Obedňajší Sex

7.7K 61 8
                                    

Počas obedňajšej prestávky si Andrew zavolal Adda, pretože sa s ním chcel o niečom porozprávať. Stretli sa najprv s kuchynke.
,, O čom si chcelo hovoriť, "Add si založil ruky na hrudi.
,, Môžme ísť niekde kde je menej ľudí??", spýtal sa Andrew, keď okolo nich prešiel jeden zo zamestnancov.
,, Prečo?? ", spýtal sa ho Add.
,, Chcem sa porozprávať o tom čo sa stalo....... Vieš........ Vtedy......", začal pomaly Andrew.
,, Čo myslíš?? ", nechápal ho Add.
,, V tom sklade..... ,"dostal zo seba Andrew.
,, Aha..... No dobre...." Add sa začervenal a sklonil hlavu dole.
Andrew ho zobral za ruku a odviedol ho na pánské záchody. Postavili sa k umyvadlam a Andrew začal, :,, Vieš.... To čo sa stalo minule.... Ako to len... ", nevedel ako to povedať.
,, Andrew veď sa už vykokci, chcem sa aj najesť.", prevrátil Add očami.
Andrew mu položil ruky na ramená a priblížil sa k nemu.
,, Add ja...... ", začal Andrew, no zrazu niekto vyšiel z jednej z kabínok a išiel si umyť ruky. Andrew sa rýchlo oddialil od Adda a tváril sa akoby nič.

Keď ten pán odišiel, Andrew chytil Adda za ruku a dotiahol ho do kabínky, no najprv sa uistil, že ostali na záchodoch sami. Adda posadil na záchodovu dosku a pozriel sa naňho.

Add naňho pozeral tak nádherne. Jeho oči žiarili rovnako ako vždy. Bol ako také domáce zvieratko. Vždy šťastný keď ho uvidel, lenže on mu nepatril. A to chcel Andrew. Potreboval aby mu Add patril. Potreboval ho každý deň. Postaral by sa oňho dokonalo. Každý deň by ho miloval a samozrejme, že aj by z neho vyjebal dušu.

Lenže vedel, že to nejde, že ich vzťah nie je správny. Vedel, že to musí skončiť a povedať mu, že to čo sa stalo vtedy v sklade bola veľká chyba a už sa to nezopakuje. Musel mu to povedať a žiť s vedomím, že už ho nikdy nedokáže získat.

,, Add... To čo sa stalo vtedy v sklade..... Ja..... ", začal Andrew sklamane, keď si zrazu všimol, ako Addove oči skĺzli na jeho zips na nohaviciach a začal si kusať dolnú peru.
,, Add??", pozrel sa naňho Andrew spýtavo.
,, A-áno?? ", vtrhol sa Add zo zamyslenia a znovu sa pozrel na Andrewa.
,, Add.... To čo sa stalo minule v sklade...... Chceš aby sa to zopakovalo?? ", spýtal sa ho prekvapený Andrew.
,, Ja..... Ja neviem", priznal sa zahanbene Add.

Andrew nadvihol prekvapene obočie. Nečakal takúto odpoveď. Čakal jasnú odpoveď "nie". Nevedel čo má teraz urobiť. Má mu povedať, že sa to už nemusí opakovať?? A čo ak sa mi to páčilo rovnako ako jemu a chce v tom pokračovať?? Nevedel čo má robiť.

Znovu sa pozrel na Adda a uvidel ako jeho pohľad opätovne smeruje na jeho rozkrok.
,, Veď za pokus nič nedám ", povedal si v duchu Andrew a nahol sa k Addovi.
Nadržane mu do ucha zašepkal :,, Tak ti pomôžem s rozhodovaním."
Ako to do povedal najprv mu ucho oblízal a potom mu doňho zakusol. Potom pokračoval s jeho jazykom dole jeho krkom. Keď sa dostal k jeho kľúčnej kosti, začal sa ho bozkávať smerom hore po jeho krku.

Add jemne vzdychal pri jemných dotykoch Andrewových pier na jeho krku. Keď prestal, sklamane sa naňho pozrel. Chcel aby pokračoval v tých jemných dotykoch. Lenže on ho namiesto toho len jemne pohladil po líci a pousmial sa.

Andrewova ruka sa presunula z Addovho líca na zips jeho nohavíc. Pomaly si rozopil zips na nohaviciach a stihol si ich spolu a trenkami po kolena.

Pred Addom sa týčila plne stojaca Andrewova kláda a on si nemohol pomôcť a jemne olízol jeho špičku. Nemohol uveriť, že celá dĺžka bola pred pár dňami v jeho vnútre. Pri predstave toho, že by to zažil ešte raz, ním prešla príjemná vlna nadržaná. Žeby chcel aby to teraz skončilo rovnako ako predtým?? Chcel cítiť celú jeho dĺžku v sebe?? Tu?? Z myšlienok ho vytrhol až Andrewov hlas.
,,Add....",jemme šepol a kusol si do dolnej pery.

Yes, DaddyOnde histórias criam vida. Descubra agora