---ᖴᒪᔕᕼᗷᗩᑕK---
ᴾᴱᴿˢᴾᴱᶜᵀᴵᵛᴬ ᴸᵁᴵ ᴶᴵᴺ
Bagajele erau puse în casă. Am lasat-o pe Seolhyun să doarmă în casă. Am vrut să verific ce face. Deschid ușa încet pentru a nu o trezi ,însă nu mai era acolo .Unde o fi ?Afară nu era cum să fie deoarece ploua cu găleata.Galeata......e putin spus zici că era cascada Niagara pe casă. Mă uit pe geam și o văd pe Seolhyunîn căsuța de sus din copac.
-Pe toti dracii lui Suga!!!Ce cauti acolo?tip ca besmeticul prin casa.
Imi pun pelerina de ploaie pe mine și ies afară.Vântul bătea mai tare decât cum sufla Jungkook în tort de ziua lui(Jungkook a suflat odată atât de tare în tort ,pentru a stinge lumânările ,încât totul a căzut pe fața lui Jimin .Mai ceva decât lupul din cei trei porci)
Mă uit la ea ,iar aceasta dormea dusa acolo sus.Strig la ea de trei ori însă nimic.Nu mai auzea ,surda.Zbier și cu vocea de popa însă tot nimic .Mă înfurii și au zece roșii din grădină, le stropesc cu aghiazma și îmi fac cruce. Da Doamne ,când această roșie sfințită o va atinge pe fiica mea această să se trezească.
Am început să arunc cu roșii spre ea, însă ,nici una nu o nimerise. Mai îmi rămăsese doar una în mână.Mi-am făcut cea mai intensă cruce după am aruncat roșia. Totul era în slow motion .Roșia se îndrepta spre casă .Incet se apropie de fața ei, cât pe ce să o lovească ,însă vântul ăla ca tornada face roșia să ricoseze spre peretele casei ,îl lovește și lasă o pată roșie în urma ei .Dupa au început să se aude zgomote și nu ma refer la Niagara și la pufuitul de afară ,nu ,era de parcă ceva se rupea.-PE SFINTII MEI!!!AM SPUS CA SE TREZEASCA!NU SA SE LOVEASCA SI SA CADA!!!Doamne, cu ce am pacatuit?Ca sa stiu!Sa-l pun pe Namjoon sa sparga pacatul.
Urechile mele sfinte nu se înșelasera, casa căzuse și se făcuse scrum, la atingerea cu solul .Picăturile limpezi de ploaie cădeau abundent pe fața lui Seolhyun.Fcnd sa para ca plange continuu.
M-am apropiat de ea și am agitat-o încet, pentru a o trezi ,însă nici-o reacție.O agut mai tare, tot nimic ,îi dau o palmă ,nimic ,îi mai dau 10, absolut nimic Doamne ,dacă pierise? Aoleu !!!Mă doare ficatul, simt că leșin!!! Mă înec cu aerul !!Ajutor !!!Imi aduc aminte de rezerva de aghiazma din beci.Mă duc în sufragerie și desfac covorul care stătea în mijlocul acesteia . Deschid beciuri unde se afla rezerva de aghiazma. Ies afară iau un furtun și îl bag în acesta. Il duc afara la un butoi de afară aștept câteva secunde însă realizez că furtunul este găurit .Cine l-o fi găurit?Aghhh am mai si facut risipa de aghiazma.
Iau două găleți și le umplu cu aghiazmă ,încetul cu încetul încep să umplu butoiul .Însă am văzut că dura prea mult ,așa că i-am chemat pe băieți .
*raspunde Jimin*-Da ?Care e urgenta?
-Aghiazmo-urgenta!!!
-Pe cine inviem?intreaba Tae
-Pe Seolhyun!!!Hai mai repede blegilor
-CE MA???CE A FACUT SEOL????HAI MA REPEDE!!!TAEEEHYUNNN NU MAI STA IN CHILOTI SI ZBURA CU PROSTIA AIA GUCCI A TA!!tipa Yoongi
-Ce ai cu mine?Intreaba acesta
-Nu ca ce am hai mai repede!!!
-Ok ok.
-Jin, ajungem in 10 min, spuse Jimin
-Nuuu, vreau intr-o secunda!!!
-Tae....puiule...foloseste-ti teleporterul Gucci.
-Sa inteles Sefu'
Aceștia au venit rapid. Mai bine zis , intr-o secunda.Fiecare am luat câte o găleată și într-un minut am umplut butoiul de aghiazma.Luam butoiul in mana toti si ne apropriem de Seolhyun.Insa fix in momentul cand am vrut sa-l aruncam pe ea aceasta s-a trezit....Parea confuza si speriata....
Taehyung lasa primul butoiul.Zici ca-l furase peisajul.O ajut pe Seolhyun sa se ridice .Era murdara de noroi mai ceva decat un purcel.
CITEȘTI
미진 || ռɛɮʊռɨǟ
Fanfictioncнιar daca nυ eѕтe тoтυl cυм pare...υn мιc lυcrυ neιnѕeмnaт poaтe ѕcнιмвa rυтa poveѕтιι ιn ceva anorмal. Inceputa:16 Noiembrie 2018 Terminata:-------- Coperta de @Autumnjjk