Pe cand aveam 7 ani.Stateam bine mersi in banca mea si o asteptam pe profa de engleza.Speram ca in ziua de azi sa primesc un fatau zambitor.Deoarece 10 era un fatau happy, cum zicea doamna, iar 4,ala pe care il primeau natangii, Adica nu eu, era un fatau sad.
Intra profa pe usa ca trenul in gara.Cu cea mai serioasa fata pe care am vazut-o vreodata.Aceasta isi arunca catrafusele pe masa si se arunca pe scaun de parca ar fi hipopotam.Chiar daca ea zici ca era un urs pe cale sa fata.Scoate din geamantanul acesteia o galeata de makeup si incepe sa-si pudreze ratul.Ea mesteca guma, de parca ar fi Abi, varianta supraponderala si ma intreaba ce inseamna handsome in engleza.Era super simplu, tata ma zapacea cu acest cuvant de 5 ani.Eu ii dau raspunsul corect, insa aceasta plescaie mai ceva decat ar fi la un concurs de mestecat guma.Ea se uita la mime cu o fata de violatoare in serie, sau asa mi se parea fata ei pe atunci, si zice:-Nu-ti dau fatuca happy, pentru ca, nu ai stiut la engleza, plescaie ea.
-Dar, cum?Eu am raspuns corect.
-Ba,nu!
-Firai tu de femeie, alti nu stiu ce imseamna aia dog si le dai zece?
-Macar ei stiu sa raspunda cand ii intreb ceva din lectie.
-Deci, stau eu cu fundul lipit de scaunul asta sa te ascult pe tine cum plescai guma aia.Te ia mama lui proces verbal daca imi dai bulina neagra (eram un copil avocat, mare interogator si mini drac, cum ma numea tata *^*)
"Da,fututi engleza mătii ca nu stii ce zici acolo,fa" Mi-am spus în minte.
-Atunci te ia mama dracu' dacă nu-mi dai!
-Firai tu de copil ,asa vorbești tu cu mine?
-Futu-ti gura de hipopotam, mai taci din gura. Ca zbori de pici! Chiar dacă este imposibil la greutatea dumitale,dar na,dacă îți dau una în moacă ,wooaaa. Suplă te fac!"
Toți se holbau la mine de parcă as fi murit.Yoongi tușește și spune.
-Auzi, tac-tu' știe ca pe-atunci vorbeai asa?
-Nuu.
-Chiar că ești un mic drac.
-BWĂ! Mi-am adus aminte de una cu dracul meu de lângă mine. Se trezește Jimin.
-Ce????Io-s drac?se mira Jung.
-Si ce mai drac!
-Vai mersi!Hai , spune intamplarea, chiar sunt curioasa.si se aseaza mai comod.
"Deci eram cu dracul meu in sufragerie si ne certam.Stateam si ne bateam ca chiorii pe ultima bucata de ciocolata.Sincer, a mea trebuia sa fie, deoarece asta mancase aproape toata tableta.Fomista, nu altceva.Noroc ca in pat, eu o mancam pe ea.Aceasta face o miscare de Kung Fu si ia patrata de ciocolata.
-Firai tu a dracu de fomista!Eu sunt barbatul in casa asta!Nu vezi cata batoza te-ai facut?Ai doar 18 ani si 70 de kg.Pe bune acum!Stai 8 ore la sala, in fiecare zi*tuse* mai putin Duminica.Atunci stai ca porcul pe fotoliu si te uiti la Netflix.Timp de 4 luni si tot te-ai ingrasat.Vrei sa ajungi iar la 100 de kg?
-Mai taci boule!Tu m-ai ingrasat!Firai ale dracu de probleme ale tale.Mai si comentezi?
Ma infurii si ii iau ciocolata din mana.
-Ba hipopotamule!Nu vezi ca ai 80 de kg.Parca aveai 62 kg.Te-ai ingrasat prea rau in ultima luna!Vrei sa te faci cat balena?
-Hai, tu numeste-ma gras cat eu savurez aceasta ciocolata
Jung roseste di pleaca din sufragerie.Cat eu mancam incet din ciocolata, sa-i fac in ciuda.Aceasta se intoarce cu o matura in mana, eu tot lingand ciocolata, cu stil.
CITEȘTI
미진 || ռɛɮʊռɨǟ
Fanfictioncнιar daca nυ eѕтe тoтυl cυм pare...υn мιc lυcrυ neιnѕeмnaт poaтe ѕcнιмвa rυтa poveѕтιι ιn ceva anorмal. Inceputa:16 Noiembrie 2018 Terminata:-------- Coperta de @Autumnjjk