Asistentka

7.5K 85 0
                                    

Keď sa Jackson otočil, čakal všeličo, no keď uvidel medzi praxujúcimi študentmi Ann, zamrazilo ho. Okamžite sa však spamätal a začal, akoby sa nič nestalo.
,, Vitajte v McHatters Company. Sme veľmi radi, že vás tu máme. Dnes budete mať ešte taký voľnejší deň, no od zajtra poriadne makáte. ", povedal a pousmial sa na nich. Potom zobral do ruky kôpku papierov a začal im ich rozdávať.
,, V týchto papieroch nájdete všetko čo potrebujete. Poriadne si to prečítajte, podpíšte a zajtra mi to prinesiete.", keď podával papiere Ann, ona naňho len civela a tak Annine papiere prevzala Lui.
,, Prepáčte, je dnes trochu mimo..... Asi v noci poriadne nespala.", povedala Lui keď zobrala Annine papiere.
,, Ako môžete vidieť moja asistentka je už vo vyššom štádiu tehotenstva, a tak jeden z vás bude praxovať na mieste môjho asistenta.", začal Jackson, ,, Pozriem sa na vaše výsledky zo školy a podľa toho si vyberiem asistentku, poprípade asistenta. Na obed si vás zas zavolám aby ste vedeli koho som si vybral. Teraz sa tu môžte ísť popozerať, len sa nestraťte. Ďakujem.", dokončil Jackson a dal pokyn Jess aby ich odviedla.

Keď odchádzali z McHattersovej kancelárie, Ann si všimla na stole jeho asistentky kartičku s menom. Stalo na nej ,, Jessica McHattersa". V tom momente ako si to meno prečítala jej všetko došlo. Jack ju len využil ako nejakú hračku, zatiaľ čo jeho žena je tehotná. Nevedela čo v ten moment má robiť. Bola nahnevaná a zároveň sa chcela schúliť do kĺbka a plakať. A tak sa spytla Jess kde sú záchody a slzami v očiach, snažila sa aby si to nikto nevšimol, tam odišla.

***
,, Podľa mňa si vyberie Ann. ", povedala Lui, hneď po tom čo ich Jess nechala samých v kuchynke.
,, Aj podľa mňa.", pridala sa Cathrin.
,, Prečo musí byť asistentka len žena?? Veď aj my by sme boli dobrý asistenti. ", sťažoval sa Andrew.
,, Lebo ženy sú schopnejšie, krajšie, múdrejšie..... Celkovo sú lepšie ako vy.", odvetila Lui.
,, Ale no Lui nebuď taka hnusná", dráždil ju Add.
,, Ja nie som hnusná, ja len hovorím pravdu.", čapla ho Lui po hlave.
,, Nerob!! Zničíš mi účes.", začal Add fňulať.
,, Ježiš Mária chúďatko moje, prepáčiš mi to?? ", prevracala Lui očami.

,, Nechcem vyrušovať... Ale mohli by ste mi chlapci pomôcť s nejakými krabicami??", spýtala sa Jess.
Chalani len prikývli a pobrali sa za Jess.

,, Nezdala sa ti Ann nejaká divná?? ", spýtala sa Lui Chathrin keď ostali samé.
,, Čo ja viem. ", odvetila jej Cathrin.
,, Ešte aj ten jej cucflek na krku.... Niečo sa tu deje.", rozmýšľala Lui, zatiaľ čo ju Cathrin objala zozadu a začala jej jemne bozkávať krk.
,, C-c-cathrin...... Nie tu... Tu nie... ", začala Lui namietať, no Cathrinina ruka bola už pod jej tričkom a jemne jej začala mačkať prsia. Druhou rukou jej začala jemne prechádzať od hora po zadok a na zadku sa zastavila, aby ju mohla po ňom čapnúť.
Cathrin potom presunula jednu ruku z jej zadku na gombíky na Luiiných nohaviciach, no zrazu začula nečie kroky a tak len ofučane prestala.

Ann vošla do kuchynky dúfajúc, že nikto si nevšimne, že na záchode celý čas len plakala. Hneď sa jej oči zastavili na červenajúcej sa Lui.
,, Si v poriadku?? ", spýtala sa jej, hoci ona sama nebola v poriadku.
,, Hej, hej. Len mi je nejako teplo.", zklamala Lui.

***
Jess im povedala nech odnesú nejaké krabice s papiermi do skladu. Krabice boli plné nejakých papierov, prdepodobne starych zmlúv s klientmi. Keď vošli do skladu Jess ich tam nechala a povedala nech to niekde položia a potom sa môžu vrátiť za ostatnými. Prvý položil krabicu Andrew a potom Add. Keď bol Add zohnuty Andrew si nevedel pomôcť a musel ho udrieť po zadku. Jeho zadok vyzeral dokonalo v smokingových nohaviciach a tak si nedokázal pomôcť. Add pod štipľavou bolesťou na jeho zadočku skríkol a začal si ho rukami trieť.
,, Auuu, to bolelo. ", nariekal Add.
,, Prepáč ale nemohol som si pomôcť, tvoj zadok vyzerá dokonalo.", povedal Andrew previnilo.
,, Myslíš?? Nebol som si istý či si ich mam kúpiť ale ako vidím oplatilo sa. ", zasmial sa Add.
,, Ani nevieš ako sa to oplatilo.", diabolsky sa Adreww pousmial a zatlačil Adda na stenu, tak, že Addenov zadok bol pri tlačený na Andrewov, tesniaci sa v gatiach, úd.

Yes, DaddyWhere stories live. Discover now