Ann sa zobudila neobvyklo skoro ráno, teda ak sa to dá nazvať ránom.
Na jej digitálnych hodinkách, ktorá mala položené na nočnom stolíku ukazovalo len 3:15 v noci, keď sa zobudila na silnú nevoľnosť, ktorú pociťovala. Hneď bežala do kúpelne, kde dobehla len tak-tak aby sa stihla nakloniť do záchodu a vyzvracať.
Chvíľu po tom ako dozvracala, ostala ešte sedieť v kúpelke. Bolo jej hrozne, oblievala ju horúčava, ale stále sa triasla od zimy, tvár a pery mala blede, až na líca, tie mala ohnivo červené. Keď už sa cítila trochu lepšie, opláchla si tvár a pri pohľade na seba v zrkadle sa zľakla samej seba.
"Keby ma takto videl Jackson, asi by to so mnou už skončil", pousmiala sa nad touto myšlienkou a išla si ľahnúť.
Keby tak len vedela, čo Jackson v tú istú noc zažíva......
***
Zobudil ju hlasný budík, ktorý by najradšej hneď rozbila. Pozrela sa na hodinky a bolo 7:00, najvyšší čas vstať a pripraviť sa na prax. Veru, najradšej by ostala doma, po tom ako sa až o 4:03 vrátila z kúpelne a ľahla si. Vôbec je nepomohlo ani to, že hodnú chvíľu nemohla zaspať, mala taký divný pocit, že sa niečo stalo.
Ešte mala aj divný sen: Snívalo sa jej o Jacksonovi, ale bolo na ňom niečo divné, správal sa divne, dokonca keď prišla na prax, ani sa k nej neozval, ani sa na ňu nepozrel. Keď sa k nemu chcela prihovoriť, otočil sa jej chrbtom, akoby to nebol ani on.
Potriasla hlavou, aby zahnala tento "zlý sen" a postavila sa z postele. Trochu sa jej zakrútilo v hlave a tak siahla po pohári vody, ktorý jej včera nechal Jackson na stole, ak by bola náhodou v noci smädná.
"Jackson myslí úplne na všetko... ", pomyslela si a odpila z pohára.
Pobrala sa smerom k jej skrini, aby si vybrala nejaký outfit na dnešnú prax, keďže sa dlho na praxi neukázala, mala by porozmýšľať aj nad vhodnou výhovorkou čo povie v škole. Veď predsa nemôže povedať, že spáva s Jacksonom McHattersom. Možno by si o nej začali myslieť, že to robí len kvôli tomu, aby prešla z praxe a mala dobrú známku z nič nerobenia. Vlastne ona niečo robí, alebo lepšie povedané, niekoho. Takže by bola praktický ohodnotená ako dobre spáva s Jacksonom. Nebolo by zlé vedieť aspoň aká je dobrá v posteli. Veď je normálne, že to chce vedieť, ako každá žena. Rada by to vedela, len nevie ako sa to má Jacksona spýtať.
Možno by si s ním mala v blízkej dobe sadnúť a porozprávať sa, ak to bude možné. Nechce sa rozprávať len o ich sexuálnom živote, ale aj o tom, kde ich vzťah smeruje, či si robí nádeje na nejaký väčší vzťah zbytočne, alebo ich vzťah smeruje k niečomu väčšiemu.
Radšej by bola za tú druhú možnosť, celkom by si vedela aj predstaviť stráviť zvyšok života s Jacksonom. Navonok možno pôsobí trochu desivo, uzavreto ale v skutočnosti je milý a nesmierne romantický.
No nevie si predstaviť, ak by si Jackson zvolil prvú možnosť, že ich vážny vzťah je len jej predstavou a on po ničom vážnom s ňou netúži. Oveľa horšie by bolo, ak by zistila, že pri každej praxi si nájde dievča, ktoré pár krát pojebe a následne, keď sa jej skončí prax ani sa neozve. Také niečo by ju úplne zničili, lebo chcieť nechcieť, po tých pár týždňoch, ktoré s ním strávila jej prirástli k srdcu. Spomienky, ktoré má z tých dní sú nádherné a zároveň vášnivé, také ako by pri každom mladom dievčati mali byť.
Z premýšľania nad týmto všetkým ju vytrhol až zvuk otvárania vchodových dverí. Prekvapene, no plná nádeje, že by to mohol byť Jackson sa rozbehla smerom k schodom smerujúcim dole na prízemie, aby zistila, kto vstúpil dnu.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Yes, Daddy
RomanceZačiatok nového školského roka sa pre 18-ročnú Annu Inlades, študentku strednej školy nezačal práve najlepšie. Ale to ešte netušila, že tento rok bude pre ňu tým najlepším a najvášnivejším rokom.