Thanks

626 32 7
                                    

Yine bir hikayenin sonuna geldik evet :') Final yazmak beni çok duygulandırıyor...

Bu arada burda kurguyla ilgili benim bile kafamda oluşan birkaç soru işareti oldu bu yüzden size konuyu biraz özetlemek istiyorum: Taeyong ve Sumin sevgiliydiler ve sonrasında bir klişe yaşandı ve Sumin, Taeyong'un onu aldattığını düşündü. Bunu gururuna yediremeyen Taeyong ise "sen misin benden şüphelenen al sana aldatma" diyerek kaşındı ve onun en yakın arkadaşını öptü. Tabii bundan sonra da birbirlerine söyledikleri sözler, takındıkları tavırlar kırıcılaştı ve bir gün Taeyong yaptıklarından köpek gibi pişman oldu; böylelikle de kurgumuz doğmuş oldu.

Aslında böyle bir açıklama yapmayacaktım fakat sanırım kurguda yazarken biraz atladığım şeyler olmuş bu yüzden burda da açıklama ihtiyacı hissettim.

Kısa süren, yarısını When You're Ready, yarısını da Simon Says ile yazdığım ve muhtemelen diğer kitaplarım gibi boş sözcüklerle süsleyip kendimi kaygılarımdan biraz da olsa uzaklaştırmaya çalıştığım bu kurguyu, tatlı küçük hayran kurgu aileme eklemekten mutluluk duydum. Birlikte daha güzel kitaplarla ve daha güzel kalemimle buluşmak dileğiyle. Kendinize hep iyi bakın olur mu? Kendinize iyi bakın ve her şeyin sizin için iyi olmasını dileyin!~

Teşekkür etmeyeceğim artık çünkü siz konuşmaları zaten biliyorsunuz, sizi seviyorum~ ♥️

When You're Ready |Lee Taeyong|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin