Zobúdzanie Sa

8.1K 85 0
                                    

Cítila jemne dotyky na svojej pokožke. Bolo to nesmierne príjemné a tak ani nerozmýšľala nad otvorením jej očí. Cítila hladkanie najprv na svojej tvári, neskôr aj na jej krku a hrudi. Na bruchu dotyky zastavili a presunuki sa k jej členkom. Pokračovali pomaly hore, až pokiaľ neucítila jemný dotyk medzi jej nohami. Nadskočila pod pocitom, ako niečie dotyky prešli pár krát hore a dole po jej prirodzení.

Keď prestala cítiť dotyky na svojom tele, pomaly otvorila oči. Nachádzala sa v čiernej miestnosti s občasnými červenými doplnkami na stenách. Poobzerala sa okolo seba a uvidela na pravej stene vedľa seba zavesené rôzne druhy bičov. Boli tam rôzne veľkosti a zdobenia. Najviac ju však zaujal čierny bič, na ktorého koncoch strapcov boli prichytené drobné ostane.

Po otočení hlavy na druhú stranu uvidela obrovskú skriňu, v ktorej bolo obrovské množstvo šuflíkov. Celkom ju aj zaujímalo čo sa tam aj nachádza. Pomaly prechádzala zrakom pred seba, keď zrazu zastala očami na niekoho siluetu. Keď sa k nej osoba priblížila, uvidela Jackovu tvár. Na tvári mu žiaril natešený úsmev. Ann si ho pomaly premerala. Mal oblečené len staré rifle a hruď mal odhalenú.

Skoro vôbec ho nespoznala, bol to akoby iný Jack. Za ten krátky čas čo sa poznali ho stále videla len slušne oblečeného. Jack sa k nej naklonil a pohladil ju po líci. Ann mu chcela obopnúť svoje ruky okolo jeho krku, lenže niečo ju v tom pohybe zastavilo. Pozrela sa svoje ruky. Prekvapene otvorila ústa, keď uvidela obě svoje ruky prípútané na okrajoch postele. Pohľad nasmerovala na svoje telo a nohy. Oblečená bola len vo svojej spodnej bielizni a nohy mala, rovnako ako ruky pripútané na kraje postele.
,, Jack..... O čo tu ide?? ", zadívala sa naňho prekvapene.
Jack jej priložil ukazovák na jej peri:,, Pšššt princezná, toto sa ti bude páčiť.".
Vytiahol zo zadného vrecka dve šatky. Jednou jej zaviazal oči a druhou ústa.

Ann niečo mumlala do šatky, no Jack to nejako extra nevnímal. Oboma rukami jej prešiel od krku až po jej prsia. Začal ich stláčať a masírovať. Prešiel rukami pod jej podprsenku a začal ich silnejšie stláčať. Naklonil sa nad jej bradavku a začal okolo nej najprv krútiť jazykom. Druhú bradavku začal stláčať prstami. Keď ucítil ako jej bradavky pomaly začali tvrdnú, zobral jednu z nich do úst a začal ju cucať. Dlaňou jej masíroval druhý prsník a občas ho aj zobral sa silno stlačil.

Ann sa nezmohla len na vzdychy tlmené šatkou, ktorú mala v ústach. No keď do jej bradavky Jack zakusol a začal ju ťahať prekvapene zhíkla a prehla sa v chrbte. Bol to trochu nepríjemný pocit, no ju to nejakým spôsobom vzrušovalo.

Jack akoby vedel, čo sa jej bude páčiť prešiel ústami na druhú bradavku a postup s kusnutím zopakoval. Na jeho prekvapenie Ann vzrušene vzdychla. Páčili sa mu jej reakcie, no najviac sa mu páčilo, že konečne si našiel svojho zajačika, svojho submisíva. Veril, že Ann je tá pravá, aby sa stala jeho submisívom, a že on je pravý dominant pre ňu. Vedel, že Ann pravdepodobne nevie, že je submisiv a tak sa na ňu rozhodol zľahka, aby si to postupom času začala uvedomovať.

Prestal s ku kasaním jej bradaviek a posadil sa vedľa nej na postel.
,, Princezná neboj sa, toto sa ti bude páčiť. ", pohladil ju po líci a zo stolíka vedľa postele vytiahol vibrátor spolu s ovládačom. Postavil sa a presunul sa medzi jej roztiahnuté nohy.
Špičku vibrátora priložil cez nohavičky na Annin klitoris a zapol ho na najnižší stupeň. Špička vibrátora sa začala jemne triasť a vyvolávať v Ann zvláštny pocit vzrušenia.

Jack si chvíľu užíval jej reakciu na pravdepodobne prvú masáž klitorisu s vibrátorom, no potom stačil ďalšie tlačítko na ovladači. Špička vibrátora sa začala krútiť okolo a po jej klitorise. Ann sa to nesmierne páčilo. Ucítila to známe šteklenie v podbrušku a aj to, že začínala pomaly vlhnúť. Chcela viac, chcela aby do nej Jack strčil jeho penis. Chcela ho cítiť hlboko v sebe. Ale najviac chcela dosiahnuť orgazmus. Prekvapene vykríkla, keď sa rýchlosť otáčania a vibrovania zvýšila.

Yes, DaddyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang