23

84 13 6
                                    


.........
-Vai.Te ai saturat de Yuna?Acum te apuci de gaini?Poate ies iepuri cu cioc din oua, se vaita Jimin.

-NUUUU!!Pun cocoși la treabă.

-Adică ca șef le vei arăta cum se face?

-Nu.

-Păi, atunci cum le explici?

-Sunt cocoși bombați știu cum să se descurce.

Ne-am mai certat o vreme pe tema "Cum se fac ouăle".Cum a explicat Jungkook *Scârțâitul cotineței*.Eu știam că păsările fac și în noroi,ca porcii. Dar nu mai insistam, că poate se teleporta Hobi la loc și începea să ne țină predici cum și-a îngrășat curcanul (adică pe Hee).
Yoongi și-a turnat o găleată de apă în cap. După vorbele tatei "apa alungă moliile " și s-a băgat în portbagaj.Imediat după ce a intrat acolo portbagajul a început să se miște stânga dreapta. Ce făcea? Mă înșela cu moliile?Dacă voiești și moli raper?Măcar vor aduce industrie printre insecte.
Taehyung și-a pus costumul de scafandru. Tata îi dăduse Biblia waterproof. Totul a decurs ca la carte.Și-a făcut prima oară cruce înainte de a coborî acolo jos.Și-a luat biblia și a sărit în beci. S-a apropiat de perete și a lipit crucea de el.După a început să citească din biblie.
La Jungkook nu mai zic.Vă imaginați ce nebunie de armată cotcodăcească a făcut acolo.
La tata și Jimin a fost simplu. Tae i-a oferit lui Jimin Gucci Speed 2000 să se miște mai repede, că fără el îi lua un an să aranjeze toate bibliile.
Tata a folosit aspiratorul Gucci care se urca și pe pereți să ia pânzele de păianjeni,pe scurt aspira tot,cât aspiratorul își făcea treaba îl puteam vedea pe tata cum dădea like-uri la Popa de la.....Milano?aaaaa,ba nu de la Roma,pe Facebook-ul popilor. Da popele aveau Facebook-ul lor.Și avea cel mai original nume Popabook.
La mine a fost cel mai plictisitor mă aplecam,luam lemnul, mă ridicam și îl puneam într-o ladă.Asta a fost procesul meu până la ultima bucată, mai era una,roșie,care făcea parte din acoperiș, am ridicat-o,iar pe aceasta se găsea o foaie destul de veche, chiar.Era lipită cu o bucată de scoch pe el. Am dezlipit-o și am întors-o. Pe ea scria trei cuvinte,care se repetau după, în câteva propoziții.

Imi pare rău.

Mami~Hyuna~

Imi pare rău că nu sunt destul de puternică să am grijă de tine.....să am grijă de mine.....

Mama....mama.....nu am mai vorbit despre ea de la 7 ani....Nici nu mai știu cum o cheama...Hyuna,oare?Să mă apere?Și dacă nu era pentru mine scrisoarea?Dacă era pentru altcineva?Nu putea fii pentru mine,nu?Nu,nu,nu nu se poate!M-am prăbuși jos și am început să plâng.Ce grija?De ce de ea?Nici nu mai puteam forma cuvinte....Ultima dacă cand am vorbit despre ea.......

-E momentul ne despărțim

M-i-c.......Te voi zări mereu.

K-e-y......De ce?Pentru ca te iubesc.

M-o-u-s-e......Vreau să fiți fericiți ......

Pentru o fracțiune de secundă ....M-am revăzut în fosta casă a familiei mele.
Aveam 7 ani și eram în primul an la școala Vom.O priveam pe Minnie, Daisy , Mickey și gașca lor pe amărîtul nostru de televizor alb ,negru, marca Samsung.Dar dăla vechi, cu forma pătățoasă ca de cutie și antena ca urechile unui iepure, așezat pe servanta dintr-un lemn masiv ,iar dedesubt un macrameu. Tata venea clătinând, ducea cu două borcane de gem în mână .În primul adusese compot de gutui pentru mine. Cică la el "Dacă pui apă cu zahăr și fructe iese Cumpot "nu era la fel. De bun ca Teddy dar era bun. În cealaltă își luase un soju pentru el.

미진 ||  ռɛɮʊռɨǟUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum