Po kúpeli bola Ann unavená a tak si išla ľahnúť do postele, no predtým sa spýtala či si chce Jackson ľahnúť s ňou. Ale on odmietol, povedal, že sa ešte bude musieť zastaviť vo firme a vybaviť ešte pár vecí. Potom jej ešte oznámil, že by bolo fajn keby zajtra príde normálne na prax aby mala aspoň nejaké veci do školy.
Ann s tým samozrejme súhlasila, veď čakala, že celú prax tam bude chodiť každé ráno, ale nastali isté veci, ktoré neplánovala. Ale celkom sa jej páčilo ako sa veci začali vyvíjať, mala pocit, že vzťah medzi ňou a Jacksonom sa stále viac a viac upevňuje. Všetko bolo podľa nej úplne dokonalé a chcela aby to takto ostalo navždy.
Predtým ako Jackson odišiel odniesol Ann na rukách do jej izby, síce nechcela ale on ju tam aj tak odniesol. Keď sa ju snažil dostať na ruky tak sa začala smiať. Mal rád keď sa Ann smiala. Bolo to znamenie, že ho má naozaj rada, že s ním chce tráviť čas, preňho to bolo ako pohladenie na duši.
Jeho srdce akoby vždy podskočilo pri pohľade na ňu, pri jej smiechu, pri jej dotyku, vždy sa jeho srdce potešilo. Bolo to preňho niečo nové a on si začínal uvedomovať, že sa druhý krát v živote znova zamiloval. Už zabudol aký je to krásny pocit, ale zároveň nebezpečný. Musel si teraz ochrániť to čo miloval, aj keby mal prísť o všetko, spraví pre ňu všetko.
Keď odchádzal venoval jej jemný bozk na čelo a ubezpečil sa, že nič sa jej nestane. Všetky okna pozatváral a zamkol dvere náhradným kľúčom, ktorý mu dala Ann. Keď nasadal na motorku, rozmýšľal nad tým, že jej nechá nainštalovať bezpečnostné zariadenie. Aby si bol ešte viac istejší, že sa jej nič nestane.
Pritom, ako rozmýšľal o zabezpečení Ann, ani si nevšimol auto, okolo ktorého prešiel. V tom aute sedel Mike, ktorý ho sledoval celý čas a plánoval v tom pokračovať. Sledoval ho, bez toho aby si niečo Jackson všimol, až do jeho firmy, kde naňho trpezlivo čakal celý deň, pokiaľ nešiel naspäť domov.
Aspoň dúfal, že pôjde domov, ak by išiel znova k Ann jeho plány by sa úplne skomplikovali. No našťastie išiel Jackson domov, kde bol úplne sám a to bolo na tom najlepšie.
Počas toho ako prešiel Jackson cez svoju bránu, ktorá sa hneď za ním zatvorila, Mike zaparkoval svoje auto neďaleko Jacksonvej vily, tak aby to nebolo podozrivé. Prišiel ku kovovému plotu, ktorý obklopoval celý Jacksonov pozemok. Chystal sa preliezť, ale najprv sa musel postarať o kamery, ktoré boli na stromoch a niktorých častiach plotu.
Vďaka svojim kontaktom, ktoré ešte stále našťastie mal mohol získať rušičku kamier, ktorú nie je tak ľahké zohnať a bez problémov sa mohol dostať na Jacksonov pozemok. Keď preskočil plot začul štekot psov,
,,Tak ľahko predvídateľný"
pomyslel si a z vrecka vytiahol veľký kus mäsa.
Zabezpečenie Jacksonovej vily bolo rovnaké ako u jeho rodičov, Mikovi bolo jasné, že Jackson by si ani nepomyslel na to, aby niečo na tom zabezpečení menil. Veď každý, kto by sa k nemu chcel vlámať by nemal šancu odhaliť kde všade sú kamery, či má strážnych psov a cez ktoré okno je najlepšie vojsť.
A on presne vedel ako sa dnu dostane. Keď prišiel minule k nemu na "návštevu" z ktorej bol vyhnaný si pozorne prezrel jeho zabezpečenie, spočítal mu dokonca aj psov a keď od neho minule odchádzal hodil pohľad aj na dvere na terasu ktoré má v obývačke. Jasné, že ich vždy nechá odomknuté, veď načo by si ich zamykal.
"Hlupák"
Pomyslel si Mike keď pomaly otváral terasové dvere do obývačky. Potichu vošiel dnu, všade bola tma. Tak ako predpokladal, Jackson bol unavený po celom dni a tak už určite spal.
YOU ARE READING
Yes, Daddy
RomanceZačiatok nového školského roka sa pre 18-ročnú Annu Inlades, študentku strednej školy nezačal práve najlepšie. Ale to ešte netušila, že tento rok bude pre ňu tým najlepším a najvášnivejším rokom.