Inchid telefonul,oftez.Ma ridic cu cea mai mare lene dupa banca si ma duc sa ajut la despachetat.Asezam corturile si ascund mancarea.Stiti de ce o ascund.Am mers prima oara pana la cimitir, deoarece era aproape de zona de camping.Pentru ce m-au pus sa suport am pus-o pe Jung sa ma care pana acolo.Stiu, de cand s-a mutat YoonGi la noi am devenit si eu o lenesa ca el.Insa de cand a aparut el in viata mea, tata m-a lasat sa-i intalnesc pe ceilalti membrii, de aceea sunt cu ei acum.Cred ca daca nu aparea el, nu mai eram prietena cu aceste persoane minunate.Dupa 30 de min de " mers " , am ajuns.Jung ma arunca pe jos, iar ea cade lata pe iarba.Nu-i corect, dupa Jimin a luat-o in brate si a carat-o.Iar eu am trebuit sa ma ridic singura de pe jos.Cat imi corectam postura am vazut ca Tae era cam gelos pe Jimin.Dar Tae nu si-a facut iubita noua?Pe HyunAe, nu?Da da HyunAe, colega care il ajuta pe tata , cand eram mica, sa-mi cumpere haine.Deoarece tata nu stia cum este stilul unui copil sau al unei fete pe atunci.Dar, de ce discut eu despre relatia lui Tae?Nu mai conteaza.Mergem in cimitir si aprindem fiecare cate o lumanare pentru parintii lui Jimin si ai Miei.Bieti de ei,locuiesc singuri de 3 ani.Am vazut ca Miei ii cursese o lacrima.Am vrut s-o iau in brate dar Jungkook mi-o luase inainte.De cand Jungkook o place pe Mia?Sau a imbratisat-o de mila?Hmmm,asta ma face curioasa.O so intreb pe Naeun, sefa clasei.Ea stie si cel mai mic secret din clasa.Zici ca e ninja al secretelor.Mai ales Jimin.A avut un moment dala sentimental dupa s-a transformat in Mochi(porecla pe care numai eu si Mia o putem folosi, daca o aude de la altcineva il ia la bataie.)Pe la marginea cimitirului se aflau niste buturugi cazute.Nebunul de J-Hope s-a gandit sa stam acolo si sa ne odihnim , plus sa spunem si povesti de groaza.Bravo , cea mai buna chestie de facut la 1 dimineata in cimitir.Simcer, J-Hope ma uimeste in fiecare secunda.Ne-am asezat fiecare pe cate un bustean.De ce m-ai lasat singura YoonGi?Fiecare statea in grupuri(mai mult cuplurile).Eu , Tae si J-Hope stateam aproape morti de somn.Am facut piatra, foarfeca ,hartie iar Tae a pierdut, deci el spunea primul povestea de groaza.A inceput sa povesteasca.A zis ceva despre o papusa pe jumate zombie,care a mancat o familie, apoi acea familie s-a transformat si ea in zombie. Infectia s-a transmis iar planeta a fost civilizata de zombie.Nici n-a fost horror , mai mult am ras la cum incerca Tae sa mimeze cum se transforma.Dupa s-a gandit marele geniu Namjoon sa zica el una.Azis ca o sa avem cosmaruri la cat de horror va fi.Pe naiba horror , ne-a povestit cum si-a pierdut ochelari Gucci intr-un turneu din Thailanda.Mai aveam nitel si adormeam , noroc ca m-a trezit J-Hope.Jung s-a enervat, a sarit in sus si a strigat .S-a uitat isteric la Namjoon si i-a intins mana.El era confuz.Mi-am dat seama ce vroia si mi-am scos lanterna de la telefon.Mi-a pus telefonul sub barbia ei si a facut cea mai creepy fata.Mai mult cred ca avea o fata ca cica il violeaza pe Jimin , dar na.A inceput sa povesteasca.Plus a mai pus si o muzica pe fundal.Chanmi a inceput sa tipe si o ruga sa inceteze.Jung radea si dadea negativ din cap.Chanmi s-a ridicat si a inceput sa injure.
