-

825 67 4
                                    

Kafamı pencereye yaslamış dışarıyı izlerken gördüm onu. Biz çıkarken kırmızı olan saçları artık griydi. Anime karakterlerini andıran yüzü şimdi bile baktığımda iç çekmeme sebep olmuştu. O güzeldi ve tehlikeliydi, en azından kalbim için.

Geçmişe dönüp baktığımda çok güzel anılara sahiptik fakat bu anıların önüne geçen bir şey vardı:

Yanlış anlaşılmalar ve onun getirdiği kırıklar.

İtiraf etmek gerekirse bu olayları başlatan benim yanlış anlamamdı fakat bunu ileri raddeye taşıyan o ve gururu olmuştu. Oysaki bana gerekli açıklamayı yapsaydı ben zaten onun kollarına koşmaya dünden razıydım.

Her şey o lanet parti yüzünden başlamıştı, Yuta ve Sicheng'in ortak kutladığı doğum günü partisi. Parti havamda değildim ve benim biricik sevgilim partide kendisini içkiye kaptırmıştı. Partinin eğlencesiyle her şeyi unutmuş tüm benliğiyle dans ediyorken gizli numaradan bana tamamıyla yanlış anlaşılmaya müsait bir fotoğraf gelmişti ve ipler aşınmaya başlamıştı. Sonrası ise bizim bile hesaplamadığımız bir şekilde ilerlemişti ve Taeyong'un haklı olduğu olay bir anda haksız olduğu olay oluvermişti.

Gözlerimiz uzakta olmamıza rağmen birbirini bulduğunda uzun süredir hissetmediğim kelebekleri midemde hissetmiştim. Kelebeklerin daha hızlı kanat çarpmasına sebep olan şey ise aylardır görmediğim gülümsemesini gözlerimin içine bakarak bana sunması olmuştu.

"Seni lanet olası piç kurusu..."

Sınıfın perdesini sinirle çekip az önce baktığım pencereye yaslandım. Telefonuma gelen bildirim sesiyle elime alıp gelen mesaja baktım

Taeyong:

Ben de seni seviyorum Kim Sumin

Dudak okuyabildiğimi unutmamışsındır değil mi?

Sumin:

Tüh, keşke hatırlasaydım, daha kaliteli bir küfür ederdim.

ARKADAŞLAR VE SEE THE VISION SONUNDA AĞLAYACAĞIM

When You're Ready |Lee Taeyong|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin