Jimin
-Hei Park , ce e cu tine azi?
-Nu ma intreba ca nici eu nu stiu. Asa o venit incat ...ahhh
-Ti.e rau draga? Incepi sa o iei razna. Numa tu stii asa ca o sa te las.
-Dar cine e el. Si care e problema tipei?
-Ok chiar merg sa vorbesc cu sefu' sa te lase mai repede acasa ca, daca o ti tot asa clientii o sa ne creadă nebuni pe toti.
-Felix, crezi ca sunt ciudat?
-Hah in acest moment DA!
-Nu ma ajuti !
-Stiu! Zice roscatul iesind din bucatarie. "Fighting Jimin!"
-DaDa
-Taci acolo si du.te odata acasa! Ai grija! Te iubesc!
Of de ce simt ca viata mea e mult mai complicată acum? De ce trebuie sa existe oamnei ca cei doi?
In drum sper casa ma opresc sa cumpar soju. Telefonul imi vibreaza in timp ce astept sa se schimbe culoarea semaforului. Privesc ecranul mic traversand. Normal ...e Felix."-Da? Ce vrei? Deja ti.e dor de mine?
-Termina cu prostiile. Unde esti? Ai ajuns acasa?
-Nu inca de ce?
-Atunci unde esti?
-Pe o trecere de pietoni draga.
-Hah ai plecat de o ora si inca nu ai ajuns acasa. Ce om.
-Hai la mine cand termini.Am cumparat alcool.
-Ai chef sa te imbeti in noaptea asta?
-Da. Asa ca fara comentarii.
-Vezi pregateste.te
-Pentru?
-Pai o persoana asa importanta ca mine intra in casa ta. Va fi o onoare pentru tine.
-Vezi vezi poate o sa se imtample ceva ce nush daca o sa iti placa. Uiti faptul ca esti mai mic decat mine.
-Sigur .. hmm si ce s.ar intmpla asa de grav de ti strans ca nu o sa imi placa ..poate ca da poate ca nu ... ahjushi ?
-Ok o sa vezi ce lectie iti dau eu numa sa ajungi pe mainile mele.
-Abia astept.
-Inchid."
Mereu cand ii aud vocea mi se coloreaza ziua:))