-1-

375 34 0
                                    

~Facem parte din lumi paralele.Chiar dacă lumea ne spune că dragostea noastra e imposibilă nu îi voi lua în considerare. Știu că e greu, așa ca nu te lasă ranit ci doar iubește.mă! ~

-Deci ce părere ai? Crezi că merge pentru prima pagină a revistei? Mai ales că se potrivește de minune cu pozele facute.  Domnule, ma auziti? Yoongi!

-Oh da da sigur acum mă poți lăsa. Am mult de lucru.

-Aish, să aveți o zi cât mai bună. La revedere.

-Secretare Kim anulează.mi toate activitățile pe ziua de azi. Mă simt obosit

-Cum doriți.....

-Reprogrameaza.mi și întâlnirea cu Directoarea Jae Hwa. Nu am chef sa o văd azi

-Desigur....

-A da. Fa.mi o rezervare pentru ora 8 pm la un restaurant de 5 stele

-Ok... mai doriți ceva?

-Pregătește.mi mașina.

-In 45 de secunde va fi in fața companiei

-Poți pleca

-Multumesc.
"insfarsit ticalos nebun.Nici nu stiu de ce nu am demisionat încă."

Yoongi

Traversez toată compania ajungând intr.un filnal la ieșire, zărindu.mi șoferul care mă aștepta

-Buna ziu....

-Îți dau liber. Poți să pleci .
Conduc eu. Îi zic închizând ușa mașinii demarând. Conduc pierdut printre gânduri neobservând culoarea roșie a unui semafor. Din fericire era doar un baiat care fusese mai atent decât mine. Mă uit  in oglinda retrovizoare din nou. Era un tip destul de înalt cu părul roz , îmbrăcat într.o pereche de blugi rupți si tricou alb care încă se uita in direcția mașinii mele. Nu cred ca l.am lovit nu? Eh.

În mai putin de 10 minute ajung acasa. Mă trântesc pe canapeaua de piele din mijlocul sufrageriei adormind. 

Hei ... wow după seria Just am zis că nu ar strica o noua poveste. Sper să vă placă noua mea carte:))

Impossible | Yoonmin Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum