,, Greg?? " Ann ostala prekvapene stáť nad mužom ktorého udrela.
,, Prekvapenie??", Greg sa pokúsil vstať no nešlo mu to a tak mu Ann pomohla.
,, Čo ty tu robíš?? Nemal si byť v zahraničí?? ", spýtala sa ho Ann pomaly ho posadzajúc na stoličku.
,, Musím uznať, že máš dobrú ranu," zažartoval Greg no keď sa pokúsil zasmiať hneď aj prestal a priložil si ruku k miestu kde ho Ann udrela.
,, Bože prepáč, no nemal si sa tu len tak vlámať. Skoro som dostala infarkt," povedala Ann a z mrazničky vytiahla sáčok mrazenej zeleniny a podala ho Gregovi.Greg si jemne priložil sáčok s zeleninou na hlavu a trochu ho pri tom zamrazilo.
,, Tak už mi konečne povedz čo tu robíš," naliehala naňho Ann.
,, Nie je to jasné?? Prišiel som ťa prekvapiť...." Greg sa na ňu usmial a trochu do nej štuchol, ,, Lenže ty si nebola doma a tak som sa rozhodol spraviť si niečo pod zub. Zistil som, že tu toho máš strašne málo, zišlo by sa ti zájsť na nákup. No a v tom si prišla ty a udrela si ma tou palicou."
,, Ale vysvetli mi, ako si sa dostal dnu??", nechápala Ann.
,, No ono je to tak, že bolo otvorené, preto som si aj myslel, že si doma. No nebola si. Vlastne kde si bola?? ", vyzvedal od nej Greg.
,, Jaaaa.... Ja som bola na praxy," odvetila mu Ann.
,, Máš prax?? To je super!!" tešil sa Greg, ,, A kde pracuješ??"
,, McHatters Company.... ", odvetila mu Ann.
,, Úúú.... To to je dosť prestížna spoločnosť," povedal Greg zamyslene, ,, Vraj je majiteľ mladý a pekný," šibalsky sa pousmial.
,, Hej to je," zamyslela sa Ann.
,, Myslíš, že by si ma s ním mohla zoznámiť?? ", zažartoval Greg a prehodil si sáčok so zeleninou do druhej ruky.
,, Jasné jasné, ešte ho presvedčím aby ti dal nejaké auto," zasmiala sa Ann.,, Hmmm to nie je zlý nápad," Greg sa zatváril zamyslene, ,, Bolo by to pekne..... Ale teraz.... Povedz mi ako sa máš, čo tvoj život.... Či už sexuálny alebo len tak niečo zo školy, "zasmial sa Greg.
,, Ale vieš..... Nejako to v škole ide, snažím sa tam," povedala Ann išla si pripraviť niečo pod zub. Veď celý deň nič nejedla a síce nebola hladná ale aj tak by sa zišlo niečo zjesť.
,, To som rád..... A čo ten sexuálny život?? Niekoho už máš," Greg na ňu mrkol a podišiel bližšie ku kuchynskému pultu a oprel sa oň.,, Noooo.... Ono je to tak... Žeeeee," začala Ann.
,, O... Môj.... Bože!!!!!!! Ty niekoho máš... Nemôžem tomu uveriť.. "kričal Greg.
,, Chceš tým povedať že som až tak škaredá, že nemám u nikoho šancu??" zadívala sa naňho Ann ako na nepriateľa.
,, Ale nieeee.... Nie si môj typ.... Veď sme už dlho priatelia.... Ale pre okolitý svet si veľmi pekná, " snažil sa to Greg nejako zachrániť.
,, Jasné, jasné.... Nauč sa klamať, " odvetila mu Ann stále nahnevane.
,, Ale veď ja neklamem!! A aj tak, ja by som ti mal byť ten urazený.... Véd si mi ani nenapísala, že niekoho máš. Myslel som si, že sme kamaráti," Greg sa zatvaril zranene.Ann si spravila cereálie s mliekom a podišla bližšie k Gregovi. Rozmýšľala, čo mu má povedať. Bol to jej priateľ už od dectva. Mala by mu povedať pravdu?? Že chodí s najbohatším mladým chalanom o akom vie?? Alebo má povedať, že chodí s nejakým chalanom z jej školy??
Nechcela Gregovi klamať ale zas nevedela čo si bude potom o nej myslieť, že spí s jej súčasným šéfom.,, Jackson McHatters... ", povedala napokon.
,,Čo??" nechápal Greg.
,, Volá sa Jackson McHatters, ten chalan s ktorým chodím, " vysvetlila mu Ann.Greg na ňu pozeral a otvorenými ústami. Nečakal, že mu rovno povie jeho meno, a už vôbec nečakal že to bude práve McHatters. Najsexi muž na svete chodí s jeho najlepšou kamarátkou. Nemyslel si, že takéto veci sa v bežnom živote stávajú. Nevedel, čo má na to povedať. Cítil radosť z toho, že si Ann konečne niekoho našla, no zároveň cítil aj závisť. Jackson sa mu vždy páčil, no vedel, že uňho nikdy nebude mať šancu. Ale Ann ho získala tak by uňho mohol mať aj on možno šancu.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Yes, Daddy
Любовные романыZačiatok nového školského roka sa pre 18-ročnú Annu Inlades, študentku strednej školy nezačal práve najlepšie. Ale to ešte netušila, že tento rok bude pre ňu tým najlepším a najvášnivejším rokom.