*Perspectiva Alexandrei*
Eram in casa si faceam un DIY cu unicorni.Aveam nevoie de niste pietricele pentru a face un ghiveci , iar in acel ghiveci sa iasa un curcubeu , pe el sa fir un unicorn roz in miniatura.Ies din casa si incep sa adun pietricele.Dintr-o data aud niste tipete si injuraturi.Petronela mi-a zis sa sun la politie daca se aud zgomore din cimitir , pentru ca popa era plecat.Iau telefonul si sun la sectie.Imi raspunde o voce ragusita si somnoroasa.Ii explic si el a zis ca o sa vina sa inspecteze locatia.
*Perspectiva lui Seolhyun*
Ii acopar gura lui Chanmi si ii dau o castana in cap.Tipa mai tare decat Mia cand doarme.Am vazut prin gard o fata.Vorbea la telefon.Ma apropii de gard si ascult convorbirea.Firai tu de pitica , a sunat curcanii.Fug il iau pe Tae in carca( l-am luat in brate pentru ca dupa ce Tae merge pe jos macar 5 cm , devine un lenes mai mare decat YoonGi) si o luam la fuga.Langa cimitir era o padure.Desteptul de Hobi s-a gandit sa fugim acolo deoarece niciun politai nu ne-ar descoperi acolo.Iar desteptul desteptilor Namjoon , a fost de acord cu asta.Am ajuns in padurice.Jimin a spus ca ar fi o idee buna sa ne despartim.Zici ca eram echipa lui Scooby-Doo.Plus , desigur ca Namjoon a facut echipele.Chanmi cu Namjoon , Jung cu Jimin , Mia cu Jungkook , Tae cu J-Hope , iar eu singura :'>.Namjoon i-a soptit ceva lui Jimin si a aratat cu degetul spre mine.
*Perspectiva lui Namjoon*
Fac echipele si ma asigur ca Seolhyun sa fie singura .Jin si Yoongi ma vor batea daca o las cu Tae sau J-Hope.
1.La mana Tae e un playboy .Gaseste cate una , sta cu ea cate o saptamana se "joaca" cu ea , apoi o lasa.Dar cu Jung nu i-a facut asta , plus a stat cu ea 2 luni.Acum pe cine are?Nu mai conteaza.I-ar putea face ceva lui Seolhyun si daca se va intampla asta si afla Jin ma omoara pe mine nu pe el.Nu ii inteleg logica de loc , pe bune!
2.Nu as lasa-o cu Hobi pentru ca pare el ca un inger zambitor pe afara dar inauntru e ....V-ati dat voi seama.Daca o las cu unul din nebunii astia, naiba stie ce se va intampla.
Ma duc la Jimin si ii explic de ce o las singura iar el intelege.
*Perspectiva lui Seolhyun*
Sunt confuza din cap pana in picioare.Asta e , na-i ce face cu un destept ca Namjoon.Aleg sa merg la nord .Chanmi si Namjoon se duc spre est.Mia si Jungkook o iau spre vest.Tae si J-Hope spre sud-vest.Iar Jimin si Jung la nord-est.Ne despartim ca echipa mistereleor si incep sa ma plimb pe acolo.Era intuneric bezna , nu vedeai nimic.Am vazut un trunchi de copac taiat si am crezut ca e Tae imitand un cactus.Decid sa aprind lanterna dar vad inca o gramada de mesaje de la Yoongi.
CITEȘTI
미진 || ռɛɮʊռɨǟ
Fanfictioncнιar daca nυ eѕтe тoтυl cυм pare...υn мιc lυcrυ neιnѕeмnaт poaтe ѕcнιмвa rυтa poveѕтιι ιn ceva anorмal. Inceputa:16 Noiembrie 2018 Terminata:-------- Coperta de @Autumnjjk