta.Ma trezesc si ii apas butonul de oprire de 20 de ori, dar el tot "BEEP!BEEP!"Agit, palmuiesc, dau cu pumnii in el dar tot nimic nu s-a schimbat Beep-ul lui era continu.Ii scot bateriile insa tot "BEEP!".De furie ii arunc pe Jos si se sparge.Se oprise.Rasuflu usurata dar dupa aud iar "BEEP!BEEP!BEEP!".Ce naiba?Sunt posedata de ceasul asta?Dupa ultimul bipait aud si un "HAI ACASA SCUMPO!!!"Aoleu!Era tata.Nuuuuuu!Era martie, iar noi trebuiam sa ne mutam in fiecare martie, deoarece sarbatoream un fel de sarbatoare crestina numita Pasti.De unde a mai scoso si tata pe asta?Stiu ca e credincios dar chiar sa cunoasca toate traditiile fiecarei religii?Trebuia sa mergem la vechea noastra casa.Mai trebuia sa fac si curat OOF.

Cu o lene incurabila ma dau jos din pat si ma imbrac aleatoriu intr-un tricou alb si blugi negr.Ma spal pe fata insa tata imi toarna o galeata de apa in cap.Pardon, era agiazma......

-ORICE DAR NU APA!,zbiara acesta

-Ce?

*In mintea lui Jin*Domne, femeia asta de la schimb de mame e un inger.Are dreptate.Mu apa!Uitete si te ce mi-a facut la fata iar lui Seolhyun i-au aparut cosuri de la apa

-Tata!Aghiazma e apa sfintita!

-Ba nu!

-Atunci ce e?

-Sange transparent.Preotii va mint la biserica ca sangele e alb.Adevaratul sange al Domnului e transparent!Si face minuni!

-Dar ce ai cu apa?

-Uitete la cocheta casei cu margele si soba in casa.Ca e si ea preoteasa si stia inaintea mea ca apa e sangele diavolului.

-Tu crezi orice vezi?

-Cam da.

-Si daca apare la televizor ca ma casatoresc si tu nu esti popa la nunta mea innebunesti.?

-DAAA!

-Vai!Deci sa fiu atenta sa te pun popa.

Il dau pa tata afara din baie si vroiam sa ma schimb de hainele ude.Insa cand le-am atins cu buricul degetelor s-au uscat.Mare minune.

Intru in camera mea si imi fac bagajele.Umplu geamantanul cu tot felul de haine si cobor jos.Il vad pe tata asteptandu-ma in sufragerie.Langa el avea :aspiratorul,6 maturi, ca....poate se rupe una cand da tata de paianjeni.3 valize numai cu otravuri de dezinfectat si un geamantan cu haine.Ma mir cum vor incapea toate in masina.Ies afara si il vad pe Hoseok cu duba lui....se pare ca a decorato ca masina misterelor din Schooby-doo.

Umplem duba , ochi, si pornim la drum.Afara era senin insa acest soare imi dadea o durere de cap.Nu numai mie si lui tata.Dupa o ora de condus acestuia i se inchideau ochii.L-am rugat sa preiau eu volanul si a acceptat.M-am pus la volan iar acesta pe bancheta din spate.Nu i-a luat mult si a adormit.

Cand am ajuns in oras soarele arunca primele umbre lungi pe stazi.Pisicile vagaboante se invarteau pe langa felinarele stradale , pescarii isi taraiau cizmele mari si negre spre port, iar tata tocmai se trezise dintr-un somn greu.Cand am facut schimb de locuri, eu m-am ghemuit pe locurile din spate, tragand o mica patura peste mine.

-Te simti bine?

Am gemut si m-am intors cu spatele,apoi tata a continuat drumul spre casa..In ochi

M-am trezit dupa-amiaza, tarziu, intr-un pat.Cred ca am ajunsesem.Am gasit un bilet compatimitor si o cutie de medicamente pentru raceala, pe masa din camera din mijloc.Am zambit si, pentru o clipa, m-am simtit..nu stiu...un sentiment pe care nu il pot descrie.

미진 ||  ռɛɮʊռɨǟUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum